Home › Forums › Medlemsbilder › 7 månader i gymmet.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 september, 2008 at 04:13 #572294Anonym anvandareMember
Hallå! Jag har tränat ca 7 månader nu, och jag tänkte höra vad ni tycker om dom här bilderna.
Jag har slarvat mycket med rygg som ni kanske ser:evil: och jag har två helt olika armar som ni också kanske ser 😥Skriv gärna lite tips och annat som kan vara bra att tänka på om ni vill:up:
Jag:
Ålder: 18 år
Vikt: 81kg
Längd: 1,8627 september, 2008 at 04:13 #72135Anonym anvandareMember27 september, 2008 at 07:29 #572295Anonym anvandareMemberbra kämpat killen……
Hur går det det benen ??? eftersom du inte visar dom???? tycker du har fått en bra start för att vara sju månader.
Jag hat likadant problem när det gäller bisep min svagare arm ”vänster” hängde inte med på samma sätt som högern. Tänk bara alltid att börja med den svagaste armen när du kör övningar då du tränar armarna enskilt.
jag körde ett par repps extra ett tag med väster för att få den chans att hänga med27 september, 2008 at 09:54 #572296Anonym anvandareMemberstefan pihlman wrote:bra kämpat killen……
Hur går det det benen ??? eftersom du inte visar dom???? tycker du har fått en bra start för att vara sju månader.
Jag hat likadant problem när det gäller bisep min svagare arm ”vänster” hängde inte med på samma sätt som högern. Tänk bara alltid att börja med den svagaste armen när du kör övningar då du tränar armarna enskilt.
jag körde ett par repps extra ett tag med väster för att få den chans att hänga medOkej, tack. jag kan fixa ett par bilder på bena :up:
ska prova det du sa :up:Tackar :emo-thumb
27 september, 2008 at 10:26 #572297Anonym anvandareMemberJadu, slarvat här med som du ser
27 september, 2008 at 10:58 #572298Anonym anvandareMemberSer bra ut tycker jag.
Bara att fortsätta köra på och kötta benen och ryggen mer så är dom ifatt snart.27 september, 2008 at 11:01 #572299Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Ser bra ut tycker jag.
Bara att fortsätta köra på och kötta benen och ryggen mer så är dom ifatt snart.Kolla vänster armen med, den kan behöva få smaka lite den med…
27 september, 2008 at 11:16 #572300Anonym anvandareMemberepic wrote:Kolla vänster armen med, den kan behöva få smaka lite den med…Du verkar redan veta vad du bör prioritera.
Så kör på. :up:27 september, 2008 at 12:00 #572301Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Du verkar redan veta vad du bör prioritera.
Så kör på. :up:hehe, okej :emo-thumb
Tack:)
27 september, 2008 at 12:56 #572302Anonym anvandareMemberepic wrote:Hallå! Jag har tränat ca 7 månader nu, och jag tänkte höra vad ni tycker om dom här bilderna.
Jag har slarvat mycket med rygg som ni kanske ser:evil: och jag har två helt olika armar som ni också kanske ser 😥Skriv gärna lite tips och annat som kan vara bra att tänka på om ni vill:up:
Jag:
Ålder: 18 år
Vikt: 81kg
Längd: 1,86’
Inte illa. Snyggt jobbat.
Men gör nu inte det vanliga misstaget och skippa benen, många skiter i benen som ser ut som två glasspinnar och glassar istället runt osymmetriska med en fetingöverkropp.
27 september, 2008 at 13:08 #572303Anonym anvandareMembernenya wrote:’Inte illa. Snyggt jobbat.
Men gör nu inte det vanliga misstaget och skippa benen, många skiter i benen som ser ut som två glasspinnar och glassar istället runt osymmetriska med en fetingöverkropp.
hehe, jo det är precis det jag har gjort: jag har slarvat mycket med ryggen och benen:evil: men nu ska det bli ändring på det här !
idag ska jag iväg och köra ben !en sak jag inte riktigt fattar är, hur kan mina armar vara så olika ? jag kör lika mycket reps på båda etc. Du kanske har några tips ? Tänkte börja köra lite extra sets på vänster arm, några förslag om övningar för triceps biceps axlar ? (för en arm)
27 september, 2008 at 13:19 #572304Anonym anvandareMemberepic wrote:hehe, jo det är precis det jag har gjort: jag har slarvat mycket med ryggen och benen:evil: men nu ska det bli ändring på det här !
idag ska jag iväg och köra ben !en sak jag inte riktigt fattar är, hur kan mina armar vara så olika ? jag kör lika mycket reps på båda etc. Du kanske har några tips ? Tänkte börja köra lite extra sets på vänster arm, några förslag om övningar för triceps biceps axlar ? (för en arm)
Är du väldigt mycket starkare i den mer utvecklade armen? Eller är det egentligen inte så stor skillnad som du tror utan mer en ”vinkelsak”?
Jag är starkare i ena armen men kör lika många reps på båda armar och med samma vikt.
27 september, 2008 at 13:30 #572305Anonym anvandareMembernenya wrote:Är du väldigt mycket starkare i den mer utvecklade armen? Eller är det egentligen inte så stor skillnad som du tror utan mer en ”vinkelsak”?Jag är starkare i ena armen men kör lika många reps på båda armar och med samma vikt.
jadu, jag är starkare i höger arm.. men jag kör lika mycket vikt / reps på båda, men min vänstra arm vill helt enkelt inte bygga lika mycket som min högra. lite konstigt tycker jag Några förslag?
30 september, 2008 at 00:36 #572306Anonym anvandareMemberHär va det dött !
30 september, 2008 at 21:42 #572307Anonym anvandareMemberJag tror att du bara ska kämpa på det kommer med tiden. Bara se till att försöka köra i samma vinkel osv med båda armarna så kommer det.
Mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.