5månaders träning.

Home Forums Medlemsbilder 5månaders träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author

Håller med föregående talare. Riktigt bra framsteg, lite smått irriterande att man inte växer lika bra själv haha :D Glöm inte benen bara! :):)

MVH

Baquizz wrote:
    Hatar att erkänna det men fan vad du har ökat, nästan lite otroligt att du gjort det på den korta tiden och helt naturligt, visst i början går det fort men det där är smått otroligt faktikst. Mycket starkt jobbat. Om jag får vara petig tycker jag dock att du behöver ordentliga ben för att matcha din kompakta överkropp har inte sett aktuella bilder men i början var dem inte din starkaste sida. Jobba på det ser ruskigt bra ut, grattis kompis.

tack så mkt! riktigt kul o höra!:) benen vet jag inte hur dem ligger till faktist, men dem har blivit mkt bättre än först bilderna märker jag, men ska lägga in bild. Tränar dem hårt en gång i veckan, vader nästan 2-3 ggr, men har slarvat med maten nästan varje gång jag tränat dem, men man växer ju inte över en natt precis!

faogel wrote:
    Håller med föregående talare. Riktigt bra framsteg, lite smått irriterande att man inte växer lika bra själv haha :D Glöm inte benen bara! :):)

tack! nu har jag fått stor motivation till att träna ännu mer o vara noga med kosten o vila! benen glömmer jag inte! det är skit snyggt!

MVH

hmm du har i stort sätt bara lagt på dig fett. För att vara helt ärlig så såg du riktigt grym ut på första två bilderna sen förstörde du allt genom att börja vräka i dig mat. Du kan inte bygga muskler på så kort tid. Din viktökning är inte bra! Börja med fotboll omgående!!

carl.r wrote:
    hmm du har i stort sätt bara lagt på dig fett. För att vara helt ärlig så såg du riktigt grym ut på första två bilderna sen förstörde du allt genom att börja vräka i dig mat. Du kan inte bygga muskler på så kort tid. Din viktökning är inte bra! Börja med fotboll omgående!!

Jag håller inte alls med. Tycker det syns klart och tydligt att du ökat i muskler. Och du har fortfarande synligt sexpack efter 5 månaders överätning. :up:

carl.r wrote:

Använd ögonen å ser du att grabben fått mer muskler..!
    bilderna på slutet såg man ju väl att ryggen växt oxå.

Snygga framsteg!:up:

Riktigt bra resultat måste jag säga! själv ligger man nog ganska mkt kvar på samma… ivarjefall GRYMT!

Grymt jobbat :)

Helt klart imponerande!

okej överdrev kanske lite då. Du har lagt på dig muskler. Men med tanke på hur bra du såg ut på bilderna innan du började träna och bilden efter 2 månaders tränning så måste jag ändå säga att jag tycker inte att du har gjort så bra framsteg. På bilden efter 5månaders träning så har du dels förlorat magmusklerna och rent allmänt så ser det ut som att du har svårt att bära upp kroppen. Jag tycker du ska börja motionera…du har lagt på dig för mycket onödigt fett

carl.r wrote:
    okej överdrev kanske lite då. Du har lagt på dig muskler. Men med tanke på hur bra du såg ut på bilderna innan du började träna och bilden efter 2 månaders tränning så måste jag ändå säga att jag tycker inte att du har gjort så bra framsteg. På bilden efter 5månaders träning så har du dels förlorat magmusklerna och rent allmänt så ser det ut som att du har svårt att bära upp kroppen. Jag tycker du ska börja motionera…du har lagt på dig för mycket onödigt fett

1. han har garanterat inte tappat magmusklerna dom är bara lite mindre synliga.
    2. musklerna växer bättre med lite över skott, det är ju inte mycket fett han har på kroppen, Går hyfsat snabbt att få av sig igen.

carl.r wrote:

det verkar som att du baserar ditt uttalande att han är fet på att han inte har rejäla magrutor, man kan vara rejält grov utan att ha rejäla magrutor ?
    Jag tror att jojje precis som jag ska deffa framåt sommaren, då kan du återkomma och se om du säger samma sak om hans kropp.

Mycket bra jobbat!:up:
    Tänk om man sj kunde öka så där bra!:)
    Lycka till med dina mål jojjep!//S*

Tack så mycket för alla kommentarer ! :) riktigt kul o läsa. Vet inte om jag ha så bra gener osv, men har ett jävla temprament på gymmet. :) vilket är positivt antar jag. Ja. jag är 16år, fyller 17 de 29maj

Carl.R Vadå svårt att bära upp kroppen? jag har en bra hållning, och känner mej lätt. Och magmusklerna har jag verkligen inte förlorat lol. Dem är mkt större nu. Men visst jag har lagt på mej fett de tkr jag med, men det vore sjukt annars, jag har gått upp en massa kilo och allt kan ju inte vara muskler verkligen inte. Men jag har lagt på mej muskler det måste jag ha gjort, mina armar har fått mkt större biceps + mkt större triceps och jag kan fortfarande se blodådrer Märker stor förbättring på ryggen osv. Detta är också min första bulk, och i början gick jag upp för fort, blev så glad när jag började gå upp i vikt, för var nästan övertränad innan och hade legat på 62kg i 2år. Jag ska deffa nu till sommren, få se hur de går, inte lätt första gången, ska inte räkna kcal heller de tänker jag aldrig göra.

Alla mina kompisar tkr jag har växt på bra mkt, och jag vet själv hur ja såg ut innan, jag var ett spink med låg fett% vilket gjorde att jag såg ”väl tränad ut”. Jag var ju inte otränad, tränade fotboll 5 gånger i veckan, sprang sammanlagt 2-3 ggr per dag + styrketräning på kvällen.

ser jäkligt bra ut

Tack så mkt Beten! kul o höra :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.