Home › Forums › Medlemsbilder › BodyCenter Gym – Träningsbilder m.m
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2008 at 09:38 #694309Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:tränar inte csaba där?
Jag brukar se Csaba på gymmet ibland. Han kör en del på Hälsocompaniet i Helsingborg. Stor som ett hus :up:
20 november, 2008 at 11:48 #694310Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:E han fortfarande sugen på det där proffskortet som han ville åt förr i tiden?Det är han inte sedan länge. Csaba ville vila från dieter iaf ett år minst med tanke på att han deltog i 4 tävlingar om jag inte missminner mig under 2006.
Dumt enligt många att han inte ville ta proffskortet med tanke på hans förutsättningar men dessa personer vet inte vad man behöver offra för att lyckas. Han är bland de bästa i sverige och har enorm kapacitet. Jag tror och hoppas han kommer igång med tävlandet nästa år och vi får se vart det leder.
20 november, 2008 at 12:16 #694311Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Någon som vet vad som hänt med han förresten? Mark eller Zoltan, ni kanske har koll?För det här e grymt snyggt!
Bilden är grym:p
Fysiken är grym:p
Fotografen va inte grym:whistle:
Csaba är nog en av dem som har den bästa genetiken för bodybuilding som jag sett under alla år på gymet bara att grattulera:drinks:20 november, 2008 at 18:22 #694312Anonym anvandareMemberJag frågade Csaba i ett besöksmeddelande här på forumet om han hade några planer på G. Han skrev då att han skulle köra lucia classic pro i år. Men vi får väl se. Verkar ju heller inte gå och få kontakt med honom här nu, då han verkar ha blivit bannad (?)
20 november, 2008 at 21:23 #694313Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Jag frågade Csaba i ett besöksmeddelande här på forumet om han hade några planer på G. Han skrev då att han skulle köra lucia classic pro i år. Men vi får väl se. Verkar ju heller inte gå och få kontakt med honom här nu, då han verkar ha blivit bannad (?)Han skulle ha kort lucia pro i år om inte jobbet kom i vägen.
Han ville bli borttagen ur medlemslistan på egen begäran. Det gick inte att ordna så det fick bli bannad istället.
Övriga frågor om csaba kan ställas via pm så inte tråden förstörs av för mycket OT.
20 november, 2008 at 21:47 #694314Anonym anvandareMemberKommer upp med Emil imorgon och kör. Väl mött !
MVH
20 november, 2008 at 21:57 #694315Anonym anvandareMemberMuddler wrote:Vart ser du den långe lektorn? (Kanske är tveksamt om folk vet vem Lomas är här. )Glasögon och rakad skalle som drar i rep? Eller vänta…mina linser kanske är smutsiga.
20 november, 2008 at 22:15 #694316Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:Kommer upp med Emil imorgon och kör. Väl mött !MVH
Ni är så välkomna! Eller rättare sagt alla är välkomna som vill besöka denna lilla förening. Ses imorgon! ”Vi tränar inte för att bli hälsosamma. Vi tränar för att bygga muskler!”
20 november, 2008 at 22:18 #694317Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Ni är så välkomna! Eller rättare sagt alla är välkomna som vill besöka denna lilla förening. Ses imorgon! ”Vi tränar inte för att bli hälsosamma. Vi tränar för att bygga muskler!”Fyfan vad rätt du har. Vi får se till att ta en pratstund imorgon.
Ha det bra !20 november, 2008 at 22:19 #694318Anonym anvandareMemberJay wrote:Glasögon och rakad skalle som drar i rep? Eller vänta…mina linser kanske är smutsiga.Njae, det där ser inte ut som Lomas.
21 november, 2008 at 16:38 #694319Anonym anvandareMemberom 10 minuter sticker vi till bodycenter och med kameran i högsta hugg! bilderna kommer ikväll, även filmer=)
21 november, 2008 at 20:17 #694320Anonym anvandareMemberKul att komma på besök. Kul att träffa er Mark och Zoltan ! På återseende
21 november, 2008 at 20:24 #694321Anonym anvandareMemberDennis Johansson wrote:Kul att komma på besök. Kul att träffa er Mark och Zoltan ! På återseendeRoligt att se lite nya ansikten på gymmet ses säkert igen snart!:emo-thumb
22 november, 2008 at 17:11 #694322Anonym anvandareMember[youtube=74WtNxeZcyU]
22 november, 2008 at 21:36 #694323Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Någon som vet vad som hänt med han förresten? Mark eller Zoltan, ni kanske har koll?För det här e grymt snyggt!
sjukt bra gener för bb :emo-thumb Jaja man får väll kämpa på med sina egna förutsättningar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.