adams byggeri

Home Forums Medlemsbilder adams byggeri

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

tjenare alla där ute :) jag är en snubbe på 15 bast så jag har precis börjat 9an i år da, har tränat i 5 månader och fått bra resultat hoppas jag :) kommentera gärna bilderna Bra och dåligt så jag kan bättra mig !

MVH 8)

Alla bilder är lika gammla så ni vet :) taget 12/7-08:p

Håller med ReNeGaDe ..Men frågan är vem vill inte se ut som Johnny Bravo ?

haha :D joorå tränar ben :) har problem i ryggen så får inte köra knäböj t.e.x men jag tränar ben kan ta benbild senare

MVH :)

Mycket bra.

Vad har du för mål med träningen?

väga runt 72-75 kilo, 120 bänk, har runt 39 i arm :P har 38.2 för tillfället :)

MVH :)

inom 1/2 år

Okej, jag skulle råda dig att köra på som du har gjort, så är du nog där snart! :up:

tackar :) 😮

ska köra hårdare nu, kört 4 dagar i veckan förut, ska nu köra 6 dagar i veckan + kosttillskott ska jag börja me :)

Adam08 wrote:
    tackar :) 😮

ska köra hårdare nu, kört 4 dagar i veckan förut, ska nu köra 6 dagar i veckan + kosttillskott ska jag börja me :)

Får man fråga varför du ska ändra? Har ökningarna avstannat, börjar träningen bli tråkig? Om det funkar bra nu tycker jag du ska fortsätta köra 4 dagar i veckan. Det finns risk att det blir sämre om du tränar oftare.

nee inget har stannat allt går framåt, om jag tränar hårdare och intensivare blir jag väl större skulle jag tro :)

Om du fortsätter med det schema du har nu och ökar vikterna allteftersom du blir starkare, så kommer du ju också bli större. ”If it ain’t broken, don’t fix it” är ett bra ordspråk.

Men men, känner du att du vill köra sex dagar i veckan, kör på! I din ålder kan man träna mycket oftare än när man blivit äldre, och ändå få bra resultat. Dessutom verkar du ha ovanligt lätt för att bygga muskler, så det går säkert bra!:up:

tack så mycket :)! aa verkar faktist som jag har lite skit för att kunna bygga :happy: tack för rådet och mer bilder incoming när jag fått lite mer på kroppen ;)

MVH :)!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.