Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

Home Forums Medlemsbilder Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • Author
    rfb wrote:
    Jo, det syns på bilderna, och det är vad som är synd, för du har på vissa bilder lyckats med vinklarna på blixtarna, men på tok för hårt ljus som ger så hårda skuggor och ”platta” delar…så när du väl har dina paraplyer/boxar/fästen så är jag övertygad om att jag får se på f-n. :)

Fortsätt fota…du blir ju bättre för varje gång och din kunskap är mycket god vilket märks på dina svar i de andra trådarna.:up:

Knepet var att köra blixtarna i speglar. Det finns speglar längst alla väggar på gymmet, och ja. Du kan räkna ut resten för du vet hur ljus funkar. Då blev det mjukare.

Peter, jag vetefan hur det blir med Göteborg haha. Alltså, om det är så att jag får spikat att jag ska plåta 10 personer så åker jag ner och stannar en vecka, för då tjänar jag på det. Annars går jag ju faktiskt back, med tanke på att tåg tur och retur kostar typ 2000 spänn osv.

Ack så snyggt! Man kan inte tro att han är under 1,70 när man ser bilderna tycker jag.

Riktigt snygg form, Good luck:up:

Fan vilken form du har Andy:up:
    Och en hel månad har du kvar på dig att slipa lite på formen;)

Jag väntar mig inget mindre än guld från dig.

Kör hårt!

Sjukt snygg form!

En sån kille borde verkligen göra en Journal så man kan följa hans deff!

Vore verkligen toppen , speciellt när det är såå :emo-thumb

Simon_aeg wrote:
    Sjukt snygg form!

En sån kille borde verkligen göra en Journal så man kan följa hans deff!

Vore verkligen toppen , speciellt när det är såå :emo-thumb

Min journal är min blogg, där kan du läsa om allt. Uppdateras dagligen, förutom lördagar då jag brukar ha blogg fri dag.

Alla andra, är så tacksam för de peppande kommentarerna!! Fick jag lite extra energi att köra lite hårdare![/b]

Här var spänningen stor!

Nu var jag rolig.

OnTopic: Ser riktigt bra ut Andreas! Lycka till nu det sista :up:

Bra jobbat!
    Kul att se hur du ser ut när det väl är dags, ser ju redan bra ut.

Imponerande, jäkligt snygg fysik :up:

Varför kan jag inte se en enda bild?

Ted wrote:
    Varför kan jag inte se en enda bild?

Jag ser inte heller några bilder.
    Vet inte varför men detta har hänt i flera trådar dem senaste dagarna här på forumet, fast man sett dem ena dagen men inte den andra…riktigt surt är det att bilderna försvinner..

Hörru herr moderator, jag kan inte heller se bilderna längre..

Jennifer Eriksson wrote:
    Hörru herr moderator, jag kan inte heller se bilderna längre..

Inte jag heller, so I’m clueless. Tur dock, att JAG och ingen annan har RAW-filerna på min hårddisk och kan kolla på dem mer än någon av er. :D

Nej, men allvar. Vad fan? Byt webläsare, rensa cookies, ta en skål flingor. Jag vet inte.

Marcus Syvertsen wrote:
    Inte jag heller, so I’m clueless. Tur dock, att JAG och ingen annan har RAW-filerna på min hårddisk och kan kolla på dem mer än någon av er. :D

Nej, men allvar. Vad fan? Byt webläsare, rensa cookies, ta en skål flingor. Jag vet inte.

Eller så tar bara dom som ansvarar för hemsidan och löser problemet…

ps. en skål flingor ska jag nog ta nu när du säger det… :up:

Det fungerar fortfarande inte fast jag har rensat cookies så ordna nu detta moderator ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.