Home › Forums › Medlemsbilder › Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2008 at 20:15 #497225Anonym anvandareMember_jesper wrote:Klart att det har hänt nått, ser mycket bättre ut nu än från början :emo-thumb
Men du verkar tro att folk ska beundra dig som om du vore nya Arnold :p inget illa menat, men du får räkna med att alla inte tycker att du är störst, bäst och vackrast. Du får tåla lite kritik, även om dom flesta av dom som kritiserat dig är småungar som inte ens har hälften av dina muskler
Lycka till !
Tack så mycket
Nej jag vet att jag inte har några 60cm armar och världens sexpack, men att fylla en tråd med bara massa skit istället för BRA kritik är onödigt enligt mig.
Klarar o ta kritik, om den är någorlunda vettig.
5 mars, 2008 at 21:08 #497226Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:+1:yikes:+1
5 mars, 2008 at 21:17 #497227Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Det var inte mycket!Jag är ju bara barnet så det kommer väll
6 mars, 2008 at 06:48 #497228Anonym anvandareMemberedit
6 mars, 2008 at 09:05 #497229Anonym anvandareMemberMatias wrote:edit??
6 mars, 2008 at 09:27 #497230Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:??Before editing stod det så här:
Quote:8% tror jag inte är nog ganska mycket mer en så.
Man ska inte lita så mycket på bf vågarInte så genomtänkt, vilket han nog kom på efter ett tag.
6 mars, 2008 at 12:02 #497231Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Äntligen fick man paketet från flexor
[http://allyoucanupload.webshots.com/v/2005220749602970428 [img=http://aycu04.websh/image/47528/2005229026758758661_rs.jpg]]Ytterligare en som tror att en massa dyra kosttillskott ska göra underverk Ja menar, du är 16 år, och då behövs det inga dyra ”mirakel” piller. Jag skulle satsa på bra mat i mängder och ett proteintillskott som tex whey-80/100 ist.
6 mars, 2008 at 12:14 #497232Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Ytterligare en som tror att en massa dyra kosttillskott ska göra underverk Ja menar, du är 16 år, och då behövs det inga dyra ”mirakel” piller. Jag skulle satsa på bra mat i mängder och ett proteintillskott som tex whey-80/100 ist.sanningen ligger nog närmare att många kastar pengar på onödiga och billiga tillskott istället för sparar sina pengar på något kvalitativt och bättre som verkligen ger något, imo.
6 mars, 2008 at 12:26 #497233Anonym anvandareMemberDu har inte ens tränat i ett år, du har säkerligen över 1tb bilder på dig i samma pose och du köper kosttillskott för hutlöst mycket pengar.
Du är ung Herr Ekman. Övertänkt inte allt och försök hålla träningen på en sansad nivå. Men; bra jobbat och fina resultat.
6 mars, 2008 at 13:23 #497234Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Du har inte ens tränat i ett år, du har säkerligen över 1tb bilder på dig i samma pose och du köper kosttillskott för hutlöst mycket pengar.Du är ung Herr Ekman. Övertänkt inte allt och försök hålla träningen på en sansad nivå. Men; bra jobbat och fina resultat.
Kan inte annat än hålla med, du är 16år och har tränat i ca6 månader. Du behöver inte alla dessa tillskott. Jag vill tom påstå att det är på gränsen till oansvarigt att kränga på så mkt grejer till en 16åring. Mitt råd till dig är ät mycket och gott, strunta i tillskotten så länge, själv använder jag inga överhuvudtaget och har fortfarande bra resultat.
Det är roligt att se att du är så ambitiös med din träning och vad spelar det för roll om du inte kan sätta dina poser ännu du vill väl tävla om ett par år så då har du tid på dig. Kämpa på gymmet fokusera dig på att lära dig så mycket om utförande och muskelkontakt när du kan det så ger det mkt mer än tillskottens ”mirakelpiller”.
Lycka till och hoppas att du uppnår dina mål
MVH
6 mars, 2008 at 13:30 #497235Anonym anvandareMemberFlotet said the word.
:up:
6 mars, 2008 at 14:02 #497236Anonym anvandareMemberFlotet wrote:Kan inte annat än hålla med, du är 16år och har tränat i ca6 månader. Du behöver inte alla dessa tillskott. Jag vill tom påstå att det är på gränsen till oansvarigt att kränga på så mkt grejer till en 16åring. Mitt råd till dig är ät mycket och gott, strunta i tillskotten så länge, själv använder jag inga överhuvudtaget och har fortfarande bra resultat.Det är roligt att se att du är så ambitiös med din träning och vad spelar det för roll om du inte kan sätta dina poser ännu du vill väl tävla om ett par år så då har du tid på dig. Kämpa på gymmet fokusera dig på att lära dig så mycket om utförande och muskelkontakt när du kan det så ger det mkt mer än tillskottens ”mirakelpiller”.
Lycka till och hoppas att du uppnår dina mål
MVH
+1
6 mars, 2008 at 17:18 #497237Anonym anvandareMembertycker det roliga i detta är den här meningen som Robert Lilja skriver:
”Jag har personligen rekommenderat dem åt Ekman då hans ursprungliga inköpslista bestod av en del verkningslösa och ej prisvärda tillskott.”
Vad jag fattat så beställer Ekman sina tillskott från flexor, så min fråga är, varför säljer flexor verkningslösa och ej prisvärda tillskott, ha ha!
6 mars, 2008 at 17:46 #497238Anonym anvandareMembertycker fortfarande det var lite roligt att du sa som du sa, men efter svaret är det inte lika roligt , du försvarade det bra där :p
Det är bra att du/ni tar er tid att hjälpa folk, det är väldigt fint!Får dock säga som jag tror zone sa, jag skulle aldrig sälja något som jag själv inte skulle kunna rekomendera.
6 mars, 2008 at 17:47 #497239Anonym anvandareMemberRichard B wrote:tycker fortfarande det var lite roligt att du sa som du sa, men efter svaret är det inte lika roligt , du försvarade det bra där :p
Det är bra att du/ni tar er tid att hjälpa folk, det är väldigt fint!Får dock säga som jag tror zone sa, jag skulle aldrig sälja något som jag själv inte skulle kunna rekomendera.
+1,
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.