Home › Forums › Medlemsbilder › Blivande Bodybuilder.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juli, 2008 at 16:33 #745104Anonym anvandareMember
Tjosan! Ung kille här, 17 år gammal, Tok intresserad av bodybuilding och vill gärna tävla i det.
Började träna för 1 år och 4 månader sen. Innan jag började med Styrketräning så var jag bara en tråkig data nörd på 71kg.
Nu idag är jag 183cm, 83kg vikt. Går andra året på Gymnasiet. Sen jag började med styrketräning så har mitt liv cirkulerat kring det! Hålla kosten, sömnen och träna med bra utförande. JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!
Så nu tänkte jag att jag ska ladda upp 2 bilder på mig. Vore shysst att få höra av kunnigt folk vad ni tycker och ifall jag har en chans på någon nybörjar tävling.
självklart kommer det bilder på rygg och benen!!
7 juli, 2008 at 16:33 #81493Anonym anvandareMember7 juli, 2008 at 17:08 #745105Anonym anvandareMemberhelt klart ett ämne. nu är det bara att låta tiden ha sin gång.
7 juli, 2008 at 17:17 #745106Anonym anvandareMemberPå en tävling skulle du bli utskrattad – och klart fan är väl det, du har ju bara tränat ett och ett halvt år. Däremot i jämförelse med andra som tränat ett och ett halvt år ser det väldigt bra ut och om du fortsätter att öka bra så kan du räkna ut resten själv.
Kul att du intresserat dig. Hoppas du håller det på en sund nivå bara.
7 juli, 2008 at 17:55 #745107Anonym anvandareMemberser fint ut, bara o käka massor o träna ännu mer ^^
7 juli, 2008 at 19:55 #745108Anonym anvandareMembertack för alla svar:) skojj att höra andras åsikt som har större erfarenhet! // Svedberg
7 juli, 2008 at 22:16 #745109Anonym anvandareMemberJag tycker det ser kanon ut för en 17-åring! Hoppas intresset håller i sig!
7 juli, 2008 at 22:19 #745110Anonym anvandareMemberjunior i 6 år till, så träna lugnt och låt tiden ha sin gång så kommer du å va grym om kanske redan ett år
7 juli, 2008 at 22:53 #745111Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Du skulle absolut inte bli utskrattad på tävling! De var de dumaste jag har läst på länge..Snarare så att folk skulle gå fram och tycka det va kul att du kör på så tidigt
och tipsar/hjälper osv.. osv..Ingen kommer att skratta, funkar inte riktigt så i den här sporten.
”Brothers and Sisters of iron, we stick together”Den som säger något annat, vet ingenting om sporten, punkt.
finns folk som skrattar åt en och det finns folk som uppmuntrar en. punkt. eller punkt med stort P!
7 juli, 2008 at 22:59 #745112Anonym anvandareMemberNej fy fan, detta har jag gjort på tok för många gånger, skitsamma.
7 juli, 2008 at 23:01 #745113Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Klart de finns folk som har hybris, ingenting nytt med det. :pop:Själv har jag inte hört/sett någon som blivit skrattad åt.
Alla har varit nybörjare någongång, hur skulle det vara om de gamla i gemet
skrattade åt alla nya som börja på gymmet? Bra taskig stämning, inget jag har varit med om på tävlingar. :up:inget illa menat men e bara nyfiken, hur gammal e du och hur många tävlingar har du vart på? och hur länge har du tränat?
pm:a mig svaret så inte den här tråden går mer off-topic…
7 juli, 2008 at 23:05 #745114Anonym anvandareMemberhej där,
absolut ny här så jag vet inte hur jag skapar en egen tråd så jag tänkte snabbt låna denna och hoppas på ngr snabba svar.jag är en ”nybörjare” inom ”gymning” då jag hållt på i kanske ett år.
problemet är att jag inte har vetat så mycket om det men har fått intresse nu och har börjat försöka löra mig så mkt jag kan.Grejen är aqtt jag har kollat runt lite på gymgrossisten.se efter lite kosttillskott och skulle vilja ha lite råd ifrån er. Jag vill självklart bygga muskler men just nu känner jag att jag vill tappa lite kroppsfett också. så jag undrar vad jag ska äta och hur och om ni har ngr tips. Jag har hittat ngr produkter som jag tyckler passa mina behov och undrar om ni har ngr erfaenheter eller åsikter om hur dom passar tillsammans. Såhär ser sammansäättningen ut:
*Whey-100
*Rapid-BCAA
*Kreatin(eller Rapid creatin) (lägg gärna till åsikt)
*ngn form av CLA
*Annan produkt som sätter igång förbränningen.Sen vill jag gärna att ni delar med er om åsikter om kreatin och vad det har för negativa sidor/posetiva sidor.
Tack på förhand.
7 juli, 2008 at 23:09 #745115Anonym anvandareMemberVälkommen hit kompis, här är dock inte tråden för dig att få svar på dina frågor. Gå hit istället [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=35 Allmänt om gymträning] och klicka på [img=http://forum.body.se/images/buttons/newthread.gif]där uppe till vänster. Skriv dina tankar och funderingar där, så får du säkert mer hjälp!
7 juli, 2008 at 23:14 #745116Anonym anvandareMembertack det ska jag göra !
kopierar det jag jsut skrev och klistrar in det där ist8 juli, 2008 at 07:45 #745117Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Du skulle absolut inte bli utskrattad på tävling! De var de dumaste jag har läst på länge..Snarare så att folk skulle gå fram och tycka det va kul att du kör på så tidigt
och tipsar/hjälper osv.. osv..Ingen kommer att skratta, funkar inte riktigt så i den här sporten.
”Brothers and Sisters of iron, we stick together”Den som säger något annat, vet ingenting om sporten, punkt.
Håller med rakt av :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.