Home › Forums › Medlemsbilder › Andrasidan Fotosession, inför beach -08 !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2008 at 00:19 #637659Anonym anvandareMemberAndré wrote:hur har prioriteringsträningen sett ut?
det får grandmaster svara på, vet inte hur mycket han vill dela med sig=)
17 juni, 2008 at 13:05 #637660Anonym anvandareMemberJäkligt bra! Och benen hade du inte heller glömt. Du gör bra framsteg!
17 juni, 2008 at 13:57 #637661Anonym anvandareMemberTummen upp! :up:
Du har verkligen blivit både större och hårdare! Bra jobbat med prio-träningen, den har gett fina resultat! Kunde skymta dig nån gång ibland när du var ute på dina promenader och dylikt, men har inte sett dig träna på gymmet på ett tag (antagligen för att jag tränar där på så konstiga tider). Hur som helst, så blev jag desto mer imponerad när jag nu ser dina bilder och ser vilka framsteg du har gjort!Bra jobbat, keep it up!
19 juni, 2008 at 15:52 #637662Anonym anvandareMemberDet ser riktigt bra ut! :up:
Skoj förövrigt att träffa dig i Ayia Napa :drunk:22 juni, 2008 at 23:53 #637663Anonym anvandareMemberPeter.S wrote:Jäkligt bra! Och benen hade du inte heller glömt. Du gör bra framsteg!mången tack:) benen är jag rätt nöjd med nu, vaderna skall få fortsatt smisk dock
22 juni, 2008 at 23:57 #637664Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Det ser riktigt bra ut! :up:
Skoj förövrigt att träffa dig i Ayia Napa :drunk:tackar, ja de var coolers, liten värld=) var väl då en tjej drog av min stackars filippa k tröja och hastade iväg den, jag var snål å hämtade den:p
hade du trevligt där borta?23 juni, 2008 at 00:01 #637665Anonym anvandareMemberKatti wrote:Tummen upp! :up:
Du har verkligen blivit både större och hårdare! Bra jobbat med prio-träningen, den har gett fina resultat! Kunde skymta dig nån gång ibland när du var ute på dina promenader och dylikt, men har inte sett dig träna på gymmet på ett tag (antagligen för att jag tränar där på så konstiga tider). Hur som helst, så blev jag desto mer imponerad när jag nu ser dina bilder och ser vilka framsteg du har gjort!Bra jobbat, keep it up!
man tackar för de katti=) grymt kul att höra.Jag har faktiskt inte gått så mycket, bara en timme nån vilodag och när jag haft lust, löpningen och tennisen har gått före promenaderna just nu, är nere i Kalmar och skall spela min första tävling på 7 år så blir magiskt kul.
formen har än så länge överlevt aiya napa och nu roadtrip till kalmar, jag är dock sjukt träningssugen=) har du kollat in ATS nu, sanslöst fint där!23 juni, 2008 at 00:39 #637666Anonym anvandareMemberDu dominerade beachen där nere i Aya Napa kan jag tänka mig?
23 juni, 2008 at 01:07 #637667Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:tackar, ja de var coolers, liten värld=) var väl då en tjej drog av min stackars filippa k tröja och hastade iväg den, jag var snål å hämtade den:p
hade du trevligt där borta?Haha, okej.
Jo, en liten värld vi lever i.
Jag hade fruktandsvärt skoj där nere.
Det verkade du också ha?KÖR HÅRT!
23 juni, 2008 at 02:27 #637668Anonym anvandareMemberoath5 wrote:Du dominerade beachen där nere i Aya Napa kan jag tänka mig?haha, jag festade inget på beachen med på kvällarna klarade jag mig rätt ok:emo-thumb hade otroligt skoj måste jag säga!
23 juni, 2008 at 02:31 #637669Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha, okej.
Jo, en liten värld vi lever i.
Jag hade fruktandsvärt skoj där nere.
Det verkade du också ha?KÖR HÅRT!
härligt! måste säga att grabbarna grus är oslagbart, sånt drag och stämning har jag inte vart med om någon annanstans, grym dj också bluemoon bar och castle är helt ok efteråt. är helnöjd med resan!
23 juni, 2008 at 07:13 #637670Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:man tackar för de katti=) grymt kul att höra.Jag har faktiskt inte gått så mycket, bara en timme nån vilodag och när jag haft lust, löpningen och tennisen har gått före promenaderna just nu, är nere i Kalmar och skall spela min första tävling på 7 år så blir magiskt kul.
formen har än så länge överlevt aiya napa och nu roadtrip till kalmar, jag är dock sjukt träningssugen=) har du kollat in ATS nu, sanslöst fint där!Härligt att du ska spela igen, stort lycka till!!! Hoppas du har det riktigt kul där nere i Kalmar nu, och roligt att höra att formen också har överlevt! Kan tänka mig att du hade den grymmaste strandformen på Aiya Napa för övrigt :up:
Jäpp, ATS ser riktigt fint ut nu! Har själv ben på schemat idag, så det blir väl dit jag går…
Ge järnet nu på tennismatchen, du fixar det!
30 juni, 2008 at 15:34 #637671Anonym anvandareMemberandrasidan wrote:haha, jag festade inget på beachen med på kvällarna klarade jag mig rätt ok:emo-thumb hade otroligt skoj måste jag säga!Jag tänkte mer formmässigt :p Fick många blickar kan jag tänka mig? Helgrym form iaf…
30 juni, 2008 at 17:05 #637672Anonym anvandareMemberKatti wrote:Härligt att du ska spela igen, stort lycka till!!! Hoppas du har det riktigt kul där nere i Kalmar nu, och roligt att höra att formen också har överlevt! Kan tänka mig att du hade den grymmaste strandformen på Aiya Napa för övrigt :up:Jäpp, ATS ser riktigt fint ut nu! Har själv ben på schemat idag, så det blir väl dit jag går…
Ge järnet nu på tennismatchen, du fixar det!
Kalmar var magiskt skoj, gick till final men var tvungen att sticka hem så hann inte spela den=) haha ja man var väl bland dem bättre i Napa i alla fall.
Idag ska jag på ATS jag me.21 juni, 2009 at 11:07 #637673Anonym anvandareMemberhär kommer en update one year later:)
här kommer en update 1 år senare=)
Har sedan Augusti prioriterat tennisen helt och hållet, tränat gym 2-3 ggr i veckan. fram till jan körde jag ingen cardio på gymdagarna och dieten var cyklisk. Funkade kanon.
I feb blev jag sugen på att bli riktigt snabb på tennisbanan så har ofta kört 2 pass cardio på vilodagarna samt ofta 1 pass även på gymdagarna och haft en hel vilodag i veckan med massage.
La om kosten till att ligga väldigt nära IF och drog ner till 3 mål om dagen samt slutade helt med kostillskott.
Har tappat en del styrka och massa men på rätt ställen enligt mig=)
Har fortsatt att prioritera bröst och axlar samt vader, armar och rygg har jag knappt underhållstränat medan jag kört underhåll på benen.Har lärt mig väldigt mycket och livsstilen har förändrats radikalt till en mer avslappnad syn på kost och träning även om jag tränar fler pass i veckan nu, den fysiken jag har nu är den jag vill behålla, kan ha normala skjortor igen och slipper bryta arm på krogen=)
Är nu nära tiderna jag hade när jag tävlade i löpning i yngre år vilket känns riktigt bra och fötterna på tennisbanan har förbättrats drastiskt.
Anledningen till att jag gjorde dessa förändringar är att jag blev rejält sjuk kring jul med 3 pencillinkurer och fick lite andra värderingar samt att jag känner att när jag tar upp studierna igen vill jag ha så lite fasta rutiner som möjligt, IF passar lysande som student enligt mig.
Grandmaster har hjälpt mig otroligt mycket så tack till honom.
Lite bilder från idag, rejält slät idag, tuff diet just nu men hoppas på bra bilder i sommar./Peter
[img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/CIMG1261.jpg][img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/CIMG1262.jpg][img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/CIMG1263.jpg][img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/CIMG1271.jpg]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.