Home › Forums › Medlemsbilder › Behöver kritik och hjälp med vad som släper
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 december, 2007 at 16:09 #796043Anonym anvandareMember
Tjena ! Behöver lite hjälp som sagt att fixa till det som släper och sen gärna lite kritik Har tränat i lite mer än ett år nu. Jag är 17år, väger 75kg och är 184.5cm lång.
Här kommer lite ryggbilder :4 december, 2007 at 16:09 #83041Anonym anvandareMember4 december, 2007 at 16:12 #796044Anonym anvandareMemberOch lite framsida
4 december, 2007 at 16:14 #796045Anonym anvandareMemberLite mer är det nog. Förra höst terminen tränade jag lite till och från. Men ökade inte i massa eller vikter hela förra året. Har bara börjat göra det den här terminen. För bra för ett år eller för dåligt ?
4 december, 2007 at 16:19 #796046Anonym anvandareMemberFörra höst terminen tränade jag kanske 2-3 ggr i veckan. Fast det blev att man missade ett par ggr och så för jag inte orkade. Men från i början av vår terminen har jag tränat 3ggr i veckan förutom lov, sommarlov och om jag har varitsjuk. Låg på 71kg framtills jag började nu i höstas med träningen igen. Har dessutom ökat med 5kg i maxning av bänk var 3:e/4:e vecka typ
4 december, 2007 at 16:21 #796047Anonym anvandareMemberSer ut som att du antingen utvecklats hyfsat och började på en riktigt pissig startpunkt, eller så har du kört på och inte ätit ordentligt och således inte lagt på dig någon vikt.
Det syns att du har lite muskler i ryggen på den avslappnade bilden, posen var det sämsta på länge så den avslöjar ingenting och ifall du lärde dig att posera skulle du se muskler du inte vet att du har.
Se till att äta riktig mat, och träna enkelt och grundläggande med stora basövningar. Ta i som ett djur, och ät tills du mår illa haha.
MVH
4 december, 2007 at 16:28 #796048Anonym anvandareMemberTack så mkt Mjo, maten har jag väl inte varit det bästa på kan jag erkänna. Men jag (och anndra) har märkt att jag har börjat växa lite nu iaf. Har börjat ät lite bättre hur ofta ska man käka då ? Var 3:e timma eller ? Kör även med whey 80 protein efter träningen. Hört någonstans att man ska käka det morgon och kväll också ?
4 december, 2007 at 16:31 #796049Anonym anvandareMemberTack robert, dock så kan jag själv tycka att mina axlar inte hänger med. Har inte blivit av att träna dom av någon anledning :S. Målet med min träning var/är inte att bli största hulken i Sverige. Utan att inte vara liten och spinkig bara. Men muskelmassa är ju aldrig fel
4 december, 2007 at 17:06 #796050Anonym anvandareMemberkan hålla mig att kämpa på basövningar och släpp det der med att ”förfina” dig…när du har gått upp med en bra utveckling så kan man börja prioitera. sen tänk på att käka RÄTT med mycket protein, du är bara 17år så resultatet kommer med hjälp av, bänk-knäböj-marklyft-axelpressar m.m
lycka till:up:4 december, 2007 at 18:02 #796051Anonym anvandareMemberOm jag ska va helt ärlig bör du VERKLIGEN förbättra allt, det enda som var någerlunda bra var väl korsryggen.
4 december, 2007 at 18:56 #796052Anonym anvandareMemberBladh. Du tyckte jag skulle förbättra allt. Varför tror du jag tränar ? Har jag sagt att jag har lagt av med min träning och är nöjd med resultatet ?
Kom med riktig kritik istället .Jiggen. Jo jag får fortsätta kämpa vidare då bara. Försöka käka lite mer:) Tack så mkt
4 december, 2007 at 19:06 #796053Anonym anvandareMemberBerneke wrote:Bladh. Du tyckte jag skulle förbättra allt. Varför tror du jag tränar ? Har jag sagt att jag har lagt av med min träning och är nöjd med resultatet ?
Kom med riktig kritik istället .Jiggen. Jo jag får fortsätta kämpa vidare då bara. Försöka käka lite mer:) Tack så mkt
Riktigt kritik? Min kritik var riktig.. Du bör ju förbättra allting, annars hade jag väl inte sagt det?
Edit: Du sa faktiskt att vi skulle peka ut vad som släpar, men på så pass minimal muskulatur är det inget speciellt som släpar – snarare allt.
Kör 1-2 år med basövningar och ät riktigt mycket, precis som Lilja sa innan.4 december, 2007 at 20:37 #796054Anonym anvandareMemberDu behöver förbättra i stort sett allt, som Bladh skrev. I mitt tycke bör du ge vaderna lite mer tid. Gör som dom skrivit tidigare, ät och träna stenhårt i form av basövningar, och var noga med återhämtningen.
Lycka till
23 december, 2007 at 14:53 #796055Anonym anvandareMemberVad som släpar? Vill inte vara taskig, men typ allt.
23 december, 2007 at 16:17 #796056Anonym anvandareMemberRouge wrote:Vad som släpar? Vill inte vara taskig, men typ allt.Hur kan du säga att typ allt släpar ? vad är det isf det släpar efter ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.