Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

Home Forums Medlemsbilder Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 413 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Han väger ju nästan 100 kg så det är väl inte så konstigt? Han är ju inte benig liksom.

Jag får ta tillbaks det jag sa, tänkte inte på vilken längd killen har och vad det gör för det estetiska..

Ursäkta till TS om jag verkade negativ, det ser lovande ut :up:

xatzer wrote:
    Skoj med tävlings ambitioner. Det är bara att kötta på så ser vi dig på scenen 2010.

Sköt kosten, det är det viktigaste!

Aaa det är trevligt :) Tack så mycket

Elofsson wrote:
    Jag tycker det ser ganska bra ut.
    Tappat 10kilo å de e ju inte dåligt.
    Dina mål når du, bara du får vara hel å inte tappa suget.

Kör hårt!

Nää, har varit en väldigt intensiv deff :) Tack så mycket

Tack för alla andra snälla kommentarer också:)

Ekman_ wrote:
    Ramlade på gympan i 4an rakt på en sån bock grej, vet att jag marklyfter såppas. Men jag känner inte av i ryggen på samma sätt under marklyft

Dagens mest macho olycka!:D

Tror det handlar mer om vilja & inställning om du kan marka men inte böja. Kör du inte ben kommer du aldrig upp på scen.:emo-thumb

MickeGBG wrote:
    Dagens mest macho olycka!:D

Tror det handlar mer om vilja & inställning om du kan marka men inte böja. Kör du inte ben kommer du aldrig upp på scen.:emo-thumb

Böjer gör jag, men inte på tunga vikter..

Ekman_ wrote:
    Böjer gör jag, men inte på tunga vikter..

Prova dej fram med benpressar, utfall & hacklift! När du hittar en övning som gänns bra är det bara att mata.:)

Tråkigt om man är seriös på att tävla men får vänta år efter år på att storkpinnarna ska bli respektabla. Långtråkigt…:whistle:

MickeGBG wrote:
    Prova dej fram med benpressar, utfall & hacklift! När du hittar en övning som gänns bra är det bara att mata.:)

Tråkigt om man är seriös på att tävla men får vänta år efter år på att storkpinnarna ska bli respektabla. Långtråkigt…:whistle:

Kör faktiskt benpress riktigt mycket :) Tycker om den grymt mycket :D

Inte för att det spelar någon större roll alls men vad kör du på i benpressen?
    Av ren nyfikenhet ^_^

Qustaph wrote:
    Inte för att det spelar någon större roll alls men vad kör du på i benpressen?
    Av ren nyfikenhet ^_^

10×5 på 200 kg :) Tror jag skrivit det i första inlägget :P

Oj, sorry =) Missade det!

Robert Svensson wrote:
    Sant, du äro klok Micke.
    Har också svårt att tror att en sån olyka ska hindra dig ifrån att böja. Ta mig t ex min polare sköt mig i benet i fyran med luftgevär. Jag blev opererad osv hade ett helvete i 3 veckor med kryckor osv. Och titta på mig nu. Jag böjer som aldrig förr :D

Bodys enga hardkår hårding :D

Se till att ta hjälp av en erfaren byggare i trakterna och kör hårt. Åk gärna och kolla på ett par tävlingar innan så du vet vad som krävs och hur en tävling går till.
    Sen är det bara att köra på, har man viljan så är inget omöjligt!

Lycka till!

Mvh
    Johannes

Tack till alla snälla kommentarer :)

En ny bild för dagen

[http://imageshack.us [img=http://img136.imageshack.us/img136/4616/puntitvlingkrabbafc9.jpg]]

Kul att se att du satsar hårt! Tänkte du börja tävla i cbb lr vanlig bb när den dagen kommer? Skulle vara kul om du klarar att lägga på dig den massan som krävs i bb, speciellt eftersom du är förhållandevis lång. Kommer se maffigt ut på scenen:emo-thumb

Peter_griffin wrote:
    Kul att se att du satsar hårt! Tänkte du börja tävla i cbb lr vanlig bb när den dagen kommer? Skulle vara kul om du klarar att lägga på dig den massan som krävs i bb, speciellt eftersom du är förhållandevis lång. Kommer se maffigt ut på scenen:emo-thumb

Den som lever får se :P cbb som det ser ut nu iaf :)

Ny bild för kvällen, halvpump från lite ryggträning idag.. 40cm omkrets :) Missa inte bilden längst ner på sidan 3 :) Sevärd enligt mig :)

[http://imageshack.us [img=http://img412.imageshack.us/img412/1991/biceps1mj7.jpg]]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 413 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.