Behöver kritik och hjälp med vad som släper

Home Forums Medlemsbilder Behöver kritik och hjälp med vad som släper

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author

Vadå släpar? Ser inte ens ut som du lyft ett handtag i hela ditt liv… sorgligt men sant :whistle:

Heydrich wrote:
    Vadå släpar? Ser inte ens ut som du lyft ett handtag i hela ditt liv… sorgligt men sant :whistle:

härligt tryck ner han bara gör det.
    följ de seriösa tipsen om att köra basövningar och bygg upp en bra grund. sen så kan du börja kolla vad som ”släpar” om ett par år.

MVH Tommy K

Jag tycker benen inte ser lika tränade ut som överkroppen. Det syns definitivt att du gjort annat än att legat hemma och degat det senaste året.
    Som övriga skribenter tycker jag att du ska fortsätta med basövningarna; knäböj, bänkpress och marklyft.
    Du har börjat med proteindrinkar, men sluta inte där, du måste börja lägga på mer och mer på tallriken när du äter.

Toempaj wrote:
    Hur kan du säga att typ allt släpar ? vad är det isf det släpar efter ?

Vad jag menar är att det inte syns att killen tränar. Med andra ord så får han träna alla muskelgrupper mer. Ditt lite mer ”korrekta” svar kanske skulle givetvis bli att inget släpar? ;)

Och när det gäller maten så bli inte för insnöad med att tajma måltiderna var 3:e timme eller något sådant. Det är mat intaget under hela dagen som spelar roll så du kan äta i precis när du vill så länge du får i dig tillräckligt med kcal, självklart kan det vara lättare att äta var 3:e timme om man har svårt för stora potioner, men inte nödvändigt.

Rouge wrote:
    Vad jag menar är att det inte syns att killen tränar. Med andra ord så får han träna alla muskelgrupper mer. Ditt lite mer ”korrekta” svar kanske skulle givetvis bli att inget släpar? ;)

Visst syns det att han tränat. Jag tycker han har jättefin kropp. Sedan kan det bara bli bättre så klart.

Berneke wrote:
    Tack så mkt :P Mjo, maten har jag väl inte varit det bästa på kan jag erkänna. Men jag (och anndra) har märkt att jag har börjat växa lite nu iaf. Har börjat ät lite bättre :) hur ofta ska man käka då ? Var 3:e timma eller ?:P Kör även med whey 80 protein efter träningen. Hört någonstans att man ska käka det morgon och kväll också ?

Hur länge har du andvänt Whey 80? Hur mycket pengar har du lagt ut på det?
    Det är bara en tanke, etersom du inte verkar ha vuxit så mycket. Kasta inte pengar i sjön, satsa på bra, nyttig och mycket mat istället. Det är verkligen ingen klyscha!!

En sak till, om du nu ska använda ett tillskott, se till att skaffa dig lite info först. Vilket tillskott ska jag välja? Varför passar det just mig? När ska jag ta tillskottet, vilken tid på dygnet? Hur mycket ska jag ta? o.s.v.
    T.ex. om du nu tar Whey 80, vilket är ett slags Protein. Äter du ändå för lite kolhydrater, och ditt mål är att gå upp i vikt, är det att kasta pengarna i sjön, i princip.
    Så läs, fråga, lyssna m.m. det kommer hjälpa dig nå dina mål snabbare effektivare och billigare.

G A I N E R – P R O[/b]

Är väl inget som släpar direkt.
    Bara att äta mkt bra mat ofta och köra bas övningar, som många sagt tidigare.
    Kör på så ett par år och kom sedan tillbaka och fråga vad som släpar.

kiRRe wrote:
    G A I N E R – P R O[/b]

Är det den som släpar? ;)

On topic så tycker jag det Marcus skrev var bra, träna alla muskelgrupper hårt och eat the world!

Skönt att läsa hur alla försöker trycka ned honom för att själv framstå som bättre.

Bra jobbat! (idioter)

Johannes-S wrote:
    Är det den som släpar? ;)

On topic så tycker jag det Marcus skrev var bra, träna alla muskelgrupper hårt och eat the world!

haha näe men själv tycker jag Gainer Pro fungerar asbra om man behöver gå upp i vikt! :) Kan verkligen rekomendera det till grabben i denhär tråden!

kiRRe wrote:
    haha näe men själv tycker jag Gainer Pro fungerar asbra om man behöver gå upp i vikt! :) Kan verkligen rekomendera det till grabben i denhär tråden!

måste hålla med… själv har jag haft svårt att gå upp i vikt men de pulvret hjälper! sen är de som de flesta andra säger, bas övningar mark,knä,pressar, kör basic och ät allt du kan få i dig! lite svårt att säga att något släpar mer än de andra när du tränat så lite men fortsätt så kommer det hela! :emo-thumb

kiRRe wrote:

Gick du upp några kgn med hjälp av den då? :whistle:

MATTI wrote:
    Gick du upp några kgn med hjälp av den då? :whistle:

haha jadu kan jag lova! :) tränade för 2 år sedan, och innan jag började så vägde jag 56 KG, jag åt på som vanligt och köpte Gainer Pro! 4 Månader senare vägde jag 66 KG!

Sen slutade jag träna och nu har jag börjat igen och kört på i 5 månader stenhårt och käkar 4-5 gånger per dag plus käkar Gainer pro efter träning och Whey 80 2-3 gånger per dag!

Jag väger nu 74 KG och är 182 cm lång.. Så nog fan gick jag upp i vikt av Gainer Pro allt.. det var när jag började med den jag börja åka upp i vikt i racer-fart! MVH Före detta Gollum

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.