Home › Forums › Medlemsbilder › Bulk bilder på Pect0
Bulk? skoja du? se ju hur bra ut som helst..e du 20?isaf. mycke bra jobbat!vikt?känner mig hur liten som helst nu!
Impressive indeed! Bra jobbat, men bulk vet jag inte om jag skulle kalla det…än i alla fall :emo-thumb
grymt imponerad… :emo-thumb
oj va snyggt :up: mkt imponerande .. särskilt på din ålder!
A fan du e grym!va ha du för bröst omfång? ser ju grymt ut!ja e 20 också, men ja tänkte bulka fram till jul! :)väger 80-83 och e 176 ska fan komma upp till 90 panner! sen jävlar….kör hårt mannen!
Härligt mannen med lite bilder :emo-thumb nästa år vill jag se dig på scenen
Keep up the good work!
Bulka inte för mycket bara
Extra plus att du är norrlänning
Damn pecto, ser skit bra ut..:up:
Blir fan avundsjuk
Keep up teh good work!
Japp, norrlänning som numera bor i Stockholm. Har du också tävlingsplaner?
Hur mycket väger du och längd?
Då har vi samma tankar kompis
Är 180 cm lång och väger för närvarande 88 kg. I vintras var det rätt mkt mer (95 kg) Jobbar med på de svagaste delarna nu. Dvs ryggen och ben Dina armar och ditt bröst var kanon! Det är även mina bästa delar. Även om det inte syns på bilderna kanske
Nej nej, nu har man ju fetat sig hela sommaren , tänkte starta en deff under julen eller nått…
får se hur fet man blir tills dess
Första bilden var skön, ”lugnet före stormen”
Ser grymt bra ut :emo-thumb
Mvh / Kimbo
Hörru din jävla hälsingebo;) Ser bra ut, men var väl inte så bulkit inte:) vat nå på orbaden då?:p
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY