Home › Forums › Medlemsbilder › BTB Gym i Karlstad
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 december, 2006 at 18:30 #890537Anonym anvandareMember
Tänkte uppdatera lite här nu när gymet är helt klart.
En bild på receptionen först.I högra hörnet ser man skåpet/garderoben som jag gjort om till sovplats åt Enzo.
Och alla fina blommor som vi fått av nära och kära vännen syns också.16 december, 2006 at 18:31 #890538Anonym anvandareMemberBild på cafeteriadelen.
16 december, 2006 at 18:31 #890539Anonym anvandareMemberSedan bild på våra snygga tröjor i olika färger som vi tryckt upp. :emo-thumb
16 december, 2006 at 18:32 #890540Anonym anvandareMemberJag och hundarna efter vår kvällspromenad.
Banditen kan såklart inte sitta still tills kortet är taget. :frust:16 december, 2006 at 18:32 #890541Anonym anvandareMemberSista bilden där jag gör en blandning mellan Zoolander och byggartumme-posen.
16 december, 2006 at 18:36 #890542Anonym anvandareMemberEftersom jag är en stor ryggdunkare så *DUNK DUNK* på dig Anna :friends:
Jättefint gym o söta hundar! Om jag har vägarna förbi Carlstad nån gång så kan dina barn o mitt barn leka med varandra :p medans deras mammor tävlar i chinsstången
(snygg pose förresten)
16 december, 2006 at 18:39 #890543Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Eftersom jag är en stor ryggdunkare så *DUNK DUNK* på dig Anna :friends:Jättefint gym o söta hundar! Om jag har vägarna förbi Carlstad nån gång så kan dina barn o mitt barn leka med varandra medans deras mammor tävlar i chinsstången
(snygg pose förresten)
Tack Tina-ryggdunkare.
He he, vilket liv det kommer bli.
Oj, oj, jag vet inte om jag vågar tävla mot dig mer…Du är alldeles för bra.16 december, 2006 at 18:47 #890544Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tack Tina-ryggdunkare.
He he, vilket liv det kommer bli.
Oj, oj, jag vet inte om jag vågar tävla mot dig mer…Du är alldeles för bra.U welcome!
Japp, liv i luckan lär det bli med fyra småkillar som ska rangordnas i kullen :p . Vem är den dominanta av dina killar? (marcus eller enzo hehehe)
Jag lovar att inte ta i för mycket Annars kan vi tävla i frontböj..där är jag dwarfad för all framtid16 december, 2006 at 19:48 #890545Anonym anvandareMemberjag kommer o besöker ert gym nästa gång jag är i karlstad!! fast det lär kanske inte bli snart precis…
ni är väl som gjorda föratt driva ett gym kan jag tänka! lycka till!!
16 december, 2006 at 23:00 #890546Anonym anvandareMemberTeTe wrote:U welcome!
Japp, liv i luckan lär det bli med fyra småkillar som ska rangordnas i kullen :p . Vem är den dominanta av dina killar? (marcus eller enzo hehehe)
Jag lovar att inte ta i för mycket Annars kan vi tävla i frontböj..där är jag dwarfad för all framtidHe he, de är likadana de bägge.
Jag skulle bli glad om frontböj skulle vara ett moment i AF. :p
Jag har läst mellan raderna och snappat upp att du verkar vara på G med tävling igen. Ska bli jättekul att se dig på scenen igen.16 december, 2006 at 23:02 #890547Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag kommer o besöker ert gym nästa gång jag är i karlstad!! fast det lär kanske inte bli snart precis…ni är väl som gjorda föratt driva ett gym kan jag tänka! lycka till!!
Kom in när du kan ! Det blir kul.
Hmm, nja som gjorda för att driva själva gymet kanske, för det förstår vi oss på, men själva marknadsföringen är inte vår starka sida.
Men vi har två reportage på G, i Tryck och Värmlandsbörsen, så vi är itne helt bakom flötet.
Tack !17 december, 2006 at 14:41 #890548Anonym anvandareMemberLage att besoka ditt/ert gym framover !
//nicke
18 december, 2006 at 15:56 #890549Anonym anvandareMembernicke wrote:Lage att besoka ditt/ert gym framover !//nicke
Låter självklart.
18 december, 2006 at 16:02 #890550Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tack så jättemycket Eva-Lotta ! 😮
Tusen hjärtligt för dina ord och jag blir så glad.He he, han heter Marcus. :p
Hahahah! same shit! (sårry magnus… HAha! öhöö! marcus)
jag är kass på namn, men ditt kommer jag ihåg iallafall
Kan också vara glad att jag kommer ihåg mitt eget.19 december, 2006 at 13:12 #890551Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Hahahah! same shit! (sårry magnus… HAha! öhöö! marcus)
jag är kass på namn, men ditt kommer jag ihåg iallafall
Kan också vara glad att jag kommer ihåg mitt eget.
Och jag kommer ihåg ditt. :emo-thumb
Du är en rolig prick. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.