Home › Forums › Medlemsbilder › Bilder på MissFlex
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 februari, 2006 at 12:52 #974409Anonym anvandareMemberegozzor wrote:ok då… då kan vi komma överrens om att vi tycker olika kanske ?
:up:
Missflex: Bra axlar och vidden på ryggen ser bra ut. Armarna är det som ser ut att behöva lite arbete efter vad man kan se på bilderna. Overall en bra fysik. Bara att bygga vidare. Finns det några tävlingsplaner?
19 februari, 2006 at 14:50 #974410Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut vannen……….
19 februari, 2006 at 17:33 #974411Anonym anvandareMemberbred rygg o hyfsade axlar. mer axlar o armar tycker jag!!!
20 februari, 2006 at 00:24 #974412Anonym anvandareMemberJag tycker att det ser bra ut :emo-thumb
20 februari, 2006 at 00:44 #974413Anonym anvandareMemberjag är fortfarande all in om det var någon som undrade.
ps. bara för att jag inte backar upp mina underbara kommentarer med fakta såsom att hennes levator scapulae är välutvecklad är de ändå komplimanger som inte borde misstas för lunarstorm-jargong, mina raggningar sköter jag genom privata meddelanden där jag även bifogar bilder på en mer ”lättklädd” Donny. ds.
20 februari, 2006 at 08:01 #974414Anonym anvandareMembertjena tjejen allt bra med dej?
fina bilder du har lagt upp:emo-thumb
går träningen bra då?20 februari, 2006 at 13:51 #974415Anonym anvandareMemberAntar att jag utlöste den här diskussionen om ”inlägg som inte rör ämnet”. Jag är ingen kroppsbyggare som har styrketräning som livsstil och mål. Vill bara ha en stabilare kropp och hälsa. Jag är därför inte den som professionellt kan uttala mig om former, symetri osv på en tränad kropp pga den amatör jag är. Men nog måste jag väl få säga vad jag tycker i alla fall?
Jag tycker att reaktionerna varit lite väl hastiga och fördömande. Jag tycker att tjejen på bilderna hade en väldigt vacker kropp, uppifrån och ner. Det jag syftar på är att jag tycker att hon hade väldigt fin symetri enligt mitt personliga tycke, nog för att bilderna var lite små. Det ser riktigt bra ut.
Tycker inte att någon ska misstolka det som raggning eller dylikt. Hade det varit syftet skulle jag ha skickat ett privat meddelande eftersom jag hade velat fått ett privat svar.
20 februari, 2006 at 14:30 #974416Anonym anvandareMemberJoffi wrote:Antar att jag utlöste den här diskussionen om ”inlägg som inte rör ämnet”. Jag är ingen kroppsbyggare som har styrketräning som livsstil och mål. Vill bara ha en stabilare kropp och hälsa. Jag är därför inte den som professionellt kan uttala mig om former, symetri osv på en tränad kropp pga den amatör jag är. Men nog måste jag väl få säga vad jag tycker i alla fall?Jag tycker att reaktionerna varit lite väl hastiga och fördömande. Jag tycker att tjejen på bilderna hade en väldigt vacker kropp, uppifrån och ner. Det jag syftar på är att jag tycker att hon hade väldigt fin symetri enligt mitt personliga tycke, nog för att bilderna var lite små. Det ser riktigt bra ut.
Tycker inte att någon ska misstolka det som raggning eller dylikt. Hade det varit syftet skulle jag ha skickat ett privat meddelande eftersom jag hade velat fått ett privat svar.
Ingen har väl sagt att hon har en ful kropp? Hon är i jättebra form – men folk försöker svara konstruktivt på vad hon kan förbättra rent muskulärt. Det har inget med att göra om de tycker att hennes kropp är vacker eller inte:emo-thumb
20 februari, 2006 at 23:02 #974417Anonym anvandareMembersnygg symmetri och fin separation på gluttarna.
21 februari, 2006 at 02:52 #974418Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ingen har väl sagt att hon har en ful kropp? Hon är i jättebra form – men folk försöker svara konstruktivt på vad hon kan förbättra rent muskulärt. Det har inget med att göra om de tycker att hennes kropp är vacker eller inte:emo-thumbOkej, jag hänger med. Jag hade dessvärre inget konstruktivt att komma med eftersom jag inte såg nåt som såg felande ut Kanske ska överlåta bedömande åt er insatta hädanefter.
21 februari, 2006 at 05:29 #974419Anonym anvandareMemberJoffi wrote:Okej, jag hänger med. Jag hade dessvärre inget konstruktivt att komma med eftersom jag inte såg nåt som såg felande ut Kanske ska överlåta bedömande åt er insatta hädanefter.Du får naturligtvis säga att du tycker att formen ser bra ut iaf, för det gör den ju:) Jag ville bara förklara att Jörgen och de andra inte fällde sina kommentarer för att va elaka utan tvärtom:emo-thumb
22 februari, 2006 at 10:16 #974420Anonym anvandareMembermissflex wrote:vad trött jag blir… !!!!
jag skiter i denna tråd nu för det var mer om raggning eller ej…Lyssna inte på den tjejen , Lägg ut fler bilder typ benen och hellkropps så kommer du få höra sanningen.
Jag gillar axlarna :emo-thumb
23 februari, 2006 at 13:31 #974421Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Du får naturligtvis säga att du tycker att formen ser bra ut iaf, för det gör den ju:) Jag ville bara förklara att Jörgen och de andra inte fällde sina kommentarer för att va elaka utan tvärtom:emo-thumbMmm.. Jag känner mig inte särskilt utsatt för elaka påhopp heller Men tack för att du påpekar det i alla fall. Men nog tycker jag att ”ni” överreagerar lite här vad gäller fördomar om flört. Det var en fin kropp. Och där slutar mitt intresse, om jag ska vara helt ärlig . Oj, nu flörtade jag ju. Som jag gör med alla andra jag förmedlar mitt humör till
23 februari, 2006 at 16:28 #974422Anonym anvandareMemberInstämmer! Lägg in fler bilder .Så kan vi göra en ny bedömning :up:
Vanessa Frykman wrote:Lyssna inte på den tjejen , Lägg ut fler bilder typ benen och hellkropps så kommer du få höra sanningen.Jag gillar axlarna :emo-thumb
23 februari, 2006 at 17:22 #974423Anonym anvandareMemberJoffi wrote:Mmm.. Jag känner mig inte särskilt utsatt för elaka påhopp heller Men tack för att du påpekar det i alla fall. Men nog tycker jag att ”ni” överreagerar lite här vad gäller fördomar om flört. Det var en fin kropp. Och där slutar mitt intresse, om jag ska vara helt ärlig . Oj, nu flörtade jag ju. Som jag gör med alla andra jag förmedlar mitt humör tillHehe jag försökte inte anklaga dig för att flörta om det verkade så
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.