Home › Forums › Medlemsbilder › Bilder på en 56 åring
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 december, 2010 at 12:42 #296670Anonym anvandareMembersimuqwerty wrote:grymt! ska visa åt farsan och se om han släpar sig till gymmet :emo-thumb
Tack.Hoppas att du lyckas med det.
Du kan säga till honom att det inte är bara hur mycket bättre man ser ut när man är i ganska bra form, utan hur bra man mår både fysiskt och mentalt då24 december, 2010 at 00:07 #296671Anonym anvandareMemberNorra Spaniens mästerskap? Galicien, Asturien, Kantabrien, Baskien?
Är du nordspanjor?
25 december, 2010 at 01:04 #296672Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Norra Spaniens mästerskap? Galicien, Asturien, Kantabrien, Baskien?Är du nordspanjor?
Det kallades Norra Spaniens” open” mästerskap, och det var i Santander (Cantabria) så det kom folk från hela Spanien igentligen(det var prispengar alltså).
Jag är född i Asturias och uppväxt i Cantabria.
Är du född i Spanien Andreas?Var i så fall?25 december, 2010 at 01:09 #296673Anonym anvandareMemberbackday wrote:Det kallades Norra Spaniens” open” mästerskap, och det var i Santander (Cantabria) så det kom folk från hela Spanien igentligen(det var prispengar alltså).
Jag är född i Asturias och uppväxt i Cantabria.
Är du född i Spanien Andreas?Var i så fall?Då förstår jag:)
Mi padre nació en Lugo – soy medio gallego:emo-thumb
25 december, 2010 at 01:22 #296674Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Då förstår jag:)Mi padre nació en Lugo – soy medio gallego:emo-thumb
OK gallego .
Dicen que hay muchisimos descendientes de emigrantes gallegos en todo el mundo y tu eres buena prueba de ello:emo-thumb
Felices Navidades y prospero Anio Nuevo // När vi ändå håller på så önskar jag ALLA God Jul och Gott Nytt År.
25 december, 2010 at 03:27 #296675Anonym anvandareMemberbackday wrote:OK gallego .Dicen que hay muchisimos descendientes de emigrantes gallegos en todo el mundo y tu eres buena prueba de ello:emo-thumb
Felices Navidades y prospero Anio Nuevo // När vi ändå håller på så önskar jag ALLA God Jul och Gott Nytt År.
Pues, como nunca ha sido un sito muy rico, seguro que tienen razon:)
¡A usted también!
3 januari, 2011 at 16:17 #296676Anonym anvandareMemberImponerande!
Hur reagerar folk du träffar på? Är ju inte alltid man möter på en sådan här grymt fit 60-åring Nej fytitusan en sådan inspiration6 januari, 2011 at 14:02 #296677Anonym anvandareMembervicr wrote:Imponerande!
Hur reagerar folk du träffar på? Är ju inte alltid man möter på en sådan här grymt fit 60-åring Nej fytitusan en sådan inspirationTack så mycket vicr.Folk brukar reagera positivt i stort sätt , ibland frågar de hur gammal man är och så.
Någon gång ser man blickar med lite ”avundsjuka” som ser inte så positiva ut, men jag bryr mig inte om dem och kör vidare18 april, 2011 at 09:52 #296678Anonym anvandareMemberDet blev lite marklyft igår , så vi filmade ett lyft på 240kg.Jag har tänkt mig att köra styrka ett tag nu, och se lite på skoj, var mitt max i mark( på ett ungefär) ligger nu för tiden
[youtube=GtBBYXGbT0E]
18 april, 2011 at 12:25 #296679Anonym anvandareMemberFruktansvärt imponerande! :up:
18 april, 2011 at 17:31 #296680Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Fruktansvärt imponerande! :up:Tack ska du ha Tommy ,det skulle vara jätte kul om jag fortfarande kunde dra i mark 260 med samma kroppsvikt som nu (halvdeffad)
18 april, 2011 at 17:37 #296681Anonym anvandareMemberJag har sett ett annat lyft av dig, du hade ganska annorlunda teknik med böjd bröstrygg. Ser farligt ut, men samtidigt ser man att du har koll på läget, finns ju en hel del tävlande som kör med samma teknik. Hur som helst riktigt grymt.
Hoppas man kan vara igång och lyfta iaf hälften av det där när man är 60
18 april, 2011 at 21:12 #296682Anonym anvandareMemberGober wrote:Jag har sett ett annat lyft av dig, du hade ganska annorlunda teknik med böjd bröstrygg. Ser farligt ut, men samtidigt ser man att du har koll på läget, finns ju en hel del tävlande som kör med samma teknik. Hur som helst riktigt grymt.Hoppas man kan vara igång och lyfta iaf hälften av det där när man är 60
Tack Gober.
Det där lyftet du menar tror jag att det är ett på 355kg som jag missade och då kan man bli en aning mera böjd eftersom belastningen är större än vad man ”orkar”.
I den här filmen, så är belastningen inte riktigt 100% (hoppas jag i alla fall he he), och man ser lyftet framifrån inte från sidan.Vad jag menar är att det är nog samma teknik hela tiden men olika vinklar och belastningar.Du har rätt att jag har ”koll” på läget, eftersom jag aldrig har skadat mig med min teknik(peppar, peppar), men jag kan inte rekommendera den till alla.
Här nere ser du ett klipp ur en annan vinkel, vikten är bara 220kg ,och bröstryggen lite böjd förstås[youtube=QruI0tpzeYE&NR=1]
18 april, 2011 at 21:55 #296683Anonym anvandareMemberNej klippet jag tänkte på la du ut på Kolo, det var på ett annat gym och du gjorde ett superexplosivt lyft, du förklarade lite om din teknik och att den inte rekommenderades för alla
Hur som helst, riktigt imponerande. Hur ofta tränar du Mark numera?
19 april, 2011 at 00:07 #296684Anonym anvandareMemberGober wrote:Nej klippet jag tänkte på la du ut på Kolo, det var på ett annat gym och du gjorde ett superexplosivt lyft, du förklarade lite om din teknik och att den inte rekommenderades för allaHur som helst, riktigt imponerande. Hur ofta tränar du Mark numera?
OK, nu kommer jag ihåg det där lyftet , och jag var då i lite bättre form än just nu tror jag(hade en infektion för bara ett par veckor sen) och då hade vilat ett par dagar.Det var på UTK i Uppsala under en Koloträff , det var ganska många som tittade, bland de, några tävlingslyftare från UTK , ja , det blev ett riktigt tävlingslyft som på gamla tider för mig:D
Jag tränar mark en gång i veckan nästan alltid , just nu tränar det med få reps i samband med ryggträningen.Men ibland kör jag mark i samband med benträningen, och då blir det nästan marklyft med raka ben(får bra effekt i rygg och hamstrings) där jag inte lägger stången på golvet mellan varje rep, utan vänder några cm från golvet och pumpar på c:a 8 reps.
Kor hårt -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.