Bilder på MissFlex

Home Forums Medlemsbilder Bilder på MissFlex

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Hehe jag försökte inte anklaga dig för att flörta om det verkade så:)

Nä, då. Tyckte inte alls att det verkade så. Jag förmedlar bara mitt allmänna tycke med en smula ironi ;-P

Warrior wrote:
    Alltså, du har fina former. Jag förmodar att du vill tävla eller kanske bli modell?

Det som är bra och som är dina starka sidor är ryggen samt låren. Du skall fokusera dig på att utveckla dessa områden, ryggen så att midjan ser ännu smalare ut. På samma sätt låren som har en väldigt fin form, inte raka som många har. Dina axlar är också väl utvecklade, och du skall också fokusera dig på dessa.

I och med att du har dessa tre starka sidor, får du tänka på att dina svagare sidor inte sticker ut alltför mycket. Vilka är dina vader, och armar (även underarmarna). Detta är något du behöver tänka på helt enkelt.

Om du kommer ner till ett deffat tävlings-tillstånd skulle det hjälpa dig att se ännu mer vad du behöver jobba på.

Mvh

P.S Om du inte vill tävla, eller modella så tycker jag du är super fin så som du är. Mera kött på ben och rumpa isåfall. Mans gris som jag är. :)

nu skriver ju hon inte hur länge hon har tränat men om hon är i början varför ska hon då fokusera på sina starka sidor istället för att förbättra helheten och försöka jobba upp dom svaga sidorna istället?

Sen är jag imponerad av att du kan uttala dig så tydligt om hennes vader eftersom jag knappt ser ngt av dom på bilderna. Bilderna är ju skurna ganska precis ovanför vaderna.

Ser bra ut tjejen :emo-thumb

ser bra ut snygg fysik. en sån fysik många tjejer drommer om skulle ja tro

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.