Ben träning i karlskoga…

Home Forums Medlemsbilder Ben träning i karlskoga…

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Anakin wrote:
    Han heter Niclas Carlsson som äger Träningslagret tillsammans med sin fru Åsa. Så nu vet du det.

Okey,trodde det var någon annan. Ägde inte Nordlund gymet för en tid sen?

CiB wrote:

Tror vi kommit lite från ämnet i tråden Men nej nordlund har aldrig ägt träningslagret, men han är här o tränar ibland:emo-thumb

välkommen du oxå på ett pass:up: :up:

tlagret wrote:
    Tror vi kommit lite från ämnet i tråden Men nej nordlund har aldrig ägt träningslagret, men han är här o tränar ibland:emo-thumb

välkommen du oxå på ett pass

Åker dit nån dag till våren/sommaren o kollar av om det är värt slantarna..:emo-thumb
    Vad är målet med all träning? Tävling?

CIB:

Ja mitt mål med all träning är att tävla under -07:ph34r: ( tävling är bestämd men håller det lite för mig själv än, vill inte ”snacka” o sen inte dyka upp på scen men om allt går som jag vill den närmsta tiden så…… )

Lovar dig att det är ett super gym, finns allt du behöver:up: + mycke trevligt och kunnigt folk… ses i vår då kanske:emo-thumb

Maxad benträning! Kommer det inga fler bilder från din träning? Träningsbilder är mumma för insperationen, tack!

mvh// The Chosen One:D

The Chosen One wrote:
    Maxad benträning! Kommer det inga fler bilder från din träning? Träningsbilder är mumma för insperationen, tack!

mvh// The Chosen One:D

Tjena! Jodå det kommer fler bilder, ska ta och göra en träningsjournal NU hade jag tänkt, där kommer det bli måååååånga bilder ..kör hårt:up:

CiB wrote:

NEJ , MEN JAG ÄR ÄGARE TILL VITAL GYM I FILIPSTAD 5 MIL VÄSTER OM KARLSKOGA. !:) TRÄNINGSLAGRET ÄR ETT KANONGYM , NIKLAS O ÅSA DRIVER DET OTROLIGT BRA.:up:

Jan Nordlund wrote:
    NEJ , MEN JAG ÄR ÄGARE TILL VITAL GYM I FILIPSTAD 5 MIL VÄSTER OM KARLSKOGA. !:) TRÄNINGSLAGRET ÄR ETT KANONGYM , NIKLAS O ÅSA DRIVER DET OTROLIGT BRA.:up:

OKAY!

maskin wrote:
    OKAY!

FAN DU HANN FÖRE MIG. !

Jan Nordlund wrote:

JA DET VAR SOM FAN!

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.