Bulk bilder på Pect0

Home Forums Medlemsbilder Bulk bilder på Pect0

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 76 total)
  • Author

Ser jävligt bra ut Pectoralis.

Håller med, jwallin, första bilden är grym!! En bild säger mer än tusen ord heter det väl…?

Ser mkt bra ut,, men menar du verkligen att detta är bulk???
    Vad skall man då kalla mig ??? Jisses

Pectoralis wrote:
    bulkaT 6 veckor bara, orkar fan inge mer.. kulare å vara hård i kroppen, tävling för dej till hösten`??

Går att hålla formen bra och ha hyffsat tryck i kroppen ändå samt växa :). Har haft mina tokbulkar också men aldrig mer, plocka bort 8-10kg bara för att våga kasta tröjan är ingen höjdare.

Pectoralis wrote:
    haha klart de e bulk haha jo jag jobbat där halva sommaren,, men inte sett av dej nåt 8)

nja, har blivit dåligt med orbaden i år.. Men blir väl någon gång innan sommaren är slut, är så drygt att åka dit från jarse;) Hinner ju solen gå i moln:p

Pectoralis wrote:
    bulkaT 6 veckor bara, orkar fan inge mer.. kulare å vara hård i kroppen, tävling för dej till hösten`??

.

Jag tävla he he ,, skulle vara kul men vette fasen har aldrig klarat att deffa ner mig. Men få se framöver om man har tillräckligt med massa för att ens kunna ställa upp att tävla.Om man ngn gång klarar av att få bort att späck vill säga.

m.v.h MRBIG

Pectoralis wrote:
    haha jaa de har du fan rätt i :)

men har du bulkat nu, vad tog dig åt dig då rå?:) Du som dietat, och nu ska du dieta igen?:)

haha.. Själv ska väl jag börja lägga på mig i höst.. man känner sig så liten när man är deffad, och äcklig när man är bulkig, är på två sätt det där

Pectoralis wrote:
    du är juh ser ut att ha rätt mycke massa juh, kör igång en diet nu :emo-thumb

Tackar,, jo jag borde lägga upp en diet jag vet :D.
    Få se hur det blir med den saken :D:D.

m.v.h MRBIG

Pectoralis wrote:
    låter fint..btw vart kommer du ifrån?

Karlstad/Hammarö

Ser bra ut tror jag.

Pectoralis wrote:
    haha martin jag har scenskräck, 8)

Bara att börja jobba med den då, för din fysik ser bra ut, grabben! Lycka till :up:

Pectoralis wrote:
    kommer säkert starta en ny träningsjournal nu när ja ska börja hårdköra till hösten,,,blivit allt för dåligt me träning under sommaren… krympt som fan sen blivit en fetknopp… ändring på de nu … och imorn ska ja till Workout center i gävle tänkte ja, får se om man får dit polarna… see ya

Tycker det ser bra ut. Ska också träna på Workout imorrn, så man kanske ser dig ;) Tränar du med Hakola eller?

brätching in public :D

Skön signatur. :)

ja du va int liten du.. ;) upp med fler bilder och kör så de ryker :D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 76 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.