BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

Home Forums Medlemsbilder BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 82 total)
  • Author

Mark– Jäkligt schyssta armar. Vad mäter dom?=)

Bra bygge Mark:up:
    Och fint initiativ, kanske man skulle inskaffa en kamera nu och ta lite bilder när man är där nere också och fylla på med, dock på alla andra bara som tränar8)

Daniel Lindqvist wrote:
    Mark– Jäkligt schyssta armar. Vad mäter dom?=)

Tackar:), 42-43 cm skulle jag tro.

BC-MAN wrote:
    Bra bygge Mark:up:
    Och fint initiativ, kanske man skulle inskaffa en kamera nu och ta lite bilder när man är där nere också och fylla på med, dock på alla andra bara som tränar8)

Tack så mycket, ja det tycker jag du ska göra :D Vem är du förresten ? :whistle:

Mark Larsson wrote:
    Tackar:), 42-43 cm skulle jag tro.

Tack så mycket, ja det tycker jag du ska göra :D Vem är du förresten ? :whistle:

vah?! 43cm?

Mranderson wrote:
    vah?! 43cm?

internetmått 43 cm = ca 39 cm

Grandmaster wrote:

Nemen fan Martin, don’t get them started… Härefter följer sex sidor armmåttsdiskussioner, minst en medlem kommer att bli bannad och sett till vanligheten lär ungefär 45 inlägg raderas. Super! Blir en lång natt för stackars mig…

Grandmaster wrote:

jaja spelar ju inte så stor roll vad du eller folk tror, så länge jag är nöjd och vet själv:)

Mranderson wrote:
    vah?! 43cm?

jao mellan 42-43 cm.

Grandmaster wrote:

Tack för tipset! Då vet vi hur vi ska tolka Dina siffror i framtida inlägg:emo-thumb

Tack så mycket, ja det tycker jag du ska göra :D Vem är du förresten ? :whistle:[/QUOTE]

En liten tanig sak som brukar befinna mig nere på BC i ett försök att bli stor och stark:
    Tror nog att du känner igen mig om du ser mig, brukar träna själv, mp3 oftast.

Marcus Syvertsen wrote:
    Nemen fan Martin, don’t get them started… Härefter följer sex sidor armmåttsdiskussioner, minst en medlem kommer att bli bannad och sett till vanligheten lär ungefär 45 inlägg raderas. Super! Blir en lång natt för stackars mig…

Hahahaha!

Robert Svensson wrote:
    Särsk Rivaren, tror han heter så. ;)

Fyndiga Robert slår till igen ;)

BC- MAN

hehe, okej, :p ska kolla mig omkring där nere och se om den otroligt utförliga beskrivningen stämmer in på någon :D

En bild på Zoltan från förra veckans armpass:)

Mark Larsson wrote:
    En bild på Zoltan från förra veckans armpass:)

Nästa gång får du säga till honom att hålla vikten still när du fotar :D

BC-man: Alla har hört talas om dig men inget vet vem du är. :D Upp med kort FFS!

Det gäller för resten av er också som har tränat/tränar på BC.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.