:)

Home Forums Medlemsbilder :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 96 total)
  • Author
    cervera wrote:
    Nej vassen är ingen direkt höjdare, mitt bland alla aborrar och ankor. Sen så kanske man skär sig :D

haha ja! har man otur så.

Du verkar ha bra kropps struktur fast lite svårt att döma på bilderna , helkroppsbild är bättre, lägg in nån sån :)

vogga wrote:
    Du verkar ha bra kropps struktur fast lite svårt att döma på bilderna , helkroppsbild är bättre, lägg in nån sån :)

mjo, jag vet .. ska ta några riktiga bilder nångång, är väl för lat eller nåt sånt :|

För lat för att ta bilder hehehe , be nån ta bilder på dig då blire bäst:) det är svårt att knäppa på sig själv:P

vogga wrote:
    För lat för att ta bilder hehehe , be nån ta bilder på dig då blire bäst:) det är svårt att knäppa på sig själv:P

haha, det var iofs så jag menade :P

key bra:) lycka till med träningen :)

hejsan!
    såg dina bilder i medlemsbilder,kanonsnygg kropp blir lite avis av dina kvinnliga former hehe
    ser väldigt bra ut så kör på=)

Bim wrote:
    hejsan!
    såg dina bilder i medlemsbilder,kanonsnygg kropp blir lite avis av dina kvinnliga former hehe
    ser väldigt bra ut så kör på=)

tack så mycket :) vad glad jag blir! kör på du också :) :emo-thumb

ja d ser bra ut kämpa på nu dessan!!:emo-thumb

Det ser bra ut. Bra grund att bygga vidare på och fina trapz… Jobba på så ses vi på scen i framtiden:emo-thumb

pucca wrote:
    ja d ser bra ut kämpa på nu dessan!!:emo-thumb

tack detsamma :p

sockerconny wrote:
    Det ser bra ut. Bra grund att bygga vidare på och fina trapz… Jobba på så ses vi på scen i framtiden:emo-thumb

tack så mkt! :)

;) åå du har en egen trådish nu :up:

Har fortfarande en viss dubbelbiceps kvar på näthinnan som spöar alla bilder du lagt upp med hästlängder. Vi får ta lite pics from the gym on the web! haha

dedsi wrote:
    ;) åå du har en egen trådish nu :up:

Har fortfarande en viss dubbelbiceps kvar på näthinnan som spöar alla bilder du lagt upp med hästlängder. Vi får ta lite pics from the gym on the web! haha

haha, mjo! men sånt gör jag bara i smyg för folk :P javisst det får vi göra :D får dra med kameran nån helg så kan vi smygfota!

snygg rygg ! :p

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.