Bikini

Home Forums Medlemsbilder Bikini

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Jag planerar att tävla i bikini. SPEAK PLEASE!!!

Riktigt fin kropp!

Kan inte bedömningskriterier för bikini alls – kan tycka att hela ekipaget är lite väl tunnt, men det kanske föredras på den scenen. Vad vet jag.

Kul att se en annan gren. Lite mer variation på bilderna hade väl varit roligt, det är mycket mage och inte så mycket annat nu. Eventuella poser om det finns sådana i bikini-grenen skulle vara kul att se. :)

håller med MS och lägger till färgfoto….

Snygg kropp med fina linjer, lite tunn som nämdes tidigare, men go for it!

Lite hur det såg ut på första bikinitävlingen i Sverige och vilken typ av fysik som gillades

[http://forum.body.se/showpost.php?p=1029167&postcount=13]

Mer info om bikini: [http://forum.body.se/showthread.php?t=132209]

Kör hårt och låt inget stå i din väg!

Bikini ? Det finns väl ingen bikini i IFBB amateur scener i Skandinavia. Hoppas aldrig. Men vill du till NPC, du behöver bara tits and ass… synd men sant. Annars, du har en OK snygg kropp (speciellt med tanke att du skulle köra bikini klass) men kanske lite mer axlar .. o ”shape” på benen skulle behövs..

Anne wrote:
    Bikini ? Det finns väl ingen bikini i IFBB amateur scener i Skandinavia. Hoppas aldrig

Vem säger att man måste tävla under dem? Det har redan gått en tävling i Bikini i Sverige och en till kommer på Fitnessfestivalen (utanför SKKF).

Bikini är stort i USA och är kommersiellt gångbart till skillnad mot stora delar av Fitness och Bodybuilding.

Fitness idag är bodybuilding och bodybuilding är monster. Inget ont om dem som tävlar i det och jag själv finner det underhållande och fascinerande. Men säljande är det inte något som faktiskt Bikini är.

Jag själv ser bara möjligheter med Bikini som exempelvis att få fler att tävla, fler att gå på tävlingar samt få fler tjejer att prova på styrketräning istället för att vara livrädda för det.

Hoppas allt är bra med dig annars!

J.v.K wrote:
    Väl talat :) dock tycker jag inte de ska få lika stora prissummor som BB’s då de lägger ner 1/10 av arbetet jämfört med BB’s

Det är helt och hållet upp till arrangörerna och de lär framförallt bry sig om vad de vill bli associerade med, vad de vill promota ut och vad som drar mest folk och genererar mest sälj. Idag är bodybuilding långt före grenar som bikini men jag tror att det kommer jämna ut sig.

Ang. arbete, arbeta smart inte hårt :)

J.v.K wrote:
    Väl talat :) dock tycker jag inte de ska få lika stora prissummor som BB’s då de lägger ner 1/10 av arbetet jämfört med BB’s

Prissummor? Pratar du om proffsen nu?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.