Before and After

Home Forums Medlemsbilder Before and After

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Du kommer se great ut till sommaren om du kör på såhär:)

Bra jobbat. Riktigt bra jobbat!:up:

Är inte den bästa att bedöma, men det ser ut som du har gyno. Eller så är du bara för fet. Bra jobbat med dieten iaf.

Grandmaster wrote:
    Är inte den bästa att bedöma, men det ser ut som du har gyno. Eller så är du bara för fet. Bra jobbat med dieten iaf.

Jag tror inte att han lider av gynekomasti, utan att han har för mycket kroppsfett. Men det återstår att se…

Hur gammal är du och hur lång är du? Bra jobbat i alla fall:up:

Vem fan bryr sig om dina inlägg överhuvudtaget?

Vad tillför du? Inget.

Riktigt starkt jobbat Xyanile, spelar du amerikansk fotboll förresten?

Grandmaster wrote:
    Vem fan bryr sig om dina inlägg överhuvudtaget?

Vad tillför du? Inget.

#1 – Ingen
    #2 – Inget

Edit – Starkt jobbat Xyanile!

Xyanile wrote:
    Ja, jag spelar A-fotboll i mysiga lilla Nyköping. ;)

Tack alla för era snälla ord! Det får en värkligen bara att forsätta, sprang 40 minuter idag bara för er skull :P

0-10 min 9km/h -> 10-20 min 10 km/h -> 20-40 min 11km/h
    Summa: 6.84 km – 40 minuter.
    (Hoppas ni förstår). :)

Kul, vad spelar du för position? jag tippar på O-line/D-line? ogillar din avatar för övrigt ;)

Xyanile wrote:
    haha, bra tippat. Spelar Center/Nose. Men som du kanske förstår kommer jag nog byta position om jag forsätter gå ner. Vi har liksom killar på
    140kg+ 190cm+ som kan ta min plats. :) Fast man ska ju gärna ha en ”shorty” som center. (Bastant). Förövrigt vill jag spela Runningback, fullback, linebacker eller dyligt. 8) :emo-thumb Men motståndet är svårt på dem platserna..

EDIT: Förhelvete är du DIF? Isof junior eller senior? Vi ska möta seniorerna i div.2 nu i vår/tidig sommar. Baltic Beasts you know!

Du tror inte att det blir svårt att ”sadla om” till t.ex RB? jag spelar inte längre, spelade som MLB, så vi kommer inte att mötas. Amerikansk fotboll är en väldigt rolig sport, men den är på tok för oseriös i Sverige.

har gått bra änsålänge, du behöver dock köra på lite till för att bli fine fine baby ;)

Xyanile wrote:
    Nae jag tror inte det blir svårare än vad det var för alla andra första gången. + Jag har ju lite att gå på efter Lite drygt 2 års lirande. Gäller bara att orka.
    Tycker A-fotboll blir så seriöst man gör det, vårat lag är inte så seriöst nu på vinterhalvåret då skydden ligger på hyllan. Men sen när vi börjar med skydd så vill alla hävda sig, så.. :p

Självklart blir det vad man gör det till, men jag tycker att tränarna borde införa fler träningar i veckan och obligatorisk träning på gym redan i juniorlagen. Rätt patetisk att se killar som springer runt och väger 60-70 kg och tror att de ska kunna stoppa någon. Jag syftar mer på kvickhet i fötterna samt rörlighet, jag kan tänka mig att från att ha vägt 100+ så tappar man rätt mycket sånt. För att lyckas som RB borde du även slänga in en hel del plyometrisk träning, men allt sånt där är ju finlir.. se till att komma ner till din målvikt först, du har gjort ett sjukt bra jobb än sålänge :emo-thumb

bra jobbat!:emo-thumb 8)

Säger desamma bra jobbat ! :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.