:)

Home Forums Medlemsbilder :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 96 total)
  • Author
    cervera wrote:
    okej tänkte inte på att du kanske redan hade en

ingen som är upplagd nej.

Nej jag tycker inte trapzen var snygga….tycker inte det är särskilt snyggt på vare sig killar eller tjejer. Bicepsen var däremot helt OK!

Ping wrote:
    Nej jag tycker inte trapzen var snygga….tycker inte det är särskilt snyggt på vare sig killar eller tjejer. Bicepsen var däremot helt OK!

smaken är som baken :) jag tycker det ger kroppen en snyggare hållning.

Dessan wrote:
    smaken är som baken :) jag tycker det ger kroppen en snyggare hållning.

Ja visst är smaken som baken= delad! :-) Nåja…..träna på!

Ping wrote:
    Ja visst är smaken som baken= delad! :-) Nåja…..träna på!

absolut :) desamma!

Ser riktigt bra ut dessan.. Trapzen, ja som tidigare sagt, guld! :) Såg att du siktar att stå på scen om 2år. De kommer bli en baggis, kör hårt :emo-thumb

stenis wrote:
    Ser riktigt bra ut dessan.. Trapzen, ja som tidigare sagt, guld! :) Såg att du siktar att stå på scen om 2år. De kommer bli en baggis, kör hårt :emo-thumb

tack så mkt. men det finns mycket att jobba på :)

Dessan wrote:
    tack så mkt. men det finns mycket att jobba på :)

De gör det alltid, 2år med rätt kost och hård träning så ska du se att du fixar det! =)

Vore kul om du fick fram bättre bilder sen, så man får en bredare uppfattning av din fysik!

stenis wrote:
    De gör det alltid, 2år med rätt kost och hård träning så ska du se att du fixar det! =)

Vore kul om du fick fram bättre bilder sen, så man får en bredare uppfattning av din fysik!

jo jag vet, det är nästa mål! bra bilder :D haha! ska ta o fixa det. jo, det blir ingen lekstuga direkt heller. måste ligga i.

vill ha dina trapz då min inte växer att smack:emo-thumb och det där med två år det kommer du nog fixa lätt:)

victor_n wrote:
    vill ha dina trapz då min inte växer att smack:emo-thumb och det där med två år det kommer du nog fixa lätt:)

:) kul att höra. de är bara o träna på :)

Dessan wrote:
    :) kul att höra. de är bara o träna på :)

såg att du kom fårn nynäs! tummen upp då man har kusiner där:emo-thumb
    vart nånstans tränar du?

victor_n wrote:
    såg att du kom fårn nynäs! tummen upp då man har kusiner där:emo-thumb
    vart nånstans tränar du?

jaså :) vad trevligt, vilka är dina kusiner då? Jag tränar på gym on the web. dudå?

Dessan wrote:
    jaså :) vad trevligt, vilka är dina kusiner då? Jag tränar på gym on the web. dudå?

hmm igentligen bor dom inte riktigt i nynäs/nynäs utan i ösmo men niklas å fredrik 87 samt 85a:P rätt stort nynäs dock:)
    okey okey! nja huddinge hallen! biligt och fullt duglig utrustning:emo-thumb

ja grabbar, vi får fan se till att fläska på med shrugsen om vi ska kunna mäta oss med dom där alptoppparna till trapz =)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.