Home › Forums › Medlemsbilder › Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 mars, 2008 at 12:35 #497255Anonym anvandareMember
nu är ni lite väl negativa mot Ekman. Han är på väg framåt, låt han vara nu. Annars kommer jag och zone (zone vet inte om att han o jag ska bli vapenbröder, men det kommer…) och ploppar er en efter en…
ska komma på en cool kommentar innan jag avslutar detta…
FUCK YALL!!!!8 mars, 2008 at 01:14 #497256Anonym anvandareMembertycker du gör fel med att börja deffa nu redan vid 16års ålder. Istället borde du försöka att lägga på dig maximalt med massa istället ifall det är kroppsbyggning i junioråren du siktar dig mot. Passa på nu när dina muskelbyggande hormoner är i taket, det avtar redan om några år. Träna hårt och ät bra. Sett av dina resultat på så kort tid har du verkligen förutsättningar för detta. Bygg seriöst i 2år nu och sedan en lång def så står du där på scenen i slutet av 2010 med betydligt bättre resultat än ifall du börjar deffa redan nu det är iaf vad jag skulle gjort, ifall jag var i din position och ville tävla i 18års åldern.
Annars gör du ett bra jobb.
Sedan är av egna erfarenheter HMB och ALC jävligt bra vid deff vad gäller att minska muskelnedbrytning, jag märkte väldigt små skillnader på vågen medans jag märkte stora resultat i spegeln enkelt uttryckt. Den som motsätter sig detta har/kan till 99% inte:
1. Testat själv (som alltid bör vara prio 1 innan man utalar sig)
2. Motbevisa detta i någon som helst studie, oavsett om det gäller kcal in-ut, precis som det där Lilja skrev på förra sidan.8 mars, 2008 at 01:32 #497257Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:-1Haha, och han har myntat det nya alternativet!!!
8 mars, 2008 at 04:51 #497258Anonym anvandareMemberKör på Ekman! Finns alltid något positivt att hämta ur allt.
8 mars, 2008 at 13:02 #497259Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Okej nu skrattar jag lite, du menar alltså att HMB och ALC skulle reducera den katabola effekten av energiunderskott så pass att du ökar i muskler samtidigt som du går ner i fett? För det är precis det du skriver, då du säger att du knappt märkte skillnad på vågen men märkte av en stor skillnad i spegeln.Det är inte riktigt vad jag skriver men nästan. Jag märkte väldigt liten förlust på vågen, så lite som 2kg märkte jag stor skillnad av spegelmässigt(och då var jag överviktig). Som du vet väger ju muskler mycket mer än fett, och tar upp mindre plats.
Skrev ingenting om att jag ökade i muskelmassa, utan att små skillnader på vågen blev mycket bättre resultat praktiskt än när jag kör utan (dvs bibehållt lite mer muskelmassa, inte ökat.) Some call it placebo men jag tycker iaf inte det då jag av -4kg var tvungen gå ner 2storlekar i jeansstorlek för att de skulle sitta bra, är starkare på gymmet än innan och känner mig ”större” fast på ett bra sätt. Om inte annat är kosttillskotten jävligt billiga (speciellt ALC som är det mest prisvärda kosttillskottet enligt mig, 55kr så har man för 1-3månader beroende på hur man doserar, fokusen man får av det är riktigt bra också.
Jag tycker iaf man borde testa själv, innan man uttalar sig att det där är omöjligt.
8 mars, 2008 at 16:47 #497260Anonym anvandareMemberJag förstår hur du menar raaadikaal!
8 mars, 2008 at 17:07 #497261Anonym anvandareMemberbrinner i fingrarna på att kommentera Radikaals avatarbild…
8 mars, 2008 at 17:11 #497262Anonym anvandareMemberRichard B wrote:brinner i fingrarna på att kommentera Radikaals avatarbild…Gör du så,, av vilken anledning?
Att jag ger ett tips på något som fungerat för mig?
Att jag är smal/stark har jag aldrig påstått för det är jag inte.
8 mars, 2008 at 17:17 #497263Anonym anvandareMemberKattRichard_mysig86 wrote:brinner i fingrarna på att kommentera Radikaals avatarbild…iiiinte kasta stenar i glashus Rille Pille
8 mars, 2008 at 17:23 #497264Anonym anvandareMemberok ursäkta för att jag bara försöker hjälpa till. Tar väl bort bilden då om den är så jävla stötande.
9 mars, 2008 at 20:19 #497265Anonym anvandareMemberShiit vad alla ska klaga då, helt sanslöst.
Den som ger kritik kan väl iallafall skrivas konstruktiv sådan?Allt detta grundar sig i att alla är avundsjuka på Ekmans fysik, tror inte allför många hade den i 16-års åldern.
Den som hade det kan ju lägga upp en bild, ni andra tjuthakor kan ju gott hoppa ur blöjan, inse att ni är retards och sluta klaga.:nod9 mars, 2008 at 20:32 #497266Anonym anvandareMembermSJÖDIN wrote:Vafan, vad missade jag ?Radikaal upp med bilden igen :ike:
9 mars, 2008 at 21:51 #497267Anonym anvandareMembertill vilket syfte? att få mer spydiga kommentarer?
Kan tilläggas att jag att jag bara för några månader sen låg över 30 i BMI och var kraftigt överviktig ifall ni som inte har nåt bättre för er än att vara uppkäftiga på internet undrar. Enligt er måste man tydligen vara pinnsmal/urstark för att bevisa att någonting fungerar. Det är iaf hur jag tolkade era inlägg, typ ”du ser ut sådär då kan du ju fan inte veta någonting om det fungerar eller ej”.
Bilden var en bild med dålig kvalite tagen med mobiltelefon på min arm. Självklart inget märkvärdigt jämfört med många här som tränat flera år men jag har heller skrytit om det eller något annat.
Sedan är den här tråden om Ekman och hans bilder, ingenting annat. :devil:
9 mars, 2008 at 23:53 #497268Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Du träffade rätt, precis så är det, för alla som har skrivit en ”dålig” kommentar här inne. :frust:HAhaha
Sen till er andra tycker jag ni ska låta honom vara. Om han har som mål att stå på scen 2010 så låt honom.. sen om de e rimligt eller inte de är en annan sak..
10 mars, 2008 at 01:53 #497269Anonym anvandareMemberVilken tråd. :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.