Home › Forums › Medlemsbilder › Ben träning i karlskoga…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 november, 2006 at 11:33 #921982Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Han heter Niclas Carlsson som äger Träningslagret tillsammans med sin fru Åsa. Så nu vet du det.
Okey,trodde det var någon annan. Ägde inte Nordlund gymet för en tid sen?
5 november, 2006 at 12:03 #921983Anonym anvandareMemberCiB wrote:Okey,trodde det var någon annan. Ägde inte Nordlund gymet för en tid sen?Tror vi kommit lite från ämnet i tråden Men nej nordlund har aldrig ägt träningslagret, men han är här o tränar ibland:emo-thumb
välkommen du oxå på ett pass:up: :up:
5 november, 2006 at 19:24 #921984Anonym anvandareMembertlagret wrote:Tror vi kommit lite från ämnet i tråden Men nej nordlund har aldrig ägt träningslagret, men han är här o tränar ibland:emo-thumbvälkommen du oxå på ett pass
Åker dit nån dag till våren/sommaren o kollar av om det är värt slantarna..:emo-thumb
Vad är målet med all träning? Tävling?5 november, 2006 at 22:01 #921985Anonym anvandareMemberCIB:
Ja mitt mål med all träning är att tävla under -07:ph34r: ( tävling är bestämd men håller det lite för mig själv än, vill inte ”snacka” o sen inte dyka upp på scen men om allt går som jag vill den närmsta tiden så…… )
Lovar dig att det är ett super gym, finns allt du behöver:up: + mycke trevligt och kunnigt folk… ses i vår då kanske:emo-thumb
16 januari, 2007 at 17:38 #921986Anonym anvandareMemberMaxad benträning! Kommer det inga fler bilder från din träning? Träningsbilder är mumma för insperationen, tack!
mvh// The Chosen One:D
17 januari, 2007 at 17:16 #921987Anonym anvandareMemberThe Chosen One wrote:Maxad benträning! Kommer det inga fler bilder från din träning? Träningsbilder är mumma för insperationen, tack!mvh// The Chosen One:D
Tjena! Jodå det kommer fler bilder, ska ta och göra en träningsjournal NU hade jag tänkt, där kommer det bli måååååånga bilder ..kör hårt:up:
22 januari, 2007 at 22:01 #921988Anonym anvandareMemberCiB wrote:Okey,trodde det var någon annan. Ägde inte Nordlund gymet för en tid sen?NEJ , MEN JAG ÄR ÄGARE TILL VITAL GYM I FILIPSTAD 5 MIL VÄSTER OM KARLSKOGA. ! TRÄNINGSLAGRET ÄR ETT KANONGYM , NIKLAS O ÅSA DRIVER DET OTROLIGT BRA.:up:
23 januari, 2007 at 01:30 #921989Anonym anvandareMemberJan Nordlund wrote:NEJ , MEN JAG ÄR ÄGARE TILL VITAL GYM I FILIPSTAD 5 MIL VÄSTER OM KARLSKOGA. ! TRÄNINGSLAGRET ÄR ETT KANONGYM , NIKLAS O ÅSA DRIVER DET OTROLIGT BRA.:up:OKAY!
23 januari, 2007 at 08:21 #921990Anonym anvandareMembermaskin wrote:OKAY!FAN DU HANN FÖRE MIG. !
23 januari, 2007 at 12:21 #921991Anonym anvandareMemberJan Nordlund wrote:NEJ , MEN JAG ÄR ÄGARE TILL VITAL GYM I FILIPSTAD 5 MIL VÄSTER OM KARLSKOGA. ! TRÄNINGSLAGRET ÄR ETT KANONGYM , NIKLAS O ÅSA DRIVER DET OTROLIGT BRA.:up:JA DET VAR SOM FAN!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.