Bild Gullefjunaren Kemppi

Home Forums Medlemsbilder Bild Gullefjunaren Kemppi

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author

ja man kan bara stämma in i kören, seeeer braaaa uuuuuuut.
    riktigt snyggt! lycka till och hoppas denna gången går vägen:D

V-form de lux :up:

Grymt!

Vilket gym tränar du på nu, förresten?

Schyssta klubbor Mange. :up:
    Men vad är det där för fint gym då? Inget här i närheten?

Misfits wrote:
    Fy fan vad du har lagt på dig ändå… eller var det bara för det var länge sedan man såg bilder på dig ?

Har du ökat mycket sedan ja typ avatarbilden och den tidne ?

Håller med. Du ser sjukt mycket större ut än förr.

Misfits wrote:
    Fy fan vad du har lagt på dig ändå… eller var det bara för det var länge sedan man såg bilder på dig ?

Har du ökat mycket sedan ja typ avatarbilden och den tidne ?

Jag har ca 10kg mer vikt på bilden här än på avatar bilden.
    Målet är att med svåra besvär lyckas väga in i cbb, men med en bättre hård het än på förra tävlingen, men det är lättare sagt än gjort.

Tack så mycket för all posetiv respons.Det hjälper en att se framåt och eftersträva målet, CARPE DIEM vänner

Exhale Freddan wrote:
    Schyssta klubbor Mange. :up:
    Men vad är det där för fint gym då? Inget här i närheten?

Tjenare Freddan,
    Det var på Lanzarote,Tog en veckas semester med familjen.Kände att vi behövde det. det blir lite för mycket jag under dieten för familjen . Ett under att frun orkar med mitt nylle i bland.:D För att sedan börja dieten ordenligt.
    Hur går det själv med träningen?

Tränar på Balanze, dyrt och tyvär inget byggar gym.Lite dåligt med vikter o maskiner. Kör även på Power Gym i E-tuna, det är ett riktigt bra byggar gym.

Magnus Kemppi wrote:
    Tog en veckas semester med familjen.Kände att vi behövde det. det blir lite för mycket jag under dieten för familjen . Ett under att frun orkar med mitt nylle i bland.:D

Nu blev jag ännu mer imponerad!! :up:emo-thumb

Lycka till med satsningen!

Magnus Kemppi wrote:
    Tjenare Freddan,
    Det var på Lanzarote,Tog en veckas semester med familjen.Kände att vi behövde det. det blir lite för mycket jag under dieten för familjen . Ett under att frun orkar med mitt nylle i bland.:D För att sedan börja dieten ordenligt.
    Hur går det själv med träningen?

Tränar på Balanze, dyrt och tyvär inget byggar gym.Lite dåligt med vikter o maskiner. Kör även på Power Gym i E-tuna, det är ett riktigt bra byggar gym.

Tjenare, jag kör på jobbets gym. Dom köpte en hög med nya maskiner så det duger. Ungefär som Thomas gymmet typ.
    Power gym är för jäkla fint, körde ett rygg pass där med Spång för någon vecka sen……..då blev man ifrån åkt:p så det är bara att försöka blir starkare.

Exhale Freddan wrote:
    Tjenare, jag kör på jobbets gym. Dom köpte en hög med nya maskiner så det duger. Ungefär som Thomas gymmet typ.
    Power gym är för jäkla fint, körde ett rygg pass där med Spång för någon vecka sen……..då blev man ifrån åkt:p så det är bara att försöka blir starkare.

Spång är en stark rackare.Hojta till om du ska dit något mer. Hackar gärna på.
    Behöver inspiration av er starka satar!

Bra form men du kunde väl skippat magväskan :D.

Nordberg wrote:
    Bra form men du kunde väl skippat magväskan :D.

Magväskan! nej för bövlingen, det är ju alla byggares dröm att ha en sådan raritet:whistle:

Magnus Kemppi wrote:
    Magväskan! nej för bövlingen, det är ju alla byggares dröm att ha en sådan raritet:whistle:

Hahaha, det är sant. Bra form iaf.

Nordberg wrote:
    Hahaha, det är sant. Bra form iaf.

Tack.

Jag stämmer också in i kören, deeet seeer braaaa uuuuut.
    Rejälv Vform och smal midja! :up:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.