Backtraining Csaba style

Home Forums Medlemsbilder Backtraining Csaba style

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • Author

När armarna börjar se större ut än huvudet tror jag att man har lyckats, lr ? :D

Vart är marklyften? Allt prat om tjocklek på ryggen låter ju fjantigt när man inte kör marklyft. Nästa gång vill jag se att ni båda står i marken 8 set, sen kan jag möjligtvis sträcka mig till att ni får köra 3 set latsdrag. :D

Srednq wrote:
    ska du ha riktig ghetto-stil ska du ha dunjacka med. komma in, köra ett set bänkpress å gå igen :emo-thumb . så gör dom coola killarna :p

Dunjacka är till för småpojkar som vill se stora ut så jag tror inte att Csaba behöver använda dunjacka :|

Csaba wrote:
    Det är inte sant för att jag har frågat Sune Larsen vad man ska köra för att få den monsterrygg som han har. Marklyft? Nej sa han, stående rodd som han kör med 210 kg! :yikes: Men Sune är faktist en maskin..

T-bar ger också en monster rygg

Grymma tr

Csaba hur gammal är du, längd och hur _tung_? :worship:

Roligt när det kommer upp sånna här bilder :emo-thumb Csaba du ser brutal ut :bb3:

Csaba wrote:
    Det är inte sant för att jag har frågat Sune Larsen vad man ska köra för att få den monsterrygg som han har. Marklyft? Nej sa han, stående rodd som han kör med 210 kg! :yikes: Men Sune är faktist en maskin..

Tänk på att Sune är konkurrent till dig Csaba ;).

riktigt coola bilder

Behöver man verkligen köra så många övningar när man tränar rygg??

Csaba wrote:
    En nybörjare behöver inte köra så många övningar för att han ska överträna sig.

vad räknas som nybörjare?

Så länge man inte har 50cm i arm eller vunnit VM! :D

Csaba wrote:
    En nybörjare behöver inte köra så många övningar för att han ska överträna sig.

Blir man mindre övertränad för att man har tränat längre? Så en snubbe som har tränat i tio år löper mindre risk att bli övertränad än en som har tränat i två år?

sarbaz wrote:
    Blir man mindre
    Lars Berglund wrote:
    S
    aXon wrote:
    Vad Csaba kanske menar
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.