Home › Forums › Medlemsbilder › Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 mars, 2008 at 18:04 #497240Anonym anvandareMember
zone kan dock backa upp sitt med en hel army, det kan inte du. Nej, nu handlar detta inte om dig, mig, flexor eller något. det är Ekmans tråd.
Jag gjorde en skräddargrejs på er hemsida, kika den senare och se vad du kan hjälpa mig med
Kankse jag ska gå över till flexor då.
Handlar runt 4-8kg protein i månaden och div. andra tillskott.6 mars, 2008 at 18:07 #497241Anonym anvandareMemberRichard B wrote:zone kan dock backa upp sitt med en hel army, det kan inte du. Nej, nu handlar detta inte om dig, mig, flexor eller något. det är Ekmans tråd.Jag gjorde en skräddargrejs på er hemsida, kika den senare och se vad du kan hjälpa mig med
Kankse jag ska gå över till flexor då.
Handlar runt 4-8kg protein i månaden och div. andra tillskott.En sista skit comment i denna suveräna tråd, som vi förstör, hur mkt pengar lägger du på allt per månad?
6 mars, 2008 at 19:43 #497242Anonym anvandareMemberKollade precis på alla gnällinlägg här ekman. Men du säger ju att du ska upp på scen och då måste du kunna ta kritik utan att börja hacka tillbaka. Och med dom bilderna har du mycket att förbättra.
6 mars, 2008 at 20:26 #497243Anonym anvandareMemberMATTI wrote:En sista skit comment i denna suveräna tråd, som vi förstör, hur mkt pengar lägger du på allt per månad?vet inte, jag bryr mig inte om pengar så mycket, handlar det jag behöver och överlever månaderna. Några tusen går säkert på protein, men detta är ju det som jag tycker är roligt och klart jag lägger pengarna på det då. Im gonna be a big bad boy some day!!!!
Gör av med ca 5kg protein på en månad, sedan vissa månader behöver jagk öpa vitargo, sedan lite multivitamin osv osvo sv
6 mars, 2008 at 23:05 #497244Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:För att fokusera mer på Ekman:1. jag vill se bättre bilder, ta åtminstone en bild på varje obligatorisk BB pose så att man kan se framstegen bättre.
2. öva på att posera och flexa musklerna rätt, det kommer göra stor skillnad i hur fysiken ser ut på bild.
3. du har gjort framsteg under tiden som du har tränat, men du har ändå en hel del fett kvar att tappa innan formen är bra, hur många månader har du tänkt att det ska ta innan du blir färdig?
Mvh
Robert Lilja1. Har bilder på nästan alla poser. Dock lägger jag bara upp på det jag är mest stolt över, det vill säga ryggen. Även om man får en dålig ryggbild så är det ändå min bäst utvecklade muskelgrupp.
2. Övar nästan varje dag, dock utan framsteg.
3. Tack, nu när jag har fått alla grejer jag behövde/ville ha till deffen så ska jag börja hårddeffa. Under 90kg ska jag ligga på innan juni månad.
6 mars, 2008 at 23:09 #497245Anonym anvandareMemberOch allt det här med att jag inte ska ta kosttillskott eller inte. Jag gör det inte för att slösa pengar, utan för att jag tycker det ger MIG bättre resultat. Jag struntar helt enkelt i om några säger att det är skadligt, att det är onödigt.
Min familj har nästan aldrig ätit nyttigt förrutom börjat så smått för 6 månader sen. Därför tycker jag det inte är några problem att lägga obefintliga summor på saker som jag både mår bättre av och får bättre resultat av.
Kanske är det så att det jag borde göra är att äta rätt, men nu är det så att det är svårt att få en hel familj att ändra livsstil totalt bara för att yngsta barnet vill bygga muskler.6 mars, 2008 at 23:10 #497246Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Kollade precis på alla gnällinlägg här ekman. Men du säger ju att du ska upp på scen och då måste du kunna ta kritik utan att börja hacka tillbaka. Och med dom bilderna har du mycket att förbättra.Jag tål kritik, om den bara håller viss klass.
6 mars, 2008 at 23:11 #497247Anonym anvandareMemberRbN33 wrote:Du har inte ens en bra grund och du börjar redan deffa efter 6månader med 1 mål som är väldigt orimligt scen 2010?
Lär dig äta och träna rätt , gör du rätt behöver du inga tillskott och kommer öka väldigt bra framöver …Kör du ditt race så kör jag mitt
7 mars, 2008 at 00:15 #497248Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Back Double Biceps (grymt missnöjd med denna bild)
[http://allyoucanupload.webshots.com/v/2006247709505885681 [img=http://aycu23.webshots.com/image/45222/2006247709505885681_rs.jpg]]Ekman_ wrote:Har bilder på nästan alla poser. Dock lägger jag bara upp på det jag är mest stolt överKan du berätta för mig hur detta går ihop??
7 mars, 2008 at 00:41 #497249Anonym anvandareMemberooh, ouch, sanningen svider som man säger. johannes-S satte nog nådastöten skulle ja tro. kanske bäst att nån låser tråden innan Ekman tappar intresset av byggning.
Ekman: du kan inte skylla på din familjs kostvanor, vill du äta nyttigare äter du nyttigare bara, så enkelt är det. Tror knappast att du är den enda som har en familj som inte följer kostmallen för en byggare. Det bästa rådet för dig är att ta de lugnt me deffandet, inrikta dig i stället på att bygga nåra år å kom tillbaka me en deff om runt 2013 kanske, du är ju fortfarande ung lixom7 mars, 2008 at 01:03 #497250Anonym anvandareMembermenige biceps wrote:ooh, ouch, sanningen svider som man säger. johannes-S satte nog nådastöten skulle ja tro. kanske bäst att nån låser tråden innan Ekman tappar intresset av byggning.
Ekman: du kan inte skylla på din familjs kostvanor, vill du äta nyttigare äter du nyttigare bara, så enkelt är det. Tror knappast att du är den enda som har en familj som inte följer kostmallen för en byggare. Det bästa rådet för dig är att ta de lugnt me deffandet, inrikta dig i stället på att bygga nåra år å kom tillbaka me en deff om runt 2013 kanske, du är ju fortfarande ung lixom+1
7 mars, 2008 at 07:56 #497251Anonym anvandareMemberMen nu tror ja de finns en Beach 08 som ekman kanske vill se bra ut på….
I BB sätt kanske man borde fortsätta utan att deffa vad vet jag…7 mars, 2008 at 08:29 #497252Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kan du berätta för mig hur detta går ihop??Av dem bilderna jag tog på Double Biceps back var det den jag var mest stolt över, var dock inte nöjd.
7 mars, 2008 at 10:49 #497253Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Så vilket av tillskotten ALC, HMB, Xtend, Thermo Speed, Calcium Pyruvate är onödiga tillskott under deff? :pop:Jag har personligen rekommenderat dem åt Ekman då hans ursprungliga inköpslista bestod av en del verkningslösa och ej prisvärda tillskott.
ALC är billigt och fungerar, minskar mängden stresshormoner (antikatabolt), ökar fokusen/koncentrationen, är en förbättrad och mer potent from av L-Carnitin vilket kan öka frisättningen av lagrade fettsyror.
HMB fungerar antikatabolt under deff.
Xtend fungerar att använda innan träning.
Thermo Speed är en produkt som ger energi och ökar energiförbrukningen vilket underlättar deffning, denna produkt är även utan biverkningar till skillnad mot de flesta andra liknande produkter.
Calcium Pyruvate fungerar bra under deff när du äter väldigt lite kolhydrater.
Mvh
Robert LiljaOnödigt och onödigt. Kcal in kcal ut är vär vad det hela handlar om i slutändan eller hur.
Har du provat alla preparat under en längre tid så du vet att de fungerar precis som du läser på burkarnas baksida nu?
Jag körde min tävlingsdiet på enbart mat och whey-80. Och det fungerade tro det eller ej! Så ja jag skulle säga att det är lite bortkastade pengar. Men tror man på det så kör på…Du är 16 år, du är ju fullmatat med testosteron, finns det nåt bättre? Ät mängder och träna hårt! Du kommer vara stor som ett hus när du är 20
7 mars, 2008 at 10:50 #497254Anonym anvandareMemberjwallin wrote:sanningen ligger nog närmare att många kastar pengar på onödiga och billiga tillskott istället för sparar sina pengar på något kvalitativt och bättre som verkligen ger något, imo.Dyrare är väl inte lika med bättre…eller?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.