5månaders träning.

Home Forums Medlemsbilder 5månaders träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • Author

ser mkt bra ut :) får man fråga hur ditt träningsprogram ser ut ? :D

Jag tycker din kropp ser bra ut överlag, nu är jag inte den första man frågar om sånt här men jag tycker du ser symmetrisk ut. Ryggen har bra vidd, axlarna ser bra ut och allt annat ser bra ut.

Keep training on!!

Dina axlar släper efter lite, annars ser det väll bra ut, tycker ändå du borde fått bättre resultat. Men ser bra ut, du verkar vara seriös med din träning.

carl.r wrote:
    okej överdrev kanske lite då. Du har lagt på dig muskler. Men med tanke på hur bra du såg ut på bilderna innan du började träna och bilden efter 2 månaders tränning så måste jag ändå säga att jag tycker inte att du har gjort så bra framsteg. På bilden efter 5månaders träning så har du dels förlorat magmusklerna och rent allmänt så ser det ut som att du har svårt att bära upp kroppen. Jag tycker du ska börja motionera…du har lagt på dig för mycket onödigt fett

Du borde inte ge några råd för du tycks inte veta så mycket:)Han ser inte fet ut och han har gjort bra framsteg.Vart tror du att magmusklerna har försvunnit då?Fast motionera är alltid bra

Jag tycker det är BRA resultat!

Visst är det en del överflöd som kommit till. Förmodligen då du varit ensmula för ambitiös i överätandet. Man når en punkt då det inte blir snabbare muskeltillväxt av mer mat. Utan för stor andel fett.

Men låt det inte skrämma dej. Du har ju lärt dej om din kropp, förstått kostens roll & packat på dej muskler på vägen.

I ditt läge hade jag drgit ner kosten, inte så att du deffar men så viktökningen hamnar påkanske 70% av idag. Sen inför sommaren så tar du ned dej till ”mellanbilds-formen”.

Och bulkar cleant därifrån.:up:

Lycka till, det händer ju grejer!

tack så mkt för alla svar :)

angående dem som sa jag borde fått bättre resultat, visst det skulle jag kunna fått med! det vet jag. Det gäller bara att vara ännu nogrannare med kosten osv.

Som tex, nu har jag kanske legat kcal- i 3dar so what? min nästa bulk mer 100% seriös.

Urban Larsson: Jo jag tkr också mina axlar är små, dem har nog blivit lite övertränade tror jag. Men dem har växt. :)

Får se när min nästa bulk blir. Efter min deff så kmr jag nog inte bulka på ett tag, kmr bara träna o vilja nå andra styrkemål istället. Blir bra på kroppsövningar osv, är intresserad av kampsport med :)

Dagsformen 71-72kg.

Grymt bra resultat.
    Överkroppen har svarat mycket bra, men som andra sagt tycker jag att du bör balansera upp kosten och öka lite långsammare.
    Vill gärna se bilder på benen oxå.
    Kör hårt

Jojjep91 wrote:
    Dagsformen 71-72kg.

ser bra ut :D fler och bättre bilder efterlyses:p

Vincent Qvarfordt wrote:
    Grymt bra resultat.
    Överkroppen har svarat mycket bra, men som andra sagt tycker jag att du bör balansera upp kosten och öka lite långsammare.
    Vill gärna se bilder på benen oxå.
    Kör hårt

Tack!

Jag gick upp långsamt, man får tänka på att jag växte på längden. :) Men ett bättre kostupplägg blir det när jag ska börja bulka igen.

Tyvärr så har jag inga bilder på undekroppen, denna bilden var bara en liten gaybild som jag tog hos en polare mitt i natten. Inge bra pose.

mrnille wrote:
    ser bra ut :D fler och bättre bilder efterlyses:p

Jag kanske inte har sagt att min deff inte blev så lyckad, då jag blev portad från gymmet för jag inte hade köpt nytt gymkort, (man kan bara göra det på måndagar) så jag gick dit med en kompis som släppte in mig. Sen tog dem oss.

Kunde inte träna underkroppen på 3 månader så har tappat massor där, och försökte träna hemma lite, med stång och hantlar, och detta är vad som är kvar. :(

Gick ner över 10kg på 3månader. >.<

Ska börja bulka igen efter sommaren.

Ser bra ut :up:

Sådär! Dieten gick bra framtill dietdag 51! Sen blev jag sjuk…som jag var i en månad utan träning och dålig mat, tappade en del. Förkylning > kraftigare förkylning > bihålesinflammation, öroninflammation + ögoninflammation hosta och lock för örononen…. (Bild från dietdag 35!)

Ska nu ligga på kcal+ i några veckor för att få tillbaka det jag tappade! Och sedan fortsätta dieten!

Redigt grymma framsteg!
    Kommer bli bra detta!! Inga tävlingsplaner?
    (Ursäkta om jag missat, har inte läst hela journalen)
    Vart kommer du ifrån?

Bra resultat du har fått!

Hur mycket gick du ner i vikt totalt?

Jag tycker inte att du behöver någon deff mer ser riktigt bra ut nu!
    Men du bestämmer lycka till i vilket fall!

Bra form

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.