Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

Home Forums Medlemsbilder Andreaz, halvvägs in i dieten inför SweGP -70kg

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #667670

    Va fan.. Måste vara någon mod som är arg på mig… undrar vad för dumt jag nu hittat på…

    #667671
    Andreaz Engström wrote:
    Va fan.. Måste vara någon mod som är arg på mig… undrar vad för dumt jag nu hittat på…

    Det är kanske Marcus Syvertsen som valde att inte dela ut dina bilder mer, utan han vill istället sitta själv med bilderna hemma (då han trots allt har bilderna i RAW) :P hehe

    #667672
    The_Insane wrote:
    Det är kanske Marcus Syvertsen som valde att inte dela ut dina bilder mer, utan han vill istället sitta själv med bilderna hemma (då han trots allt har bilderna i RAW) :P hehe

    JA, det är sjukt, då vi hade kommit överens om att vi hade ett öppet förhållande :

    #667673
    Andreaz Engström wrote:
    JA, det är sjukt, då vi hade kommit överens om att vi hade ett öppet förhållande :

    Han måste ha ändrat sig, vad taskigt att inte säga något om det till dig 👿
    *Klapp på axeln* du kommer hitta någon ny som är villig att dela med sig av dig :emo-thumb

    #667674

    varför kan man inte se bilderna?:

    #667675
    sencii wrote:
    varför kan man inte se bilderna?:

    Om du läser igenom dem senaste inläggen i denna tråd så kommer du förstå :)

    #667676
    Ted wrote:
    Eller så tar bara dom som ansvarar för hemsidan och löser problemet…

    Nu vart vi genast djävligt uppnosiga. Du tror inte möjligtvis att vi försöker? Forummjukvaran är full av mysterier, och ibland blir dessa elakartade. Magnus har trots allt inte skrivit vBulletin själv, och ibland tar det ett par dagar före problem uppmärksammas och tas itu med.

    #667677

    Lite tråkigt att inte sett bilderna än, men jag är rätt säker på att formen är mycket bra.. ska bli kul att se dig på scen. Kör hårt nu ända in i mål! :emo-thumb

    #667678

    Här kan alla ivriga, såväl hövliga som kritiska, pellar här i tråden ladda ner min mapp med bilderna på Andreaz i 1024×683 pixlars upplösning. Jag misstänkte att det räckte, så ni slapp sitta och vänta på jättebilderna. Så om du, Ted t.ex., gärna ville se och kan tänka dig att klicka ett par gånger för det så går det alltså utmärkt nu.

    Dessa är dessutom bättre kvalité än de på forumet, för den som bryr sig om sånt. Det är allt JAG kan göra. :)

    [http://f.imagehost.org/download/0425/JPEG_1024px]

    #667679

    Sjukt fina bilder, både din Andreaz form och dina kort Marcus!

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.