Bilder från bästa fysiken m.m

Home Forums Medlemsbilder Bilder från bästa fysiken m.m

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

Du poserar bra tycker jag. :) Men latspread bakifrån var inte helt perfekt. ( säger jag som långt ifrån är en expert på BB-poser…:o )
    Mer triceps tycker jag, syns främst på sidechest och även underarmarna behöver bli mer i samklang med armarna.
    Bra axlar och lats !
    Benen vet du ju att du behöver jobba med.:)

Det är bara att bänka sig i böjen.:p

’[bb wrote:
    Tack!
    Ja latsspreaden är nästintill helt omöjlig… får inte ut vingarna ordentligt:(
    Men som sagt ja benen och jag kan förstå triceps & underarmar med… det är trotts allt nyligen jag slutat med dragremmar på ryggpassen och då har det börja hända nått iaf… samt att börja köra minst9 set triceps mot 4-5 tidigare, det ger direkt när man slö tränat tidigare…

Det var så lite så.:)
    På latspreaden så dra liksom armbågarna uppåt medan du håller händerna i sidan. Är lite svårt att förklara, men så gör i alla fall jag. :D
    Angående underarmar så kan du ju träna med remmar på ryggpassen om de hjälper dig att isolera ryggen och sedan köra dem separat tex efter avslutat ryggpass.

Lycka till och kör hårt !

Hur länge har du tränat?

Tycker inte att din symmetri är så dålig tvärtom faktiskt.
    Men du behöver mer massa på kroppen tycker jag:up:

Tjena
    ett tag sedan man såg dig på gymmen och i butiken.

Är detta före eller efter din diet?

Symmetrin är väl relativt ok, inget för stort eller för litet
    du har en del fett kvar för att se ordentligt.
    du håller som de flestaav oss andra män, pojkar kvar runt ländryggen mestadels

Annars så är fettet jämt fördelat så det är ett plus.

Kör en hård diet på detta så kommar allt fram.
    Du har kvar det man ofta kallar ”babyhull” som ligger som en hinna över hela kroppen. Det kommer med åren och ett par dieter att försvinna helt.

Kul att du lägger upp hel bilder, är mycket lättare att bedömma kroppen då.
    än de som lägger upp en halv kropp osv.

Kör hårt.
    MVH
    Fredrik

hur lång är du?

Håller med Hiiiman.

Hmm.

Går på rätt håll, bra

Det är väll inte så bra att gå upp typ 16 kg. på så kort tid.Det är inga kvalitet kilo du kommer att gå upp i vikt.

Hur ska jag kunna veta om du kan sånt eller inte?Du ser väll inte direkt ut som någon proffs.

fråga: varför lägga upp en ny tråd med bilder när det redan finns ett helt gäng?

vilken skillnad rån de första bilderna, häng i bara o kör hårt. resultaten du visar är ett bevis på att du kör seriöst.

Mycket gammalt skitgnäll om småsaker, vilken tråd han postar i osv.
    Vägra bara kommentera bilderna istället? Det är det han lagt upp dem för.

:huh:

Oavsett vilken typ av kilon du gått upp så har du utvecklats riktigt ordentligt, ryggen artar sig mer och mer ju längre fram i tråden man kommer, i början är vidden rätt taskig och du är ganska mjuk runt midjan men på slutet så ser det betydligt mycket bättre ut.

Kul att du har ansträngt dig att ta BRA bilder också och inte bara fotar närbilder med blixt i spegeln ungefär, det gör det roligare att se på.

Du har en bra krabba på sista bilden här också! Keep it up!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.