BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

Home Forums Medlemsbilder BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • Author

Här är några bilder från gårdagens armpass :pop:

Glömde kameran hemma, så fick ta till den otroligt skarpa mobilkameran :(

:whistle:

Sprang runt med min systemkameramobil och fotade lite andra tränande pajkar.

kommer flera bilder med bättre kvalitet någon annan dag, Have en nice lördag.:)

Mycket fin tråd! Bilder är alltid kul. :emo-thumb

Sok husi Zoltan !

Mranderson wrote:
    Sok husi Zoltan !

Tack men det fortfarande otillräckligt med kött för att kunna var lite nöjd. Ska försöka fixa några kort på andra från gymmet som är bra mycket köttigare.

Slänger väl in ett klipp som är nån månad gammalt från BC .

[youtube=K2YwmpTKh2w]

mer vikter dennis! (K)

Jag får väl med posta en bild från Bodycenter tiden då:pop:
    Och jag får kanske göra ett besök där när jag kommit igång med min träning igen för att se om där finns mycket muskler i lokalen och om folk där blivit större sedan min tid där:p

Mark Larsson wrote:
    BC- MAN

hehe, okej, :p ska kolla mig omkring där nere och se om den otroligt utförliga beskrivningen stämmer in på någon :D

haha, ja det var en riktigt dålig beskrivning faktiskt:D
    Var nere i fredags när du knäppte lite kort, körde ett benpass, nog lite mark när ni kom.

Zoltan Szabo wrote:
    BC-man: Alla har hört talas om dig men inget vet vem du är. :D Upp med kort FFS!

Det gäller för resten av er också som har tränat/tränar på BC.

mannen, myten legenden, BC-MAN:D haha
    Funderade ett svag ögonblick på att leta upp någon gammal ”lunar” bild och slänga in men sen såg jag era armbilder:up: och kände mig så liten och klen att det får vänta ett tag till:ph34r:

mickebodyb wrote:
    Och jag får kanske göra ett besök där när jag kommit igång med min träning igen för att se om där finns mycket muskler i lokalen och om folk där blivit större sedan min tid där:p

grymt!!!!! vi ska upp till BC på fredag så följer kameran med och vi köttar på med filmer och bilder!!

mickebodyb wrote:

Grym form du hade på bilden:) Det tycker jag du ska göra!

BC-MAN wrote:
    haha, ja det var en riktigt dålig beskrivning faktiskt
    Var nere i fredags när du knäppte lite kort, körde ett benpass, nog lite mark när ni kom.

haha, ja då vet jag precis, nej, men upp me en lunarbild nu:D

Emil Lundberg wrote:
    grymt!!!!! vi ska upp till BC på fredag så följer kameran med och vi köttar på med filmer och bilder!!

Då ses vi säkert då :emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.