BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

Home Forums Medlemsbilder BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 82 total)
  • Author

Det hoppas jag verkligen mark:)

mickebodyb wrote:
    Jag får väl med posta en bild från Bodycenter tiden då:pop:
    Och jag får kanske göra ett besök där när jag kommit igång med min träning igen för att se om där finns mycket muskler i lokalen och om folk där blivit större sedan min tid där:p

Fan micke där såg det bra ut :up:

Körde ett bröst och axel pass idag, lite bilder från de samt lite bilder av gym folket:)

:pop:

..

:)

Kul tråd! Verkar finnas mycket potential i det gymmet :up:

tränar inte csaba där?

Johannes Eshak wrote:
    tränar inte csaba där?

tror inte han gör det längre tyvärr:(

Edit: inte säker men hörde att han flyttat?

Någon som vet vad som hänt med han förresten? Mark eller Zoltan, ni kanske har koll?

För det här e grymt snyggt!

Är det farbror Lomas som man skymtar?

Johannes Eshak wrote:
    Någon som vet vad som hänt med han förresten? Mark eller Zoltan, ni kanske har koll?

Csaba var här idag en snabbrunda bara. Han bor i Helsingborg sen ca 3 år tillbaka. Han hade lite planer att tävla i år har han sagt. Men han fick gå några utbildningar med jobbet och dessutom så han sköter en del av Scitec med så han hade svårt att klämma in någon tävling detta året. Vi får hoppas han kör lucia pro nästa år. Folk blir häpna fortfarande när han hälsar på. :D tror han väger runt 115-118 kg i bra form.

Jay: Nej tyvärr det var inte Lomas du såg. Har inte sett honom på vårt gym säkert på 2 år.

Jay wrote:
    Är det farbror Lomas som man skymtar?

Vart ser du den långe lektorn? (Kanske är tveksamt om folk vet vem Lomas är här. )

;)BC;)Stället för dom :|och dom:bb: så välkomna ner så ska vi:yahoo:

Zoltan Szabo wrote:
    Csaba var här idag en snabbrunda bara. Han bor i Helsingborg sen ca 3 år tillbaka. Han hade lite planer att tävla i år har han sagt. Men han fick gå några utbildningar med jobbet och dessutom så han sköter en del av Scitec med så han hade svårt att klämma in någon tävling detta året. Vi får hoppas han kör lucia pro nästa år. Folk blir häpna fortfarande när han hälsar på. :D tror han väger runt 115-118 kg i bra form.

Jay: Nej tyvärr det var inte Lomas du såg. Har inte sett honom på vårt gym säkert på 2 år.

E han fortfarande sugen på det där proffskortet som han ville åt förr i tiden?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.