Bicepspass me Pectoralis :)

Home Forums Medlemsbilder Bicepspass me Pectoralis :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • Author

Hiiiman, sry ja uttryckte mig lite fel, menade på att jag är 17 och inte fattar så mkt och lär gärna mig av någon som är äldre och bättre :P

Nice, riktigt avundsjuk på dina pecs, kan du inte lägga upp en liknande tråd med ett bröstpass :)?

ser ju riktigt bra ut det där… hänt mycket sedan första bilderna!!! kör så det ryker.

ser riktigt bra ut det där!! :up:
    för mig går det inte riktigt som jag vill med dietandet,, hmm..

hur käkar du? (och då skriver väl nån , med munnen såklart) haha.. men du förstod nog hur jag menade :)

Pectoralis wrote:
    Hiiiman nope jag är 20 år, tack så mycket ;)

axl tack, Jo klart jag kan göra de, men då får du vänta till fredag för då äre bröst som gäller ;)

Stefan Tack tack… jo jag har gått ner nåt kg till,

Gr8, sitter och väntar då :P (jag är inte gay)

Jag är gay och jag vill veta hur du äter. :up:

Satan vad snyggt grabben! Ser RIKTIGT bra ut, fortsätt så :P

Pectoralis wrote:
    Jag äter mellan 6-8 ggr per dag, fösöker hålla 8 ggr, ligger på 200-250 gram protte om dagen och 200-250 gram kollisar och 40-70 gram fett… vill du veta exakta måltider också lr? :P

kanonnöjd med det svaret :up:

du är grov mannen :emo-thumb

du har inga helkroppsbilder så man kan se om du är ”beach byggd” eller inte

Ser bra ut! Vad ligger bicepsmåttet på spänt?

Bor du i Söderhamn och tränar i Mohed?
    Själv tränar jag nästan alltid själv i min egna lokal
    Ibland händer det att jag bjuder in nån polare

Blir riktigt imponerad. Du kanske har skrivit det någonstans, i så fall har jag missat det: vikt längd?

Pectoralis wrote:
    i dagsläget ligger dom på 40 cm, på avatar bilden ligger dom på 42 cm, dom krymper så sjukt under deff när allt vatten försvinner… :(

40 ??? Ser mer ut som 45..

Ser bra ut och formen börjar också infinna sig, lite svårt att säga mer när du har massa kläder på :p Vill ha helkropps bilder!!!!

Ska väll kanske inte säga nått då jag inte tagit några egna bilder, men tänkte försöka hinna med det i helgen….

Har du några planer på att tävla??

Mvh Martin

Pectoralis wrote:
    hehe kanske ja som mäter konstigt :) men ja är kort, kanske är därför dom ser större ut ;)

45 är dock väldigt stort om man är så pass hård som du är, så 40 behöver inte vara fel. Högkvalitativa 40 however:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.