Home › Forums › Medlemsbilder › BTB Gym i Karlstad
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2006 at 14:38 #890552Anonym anvandareMember
:emo-thumb :emo-thumb
..men va kostar de i mat att ha 3 stora voffsingar?
19 december, 2006 at 16:55 #890553Anonym anvandareMemberLaesk wrote::emo-thumb :emo-thumb..men va kostar de i mat att ha 3 stora voffsingar?
Mer än vad vi får ihop för tillfället i alla fall.
19 december, 2006 at 17:44 #890554Anonym anvandareMemberHär var det en tråd med bilder mm på gymmet.
Har haft förmånen att träna några gånger på BTB nu och jag som gillar hardcoregym trivs megabra. Maskinerna är lite annorlunda o bra så man får lite variation i träningen sen så är det hardcore men på nåt sätt trivsamt soft samtidigt. Hoppas du inte blir förbannad på mig när jag säger det:)
Sen att Anna o Marcus är jättetrevliga o snälla gör inte saken sämre så gymmet rekommenderas!!
Marknadsföring är viktigt o ta hjälp av alla ni kan där om ni är osäkra. Jag kanske kan bidra med idéer oxå om ni vill.
21 december, 2006 at 10:28 #890555Anonym anvandareMemberTommy A wrote:Här var det en tråd med bilder mm på gymmet.Har haft förmånen att träna några gånger på BTB nu och jag som gillar hardcoregym trivs megabra. Maskinerna är lite annorlunda o bra så man får lite variation i träningen sen så är det hardcore men på nåt sätt trivsamt soft samtidigt. Hoppas du inte blir förbannad på mig när jag säger det:)
Sen att Anna o Marcus är jättetrevliga o snälla gör inte saken sämre så gymmet rekommenderas!!
Marknadsföring är viktigt o ta hjälp av alla ni kan där om ni är osäkra. Jag kanske kan bidra med idéer oxå om ni vill.
He he, vi kan leva med soft men hardcore.
Tack för de trevliga orden. Som jag sa till dig så var det tur för dig att du sa något positivt.
Marknadsföringen kan vi nog behöva lite hjäp med. Vi funderar som mest nu på hur vi ska göra.
21 december, 2006 at 15:10 #890556Anonym anvandareMemberGrymt gym!!! mäktigt imponerad, tog en bild på hantelstället, klart bäst i karlstad!!!:up:
I Be Back21 december, 2006 at 16:58 #890557Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Vad underbart att ni fått er dröm förverkligad nu!
Visst är det skönt att kunna ha med voffsen till arbetet?
Gymet ser grymt ut av det jag sett på bilderna och munkjackan var jättesnygg!!Lycka till i framtiden, God Jul & Gott Nytt år
Kram Frida
Ps. Vi ses på/bakom scenen
Ps2. Vad STOR Banditen blivit DsTack Frida.
Men det där med hundanra är på gott och ont… Man kan bli galen på dem ibland, men nu skäller de i alla fall inte på varenda person som kommer in…Tack för komplimangerna !
He he, Banditen tycker jag är som en dvärgras eller nåt, men det kanske bara är vi som tycker han är liten…
Kul, vi ses nog på scenen tror jag. :emo-thumb
21 december, 2006 at 17:04 #890558Anonym anvandareMemberjiggen wrote:Grymt gym!!! mäktigt imponerad, tog en bild på hantelstället, klart bäst i karlstad!!!:up:
I Be Back
Tack för kompimangerna.
Du är välkommen tillbaka ! Kul med seriösa personer på gymet.21 december, 2006 at 18:02 #890559Anonym anvandareMemberDet är gratis provträning för oss ”forumare” va?
21 december, 2006 at 18:18 #890560Anonym anvandareMemberkommer snart komma tillbaka, lite mk jobbande nu bara så blir en lite omväg för mig på morgonen tyvärr …men blir bättre för mig framöver.!
Seriös? njaaaee men erat gym kanske kan hjälpa en att bli det, inspirationen ligger på max direkt när man kom in :up:21 december, 2006 at 19:05 #890561Anonym anvandareMemberLinn wrote:Det är gratis provträning för oss ”forumare” va?Jadå, alla får träna gratis en gång.
21 december, 2006 at 19:06 #890562Anonym anvandareMemberjiggen wrote:kommer snart komma tillbaka, lite mk jobbande nu bara så blir en lite omväg för mig på morgonen tyvärr …men blir bättre för mig framöver.!
Seriös? njaaaee men erat gym kanske kan hjälpa en att bli det, inspirationen ligger på max direkt när man kom in :up:Kul att man kan inspirera lite. :nod
21 december, 2006 at 19:31 #890563Anonym anvandareMemberHärligt gym Anna! :up:
lycka till med allt nu, passar på och önska dej, Marcus och voffsingarna en god jul och ett gott nytt år också!
23 december, 2006 at 04:25 #890564Anonym anvandareMemberRipper wrote:Härligt gym Anna! :up:lycka till med allt nu, passar på och önska dej, Marcus och voffsingarna en god jul och ett gott nytt år också!
Tack så mycket.
Vi är jättenöjda själva i alla fall.
Tack och god jul själv till dig och dina husdjur. :emo-thumb24 december, 2006 at 20:52 #890565Anonym anvandareMemberHar ni öppet på annandagen?? funderar på att åka hem tidigare…
24 december, 2006 at 22:23 #890566Anonym anvandareMemberLinn wrote:Har ni öppet på annandagen?? funderar på att åka hem tidigare…Vi har öppet 12.00-16.00 på annandagen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.