Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

Home Forums Medlemsbilder Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 413 total)
  • Author

En bit på vägen och en bra bit kvar. Kör hårt unge herr Ekman! :)

lovelysmile wrote:
    En bit på vägen och en bra bit kvar. Kör hårt unge herr Ekman! :)

Äntligen NÅGON som säger att jag har kommit en bit istället för alla som bara skriker att jag inte är stor.

Tack så mycket :)

Ekman_ wrote:
    Äntligen NÅGON som säger att jag har kommit en bit istället för alla som bara skriker att jag inte är stor.

Tack så mycket :)

Du måste ju kunna ta kritik ,och inte bara tycka om dom som klappar dej på axeln och säger att det ser bra ut.

Oggelit0 wrote:
    Du måste ju kunna ta kritik ,och inte bara tycka om dom som klappar dej på axeln och säger att det ser bra ut.

JOjo, men att ha 200 svar med:
    Du kommer inte klara ditt mål
    Du är svag
    Du är inte stor
    Du är tjock

Är inte det roligaste :P Men det är så ni på body är

Robert Svensson wrote:
    Antar att du vill höra vad det är som gäller istället för annat krafs runtom?

Ja men typ vad som halkar efter istället för o höra att jag inte kommer klara målet

Ekman_ wrote:
    JOjo, men att ha 200 svar med:
    Du kommer inte klara ditt mål
    Du är svag
    Du är inte stor
    Du är tjock

Är inte det roligaste :P Men det är så ni på body är

Men om du lägger upp bilder där det inte ser bra ut, så får du ju tåla det.

Robert Svensson wrote:
    :huh:

Har jag inte sett något av? Du blir ju bedömd utöver dina bilder. Och tydligen så har du inte så höga krav på dina bilder. Utan det räcker med en halvdan latspread. Då får du ju tåla kritiken du får på den bilden. T ex.

Okej, men då kan ni säga att jag får öva mer på att posera….

Robert Svensson wrote:
    Jo det behöver du. Men det förstår du väl lite själv också. För att du inte blev nöjd med bilden.
    Tips, fota ett par bilder åt gången med samma pose och ta ut den/dom bästa och lägg upp dom istället för någon skitbild, så att säga.
    Annars kör på! :up:

Jojo, visst behöver jag öva på att posera, det gör jag också.
    Det gör jag redan, jag tog den bästa bilden men blev ändå inte nöjd..

Ekman_ wrote:
    Okej, men då kan ni säga att jag får öva mer på att posera….

Ekman, du måste öva på att posera.:p

Och ta kritiken till dig, istället för att hugga tillbaka! :)

faogel wrote:
    Ekman, du måste öva på att posera.:p

Och ta kritiken till dig, istället för att hugga tillbaka! :)

Okej :)

Äntligen fick man paketet från flexor :)
    [http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005220749602970428 [img=http://aycu04.webshots.com/image/44403/2005220749602970428_rs.jpg]]

Här är hela skafferiet nu
    [http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005229026758758661[img=http://aycu09.webshots.com/image/47528/2005229026758758661_rs.jpg]]

Robert Lilja wrote:
    Grymt att du äntligen fick tag på det. Hatar när Posten ska krångla sådär och sortera paketen fel 👿

Ja, nu är jag glad :) Tack för fin affär, förrutom att posten är lite dum i huvvet :)

Ekman_ wrote:
    Tyck vad ni vill. Enligt mig så BÖRJAR dem synas och dem syns bra mycket mer än för 6 månader sen. Jag har inte sagt att jag HAR, men att dem BÖRJAR komma.

Klart att det har hänt nått, ser mycket bättre ut nu än från början :emo-thumb

Men du verkar tro att folk ska beundra dig som om du vore nya Arnold :p inget illa menat, men du får räkna med att alla inte tycker att du är störst, bäst och vackrast. Du får tåla lite kritik, även om dom flesta av dom som kritiserat dig är småungar som inte ens har hälften av dina muskler 8)

Lycka till ! :)

haha ekman, var inte så ledsen. Sålänge du tycker det går framåt så räcker väl det. Det är ytterst få som får massa bra kommentarer på body när de visar upp en massa bf.

De enda som får massa godis är antingen folk som tävlar och är riktigt hårda och fina eller folk som är undernärda och hårda :p

Richard B wrote:
    haha ekman, var inte så ledsen. Sålänge du tycker det går framåt så räcker väl det. Det är ytterst få som får massa bra kommentarer på body när de visar upp en massa bf.

De enda som får massa godis är antingen folk som tävlar och är riktigt hårda och fina eller folk som är undernärda och hårda :p

Bf på 8% verkar vara max på detta forum :P Annars är man dålig

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 413 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.