Home › Forums › Medlemsbilder › Bilder från AF-Camp 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2007 at 21:43 #80549Anonym anvandareMember10 september, 2007 at 21:43 #726285Anonym anvandareMember
Domargänget samlat. JP är som vanligt trött.
Hur slår man en dubbel biceps bakifrån? Reino visar.
Kenneth J plockar fram sin kvinnliga sida och tar damposerna.
Det skulle bli styrkerondsbedömning också. Malin chinsar.
10 september, 2007 at 21:47 #726286Anonym anvandareMemberChinsmaskinen Gustafsson dammade av så många reps att ingen kunde hålla räkningen.
Tommy ville inte vara sämre såklart. Men det fattades några reps.
Maria maxade i dipsen. Många blev det.
Annika såg helt oberörd ut när det skulle dipsas.
Henrik dipsade på bra. Stor kille det där.
10 september, 2007 at 21:53 #726287Anonym anvandareMemberGenomgång av hinderbanan med domare och tävlande.
JP har inte riktigt fått klart för sig hur armgången skall gå till. Framåt, man skall framåt, inte bara hänga där.
Maria in action.
Malin klarade av armgången mycket bättre än JP.
10 september, 2007 at 21:57 #726288Anonym anvandareMemberHan är inte bara grym på chins. Stålmannen flög fram i hinderbanan.
Tommy matade på med vad som kändes som ett oändligt antal varv.
Naturligtvis så kördes det även poseringsträning.
Stort tack till Micke och Peter som roddade med campet och hinderbanan. Ni är grymma.
Tack även till alla tävlande som kom. Jag hoppas att ni tyckte att helgen var lika trevlig och givande som vi domare gjorde.
10 september, 2007 at 22:22 #726289Anonym anvandareMemberDet här var roligt att se!
:pop:
MVH
10 september, 2007 at 22:47 #726290Anonym anvandareMemberHåller med föregående talare… Tuffa pics! :pop: :bb:
P.s. Hon längst till höger såg ju grymmast ut… D.S *hihi*
Ser så avslappnad och bekväm ut..TUFFT!11 september, 2007 at 07:01 #726291Anonym anvandareMemberSåg jättetrevligt ut.
De som var där kommer ha stor nytta av erfarenheten när de ska upp på scenen framöver.:emo-thumb11 september, 2007 at 08:02 #726292Anonym anvandareMemberKUL, m bilder!
Såg ut att ha varit ett kanon camp!
KUL m bilder!
Rock ON!11 september, 2007 at 08:23 #726293Anonym anvandareMemberFasen… Nu ångrar man ju bittert att man inte kom
Men man kan ju alltid hoppas att det blir en favorit i repris nästa år!Mvh Calle Sirén
11 september, 2007 at 10:25 #726294Anonym anvandareMembersh0w wrote:P.s. Hon längst till höger såg ju grymmast ut… D.S *hihi*
Ser så avslappnad och bekväm ut..TUFFT!Jag tyckte mer om den lilla i rött.
MVH
11 september, 2007 at 10:27 #726295Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Han är inte bara grym på chins. Stålmannen flög fram i hinderbanan.Tommy matade på med vad som kändes som ett oändligt antal varv.
Naturligtvis så kördes det även poseringsträning.
Stort tack till Micke och Peter som roddade med campet och hinderbanan. Ni är grymma.
Tack även till alla tävlande som kom. Jag hoppas att ni tyckte att helgen var lika trevlig och givande som vi domare gjorde.
Även jag vill komentera helgen som var!
Precis som Jörgen och alla andra så tycker jag att helgen var perfekt, kul att responsen var positiv över lag. Det bjöds på ett perfekt väder i en perfekt miljö.
Mixen av att lägga en camp tillsammans med domarnas konferens måste vara optimal. Både de tävlande och domare får möjlighet att träna i ”skarpt läge” vilket bara kan ge positiva ringar på vattnet framöver. med så positiv feedback så kanske man ska ta och fundera på att göra denna camp betydligt större till nästa år!
Både jag och Peter vill tacka samtliga tävlande och domare för en lyckad helg, samt önska er alla lycka till på höstens tävlingar!
//Micke
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.