Home › Forums › Medlemsbilder › Bild Gullefjunaren Kemppi
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2008 at 18:38 #763524Anonym anvandareMember
Det var ett tag sedan men jag hittade en bild från dieten i januari. ca 6 veckor in på dieten. vikten var 96-97kg
Målet var vårens tävlingar,men kroppen ville något annat.
Hoppas att det går vägen till vårens spektakel.
provar att slänga upp en bild kommer att fylla på med någon bild till
gullefjunaren Kemppi20 maj, 2008 at 18:38 #82027Anonym anvandareMember20 maj, 2008 at 19:40 #763525Anonym anvandareMemberVar e bilden?:whistle:
20 maj, 2008 at 19:45 #763526Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Var e bilden?:whistle:Som sagt data nisse blir jag aldrig. det är på g hoppas jag he hehe:frust:
Lutar nog åt att brorsan får fixa det, man är ett hopplöst fall, som en groda utan ben.
Hur är det med träningen? någon tävling framöver?20 maj, 2008 at 19:51 #763527Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:Som sagt data nisse blir jag aldrig. det är på g hoppas jag he hehe:frust:
Lutar nog åt att brorsan får fixa det, man är ett hopplöst fall, som en groda utan ben.
Hur är det med träningen? någon tävling framöver?Ska bli kul å se när brorsan din fixat det då Jodå, träningen går bara fint. Deffat bort 10 kg för strandformen nu, har ca 8 kvar *tjockis*. Decembercupen är ju inte omöjligt, får se hur allt ligger till då.
Själv då? När e det dags igen? Ramlar man av hästen så e re bara att hoppa upp igen Hoppas kroppen inte säger emot nästa gång.20 maj, 2008 at 19:56 #763528Anonym anvandareMemberÄntligen tillbaks! Saknad har du varit!
Har du planerat att köra grand Prix nästa vår? Det vore kul att köra en favorit i repris, står gärna bredvid dig på scenen igen.
Få upp den där bilden nu! Nyfiken.. :pop:20 maj, 2008 at 19:59 #763529Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Ska bli kul å se när brorsan din fixat det då Jodå, träningen går bara fint. Deffat bort 10 kg för strandformen nu, har ca 8 kvar *tjockis*. Decembercupen är ju inte omöjligt, får se hur allt ligger till då.
Själv då? När e det dags igen? Ramlar man av hästen så e re bara att hoppa upp igenDet är sant, om häst j…ln bara ville gå. Om det bara fixar till sig med kroppens alla skavanker så är det sm eller LP som jag skulle vilja köra, men då behövs det ett smärre mirakel. Men tron, hoppet är det sista som överger en.
Kommer börja dieten 1/6 sen får jag se.20 maj, 2008 at 20:10 #763530Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Äntligen tillbaks! Saknad har du varit!
Har du planerat att köra grand Prix nästa vår? Det vore kul att köra en favorit i repris, står gärna bredvid dig på scenen igen.
Få upp den där bilden nu! Nyfiken.. :pop:Tjenare Kul att höra av dig.saknad det var ödmjukt sagt man tackar och bugar.
har haft det mottigt värre sedan förra våren, skador och skador som aldrig släpper, och ingen som vet vad det är för fel.
skulle vara riktigt kul att köra en grand prix. Men för din del blir det väl byggning? Kan tänka mig med din vilja och envishet så kan det gå riktigt långt.
Hoppas att det är bra med dig. och allt går som det ska.Hoppas att vi ses fram över.Du verkar ha båda fötterna på jorden.
mvh Magnus20 maj, 2008 at 20:27 #763531Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:Tjenare Kul att höra av dig.saknad det var ödmjukt sagt man tackar och bugar.
har haft det mottigt värre sedan förra våren, skador och skador som aldrig släpper, och ingen som vet vad det är för fel.
skulle vara riktigt kul att köra en grand prix. Men för din del blir det väl byggning? Kan tänka mig med din vilja och envishet så kan det gå riktigt långt.
Hoppas att det är bra med dig. och allt går som det ska.Hoppas att vi ses fram över.Du verkar ha båda fötterna på jorden.
mvh MagnusHej,
nej det blir ingen byggning. Du är inte den enda som har haft skador tyvärr… jag har haft mycket problem med ryggen och tvingats vila från träning hela hösten och vintern. Jag kom igång med träningen i mitten av Januari efter 5 månaders uppehåll så just nu kämpar jag bara för att ta mig tillbaks till CBB standard, med tanke på de nya viktreglerna så är det ju inte så ”bara” att ställa upp i CBB. Big guys nuförtiden!Själv så siktar jag på GP nästa vår så man får lite tid på sig att förbättra fysiken lite. Tack för dina fina ord, envishet och vilja är mycket bra att ha men det är viktigt att kunna lägga band på sig så man inte mår dåligt fysiskt eller psykiskt genom att pressa sig för hårt. De bästa läxorna är ofta de tuffaste att lära men när man väl kommer igång igen så är man mer motiverad än någonsin.
Fötterna på jorden… finns det något bättre ställe att ha de på?
Man vinner mycket mer på att ha en ödmjuk inställning och acceptera att man aldrig är komplett. Jag har lika höga tankar om dig och är glad att vi iaf hann snacka lite backstage nu senast.
Kör hårt (bäst för dig, för det tänker jag göra )20 maj, 2008 at 22:05 #763532Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Var e bilden?:whistle:hoppas här:
20 maj, 2008 at 22:16 #763533Anonym anvandareMemberSådär skall det se ut! :up:
20 maj, 2008 at 22:17 #763534Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Sådär skall det se ut! :up:+1
Riktigt, riktigt bra!!!
20 maj, 2008 at 22:19 #763535Anonym anvandareMemberMagnus Kemppi wrote:hoppas här:Grym form som alltid Magnus! :up: Ser fram emot att se dig tävla igen!
20 maj, 2008 at 22:20 #763536Anonym anvandareMemberSer bra ut Magnus, kämpa på:up:
20 maj, 2008 at 22:31 #763537Anonym anvandareMemberSåg ju bra ut. Fan vad synd att du fick avbryta.
Nya tag nu i Juni, hopas det går vägen nu -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.