Home › Forums › Medlemsbilder › Blivande Bodybuilder.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juli, 2008 at 12:20 #745118Anonym anvandareMember
enda anledningen jag skulle se att inte tävla i detta fallet är att motivationen kanske skulle svikta då tävlingsförberedelser kan få en att noja över det mesta och att förväntningarna är höga så man tappar all lust och börjar spela WOW istället eller kanske i alldeles för ung ålder lyssnar för mycket på några av gymmets självutnämnda unga oerfarna ”doktorer i prestationsökning” och sen blir allt pannkaka.
ta ett djuptandetag för detta är världens längsta mening.
8 juli, 2008 at 15:57 #745119Anonym anvandareMemberTack tack det kommer bilder på rygg och benen inom kort behöver bara hjälp av någon som kan hålla i kameran
8 juli, 2008 at 15:59 #745120Anonym anvandareMemberSammy wrote:enda anledningen jag skulle se att inte tävla i detta fallet är att motivationen kanske skulle svikta då tävlingsförberedelser kan få en att noja över det mesta och att förväntningarna är höga så man tappar all lust och börjar spela WOW istället eller kanske i alldeles för ung ålder lyssnar för mycket på några av gymmets självutnämnda unga oerfarna ”doktorer i prestationsökning” och sen blir allt pannkaka.ta ett djuptandetag för detta är världens längsta mening.
Oroa dig inte över att jag skulle hamna i data träsket igen.. been there, done that never going back!
8 juli, 2008 at 16:29 #745121Anonym anvandareMemberJag tycker att du ska köra hårt i ytterligare ett år och sen kan du testa att tävla på Alströmertrofén som är en nybörjar tävling(du hittar mer info här på forumet).Jag tror faktiskt att du kan göra bra ifrån dig där.Kör hårt och lycka till:up:
8 juli, 2008 at 16:39 #745122Anonym anvandareMemberinte mästare på att posa! Benen spänner jag inte ens men tyckte att jag fick till en hyfsad bild på ryggen iaf
8 juli, 2008 at 16:43 #745123Anonym anvandareMemberSer härligt ut! :up:
8 juli, 2008 at 18:44 #745124Anonym anvandareMemberDu har gjort bra framsteg på kort tid vilket gör mig än mer säker på att råda dig att vänta ytterligare ett tag med debuten. Du är ung, ge dig själv tid att bli både större och mer komplett. Du är ganska lång och behöver rätt mycket massa för att hävda dig.Att vänta ett eller ett par år kommer bara göra dig gott. Lycka till!
8 juli, 2008 at 21:24 #745125Anonym anvandareMemberSer bra ut, roligt att du brinner för det du gör! Fortsätt träna hårt så kan du stå på scen rätt snart med gott samvete.
Samtidigt vill jag ge dig ett lite tips, du skriver att du lever för träningen. Det är guld så länge du är hel, men om du inte skaffar dig lite distans till kroppsbyggningen kommer du bli riktigt deppig den dagen du går sönder eller av andra anledningar inte kan träna så hårt som du vill.
Du är ung och har hela livet framför dig, så glöm inte av att ha skoj utanför gymmet med!8 juli, 2008 at 22:42 #745126Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Ser bra ut, roligt att du brinner för det du gör! Fortsätt träna hårt så kan du stå på scen rätt snart med gott samvete.Samtidigt vill jag ge dig ett lite tips, du skriver att du lever för träningen. Det är guld så länge du är hel, men om du inte skaffar dig lite distans till kroppsbyggningen kommer du bli riktigt deppig den dagen du går sönder eller av andra anledningar inte kan träna så hårt som du vill.
Du är ung och har hela livet framför dig, så glöm inte av att ha skoj utanför gymmet med!Tackar Lite distans har jag väll, har ju tjejen som jag umgås med och några få vänner. Men det är sällan jag missar ett träningspass för något annat:o
2 augusti, 2008 at 15:11 #745127Anonym anvandareMemberhej mannen//
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.