Home › Forums › Medlemsbilder › 3 Nya Talanger
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juni, 2007 at 16:52 #769621Anonym anvandareMember
Vad tycker ni?
Tror ni de kan göra bra ifrån sig på lucia?28 juni, 2007 at 16:52 #82301Anonym anvandareMember28 juni, 2007 at 18:00 #769622Anonym anvandareMemberVad är detta? Sm i svenska profiler?
28 juni, 2007 at 19:43 #769623Anonym anvandareMemberJohannez wrote:Vad tycker ni?
Tror ni de kan göra bra ifrån sig på lucia?ha ha de skulle de säkert men det är ingen risk att någon av dem skulle få ställa upp:nono:
Men tråd titeln va bra den gav mig ett gott skratt när jag såg vilka det var he he:up:28 juni, 2007 at 19:51 #769624Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:ha ha de skulle de säkert men det är ingen risk att någon av dem skulle få ställa upp:nono:
Men tråd titeln va bra den gav mig ett gott skratt när jag såg vilka det var he he:up:Hört talas om Lucia Classic?
28 juni, 2007 at 21:13 #769625Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Hört talas om Lucia Classic?Ja men då säger man väl det för det är ju två olika tävlingar och jag tror inte det var Lucia Classic han menade i sin ironiska trådtitel:nono:
Och när jag säger att jag ska tävla i bodybuilding så menar jag inte classic bodybuilding hmm tänkta bara så du inte missuppfattar det med he he:frust:28 juni, 2007 at 21:37 #769626Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Men tråd titeln va bra den gav mig ett gott skratt när jag såg vilka det var he he:up:28 juni, 2007 at 22:13 #769627Anonym anvandareMemberRiktig bra form på alla tre !!
vilket gym är tog bilderna?28 juni, 2007 at 22:28 #769628Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Riktig bra form på alla tre !!
vilket gym är tog bilderna?om du menar vart nånstans så kan det vara ett visst gym i finspång
29 juni, 2007 at 01:58 #769629Anonym anvandareMemberTycker dom ser bra ut för att vara debutanter.
Ganska bra överlag trots så få träningsår.
Kan ju bli svårt att pricka formen första gången. Hoppas dom har bra hjälp av någon kunnig. Tycker dom ser ut att väga strax över 80 kg, så några kilo behöver dom nog lägga på sig för att väga fullt.PS. Väldigt bra vader på alla tre, vet ej om det är slumpen eller om dom har någon ny hemlighet!
29 juni, 2007 at 07:00 #769630Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tycker dom ser bra ut för att vara debutanter.
Ganska bra överlag trots så få träningsår.
Kan ju bli svårt att pricka formen första gången. Hoppas dom har bra hjälp av någon kunnig. Tycker dom ser ut att väga strax över 80 kg, så några kilo behöver dom nog lägga på sig för att väga fullt.PS. Väldigt bra vader på alla tre, vet ej om det är slumpen eller om dom har någon ny hemlighet!
Har du druckit positivolja? Jag är inte alls lika förtjust. Visst syns det att killarna nog tränat duktigt nåt år eller så, men är de av det material som krävs? Jag är skeptisk.
Den mörke killen till vänster på övre bilden skulle behöva lägga på sig lite. Väl tunn för att ha nåt med toppen på Luciapokalen att göra.
Killen i mitten ser väl snäll ut och är det säkert också, men har han några ben? Troligen en sån där som kör bröst och biceps och inte mycket mer. Men överkroppen verkar bra. På LP räcker det inte om inte benen finns med. Knappt finalplats.
Och killen till höger? Så jävla bra vader har han väl inte? Och armar? Ser inte helt stabilt ut. Påminner om nån som vunnit nåt SM nån gång. Det räcker inte. Kan halka med till final, men inte mycket mer.
Det är alltid svårt att döma från offseasonbilder och är man så extremt offseason som dessa herrar lär det bli svårt första gången, där är vi eniga. Hoppas vid gud att de får nån som hjälper dem på traven, för de verkar entusiastiska och det ska man inte förakta. Är inte bilderna morphade kan de nog bli bra om fem-tio år, eller så.
Ser inte helt bra ut, men kör hårt!
29 juni, 2007 at 07:25 #769631Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Har du druckit positivolja? Jag är inte alls lika förtjust. Visst syns det att killarna nog tränat duktigt nåt år eller så, men är de av det material som krävs? Jag är skeptisk.Den mörke killen till vänster på övre bilden skulle behöva lägga på sig lite. Väl tunn för att ha nåt med toppen på Luciapokalen att göra.
Killen i mitten ser väl snäll ut och är det säkert också, men har han några ben? Troligen en sån där som kör bröst och biceps och inte mycket mer. Men överkroppen verkar bra. På LP räcker det inte om inte benen finns med. Knappt finalplats.
Och killen till höger? Så jävla bra vader har han väl inte? Och armar? Ser inte helt stabilt ut. Påminner om nån som vunnit nåt SM nån gång. Det räcker inte. Kan halka med till final, men inte mycket mer.
Det är alltid svårt att döma från offseasonbilder och är man så extremt offseason som dessa herrar lär det bli svårt första gången, där är vi eniga. Hoppas vid gud att de får nån som hjälper dem på traven, för de verkar entusiastiska och det ska man inte förakta. Är inte bilderna morphade kan de nog bli bra om fem-tio år, eller så.
Ser inte helt bra ut, men kör hårt!
Ett av dom skönare inlägg jag läst, blev man på lite bättre humör så här på morgonen när man sitter på gymmet
29 juni, 2007 at 08:42 #769632Anonym anvandareMemberDom där killarna kommer aldrig bli nått,om dom deffar så kanske dom kan slänga in några bilder till Bodys-fototävling,men dom ska nog inte räkna med nån topp-placering
29 juni, 2007 at 08:45 #769633Anonym anvandareMemberSkön fredagsläsning :emo-thumb
29 juni, 2007 at 08:47 #769634Anonym anvandareMemberOj, är det inte då som det är som roligast att ge järnet när någon dömmer ut en? Jag hade fått inspiration och motivation till att vinna allt i min väg så länge någon sa till mig hela tiden ”du kan inte, du duger inte” bara för att visa den J****N att det går om man verkligen vill.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.