Benedicto innan sin första tävling! Kolla in förändringen!!!

Home Forums Medlemsbilder Benedicto innan sin första tävling! Kolla in förändringen!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • Author

Jävlar vilka linjer! Mycket inspirerande måste jag säga.
    Midjan e smal så det sjunger om det, å du har sjukt bra axlar och bröst.
    Kör hårt!

Köttig triceps där på tredje bilden, snyggt

Jävlar Henke du är ju ”knappt” stor :whistle: någon har ätit sin spenat :emo-thumb ENORM!

Hallå Henrik!

Jag har sällan tid att kolla på forumen så mycket som jag vill. Så det är snabbt in, snabbt ut haha! Då blir det även få gånger som man hinner skriva en rad eller två. Så jag är mycket glad att jag råkade snubbla in på denna tråd, för det var grymt inspirerande och motiverande att se!

Även om du säkert har otroligt bra hjälp och stöd ifrån Champion Begovic, så är det ändå i grund och botten du som gör allt jobb!

Så all heder till er båda och stort lycka till!

Mvh Hammerin

helt galet pass idag, sitter här och har svårigheter att skriva :D kan lova er att henke ser om möjligt mycket bättre ut i verkligheten än på bild, tänk er något liknande dexter jackson, såna linjer snackar vi :emo-thumb ni får ursäkta formern på bilderna, lite för bekväm vinterbulk för tillfället :ike:

Din fysik påminner lite om Silvio Samuel i vissa poser. Speciellt dubbelbiccen :) Kör hårt nu det sista. Håller på dig :up:

Niclas Holgersson wrote:
    Din fysik påminner lite om Silvio Samuel i vissa poser. Speciellt dubbelbiccen :) Kör hårt nu det sista. Håller på dig :up:

Nenene, nu ska jag visa er vem denna ”Benedicto” är, han ljuger nog för oss och heter Oliva:)

Grattis kompis gÖtt kÄmpat!!! Keep it goin

Hej Henrik!

Jag har faktiskt haft nöjet att se dig träna på Tre Torn i början av din ”karriär”. Blev väldigt imponerad när jag såg dig igen här på forumet ca 4 år senare och ja, vad ska man säga… Vilken jävla förändring! Du har helt klart motiverat mig och hoppas du fortsätter lägga upp fler bilder så vi får följa din utveckling.

Lycka till med all träning och tävlandet!

Mvh
    /En annan Helsingborgare.

..hade missat denna tråd totally … oh my, what a transformation!! Sjukt imponerande :worship::worship:

Min Kusin har tränat intensivt i två år och är arbetslös och han har inte blevit så stor. Han har en professionell PT. Han äter rätt, sover rätt och tränar rätt, vad har han gjort för fel eller är det hans kosttillskott som inte räcker till. Det Henrik använder sig av finns inte på bodyextras shop eller är lagligt enligt den svenska lagen, verkar som.

fan va grymt det ser ut :)
    Vilket gym tränar ni på?
    /jocke

Kul med mycket bilder :)

Grym förvandling. Håller precis på att själv röra mig nedåt efter år av slarv och barn. Började på 107,6 i januari, nu nere på 91,4. Hur länge har du hållit på och hur har viktnedgången gått? Jämn takt eller kört intervaller och hur ligger du på kosten?

Som många redan har sagt, din tråd är riktigt inspirerande!!! Keep up the good work!!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.