Bild ..två veckor innan jag tappade lusten

Home Forums Medlemsbilder Bild ..två veckor innan jag tappade lusten

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    V.I.P wrote:
    jag har funderat på tävla nästa år i lucia pokalen (hoppas jag) vad finns det för vikt klasser under 90kg är det -85 eller -80 eller hur funkar det.

Då möts vi kanske då!?
    Eller är du för gammal för junior? :|
    Trist att du tappat din motivation! En grej som jag tycker e skön och som alltid gör att man tycker det är ännu roligare att träna(om det nu går?!) är att åka till något gym där man sällan befinner sig, kanske tom någon annan stad. Då brukar den där lilla extra gnistan dyka upp! För mig iaf! :up:
    Hoppas du hittar tillbax!

äh vafan gör som alla säger, ut och rick lite bärs under somamren sen kommer du tillbaka när du känner för det. inte för jag är nån hardcorebyggare precis, men nu under sommaren har jag inte vart på gymmet så mycket, visst jag har tappat lite men inte överdrivet mycket. det kommer tillbaka snabbt i höst igen när jag ska köra på som fan!:up:

Stabil kille!

Tänk på att du tränar för att leva och inte lever för att träna…

Jensa82 wrote:
    Stabil kille!

Tänk på att du tränar för att leva och inte lever för att träna…

nope det där gäller inte mig :)

sådär nu har de gått ett par dagar ,har du hittat lusten eller?har du levt livet ngt för att leva,se livet för de goda små tingen suget kommer alltid att finnas där,de tar möe energi bara att ens fundera i negativa baner,upp med hakan kör hårt..kolla dig själv i spelglen..läckert;);) kör hårt o sätt delmål..mål ett. få tbax motivationen o de goa tankara..

”kolla dig själv i spelglen..läckert;) ;)” LOL

kört hårt män! :) ska köra samma pass idag! mest pump vinner! ;)

V.I.P wrote:
    fan va götttttt det kändes fick grym tryck idag
    tränade bara bröst idag va helt slut. triceps får vila lite..hehe

Så det ska låta! :up: kör på nu!

Hur har det gått V.I.P? Fortsatt med träningen?

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.