awesom-o testar :)

Home Forums Medlemsbilder awesom-o testar :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author
    jsplit wrote:
    Riktigt bra axlar/rygg/armar. Jag skulle dock lägga lite mera krut på magen.

Thanx, nej magen är inte högprioriterad… men jag hävdar att bilderna inte gör magen rättvisa :P

awesom-o wrote:
    Thanx, nej magen är inte högprioriterad… men jag hävdar att bilderna inte gör magen rättvisa :P

Ont i axeln kan bero på pec decen. Om du har den övningen med i ditt bröstprogram så skippa den direkt.

Desmo wrote:
    Ont i axeln kan bero på pec decen. Om du har den övningen med i ditt bröstprogram så skippa den direkt.

Ska testa utan den ett tag… låta axeln vila lite å sen köra utan den! tack för tipset :)
    bjuder på en till bild, efter dagens ryggpass… tillför inte så mycket men jag är lite solariebränd på den =)

Desmo wrote:
    Ett bra riktmärke är samma omkrets runt vaden som armen. Hur är det med den saken? Kör hårdast!

För mig är det tvärtom, vaderna är grövre än armarna.

Desmo wrote:
    Ett bra riktmärke är samma omkrets runt vaden som armen. Hur är det med den saken? Kör hårdast!

Tycker det var ett riktigt dåligt riktmärke… Sålänge man kör båda musklerna smart och hårt kan man ju inte styra hur de växer..

Dessutom går det ju att lägga på sej ett par arm-cm utan större problem, medans jag känner tungviktare som tränat i +20 år som fortfarande inte har 45vader i form……

Gillar fysiken Awsome! Ryggen såg mycket bätre ut med lite pump…:P Benen hänger med bra dessutom.

En ihop rullad strumpa innanför kalsongerna hade ju bättrat på bilderna oxå

Dart wrote:
    En ihop rullad strumpa innanför kalsongerna hade ju bättrat på bilderna oxå

Fast mitt mål var ju å andra sidan inte att hetsa upp dig :P

MickeGBG wrote:
    Tycker det var ett riktigt dåligt riktmärke… Sålänge man kör båda musklerna smart och hårt kan man ju inte styra hur de växer..

Dessutom går det ju att lägga på sej ett par arm-cm utan större problem, medans jag känner tungviktare som tränat i +20 år som fortfarande inte har 45vader i form……

Gillar fysiken Awsome! Ryggen såg mycket bätre ut med lite pump…:P Benen hänger med bra dessutom.

Det var inte jag som kom på det här riktmärket utan Tom Platz. Han är (var) ju också rätt tung…

Desmo wrote:
    Det var inte jag som kom på det här riktmärket utan Tom Platz. Han är (var) ju också rätt tung…

Sen är han inte helt normal heller….:D

MickeGBG wrote:
    Sen är han inte helt normal heller….:D

Nej det är klart, det kan man ju alltid diskutera. Jag förutsätter att han menade att det är väldigt lätt att som byggare, prioritera vissa muskelgrupper som t ex armarna för att senare konstatera att ens vader kanske har kommit lite på efterkälken. Det har man ju på nationella tävlingar sett många exempel på eller hur? 8)

Såg riktigt bra ut, kötta latsen ett snäpp mer, även om de redan såg bra ut

samma bild finns i ”dagsformen”-tråden…
    sidechest efter gårddagens rygg- och tricepspass :)

MickeGBG wrote:

Bra linjer awsome-o! Smiska vidare och upp på scen sen! Ser jämnt och bra ut.

MickeGBG: kan du avslöja hur man lägger på sig ett par arm-cm utan större problem? :D

Tackar =) scenen lär jag aldrig se men fortsätta smiska ska jag göra ;)
    är också lite intresserad av armökningen =)

Quote:
    MickeGBG: kan du avslöja hur man lägger på sig ett par arm-cm utan större problem?

Jag skulle också vilja veta de

OnT: Jag tycker att du har en bra och symmetrisk fysik, men som sagt, vaderna släpar?

Mvh Jerka

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.