Home › Forums › Medlemsbilder › Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 mars, 2009 at 16:33 #667670Anonym anvandareMember
Va fan.. Måste vara någon mod som är arg på mig… undrar vad för dumt jag nu hittat på…
9 mars, 2009 at 16:43 #667671Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Va fan.. Måste vara någon mod som är arg på mig… undrar vad för dumt jag nu hittat på…Det är kanske Marcus Syvertsen som valde att inte dela ut dina bilder mer, utan han vill istället sitta själv med bilderna hemma (då han trots allt har bilderna i RAW) hehe
9 mars, 2009 at 16:52 #667672Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Det är kanske Marcus Syvertsen som valde att inte dela ut dina bilder mer, utan han vill istället sitta själv med bilderna hemma (då han trots allt har bilderna i RAW) heheJA, det är sjukt, då vi hade kommit överens om att vi hade ett öppet förhållande
9 mars, 2009 at 16:54 #667673Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:JA, det är sjukt, då vi hade kommit överens om att vi hade ett öppet förhållandeHan måste ha ändrat sig, vad taskigt att inte säga något om det till dig 👿
*Klapp på axeln* du kommer hitta någon ny som är villig att dela med sig av dig :emo-thumb9 mars, 2009 at 16:56 #667674Anonym anvandareMembervarför kan man inte se bilderna?
9 mars, 2009 at 16:57 #667675Anonym anvandareMembersencii wrote:varför kan man inte se bilderna?Om du läser igenom dem senaste inläggen i denna tråd så kommer du förstå
9 mars, 2009 at 17:59 #667676Anonym anvandareMemberTed wrote:Eller så tar bara dom som ansvarar för hemsidan och löser problemet…Nu vart vi genast djävligt uppnosiga. Du tror inte möjligtvis att vi försöker? Forummjukvaran är full av mysterier, och ibland blir dessa elakartade. Magnus har trots allt inte skrivit vBulletin själv, och ibland tar det ett par dagar före problem uppmärksammas och tas itu med.
9 mars, 2009 at 22:28 #667677Anonym anvandareMemberLite tråkigt att inte sett bilderna än, men jag är rätt säker på att formen är mycket bra.. ska bli kul att se dig på scen. Kör hårt nu ända in i mål! :emo-thumb
10 mars, 2009 at 01:28 #667678Anonym anvandareMemberHär kan alla ivriga, såväl hövliga som kritiska, pellar här i tråden ladda ner min mapp med bilderna på Andreaz i 1024×683 pixlars upplösning. Jag misstänkte att det räckte, så ni slapp sitta och vänta på jättebilderna. Så om du, Ted t.ex., gärna ville se och kan tänka dig att klicka ett par gånger för det så går det alltså utmärkt nu.
Dessa är dessutom bättre kvalité än de på forumet, för den som bryr sig om sånt. Det är allt JAG kan göra.
[http://f.imagehost.org/download/0425/JPEG_1024px]
10 mars, 2009 at 08:01 #667679Anonym anvandareMemberSjukt fina bilder, både din Andreaz form och dina kort Marcus!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.