Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

Home Forums Medlemsbilder Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 413 total)
  • Author
    Qustaph wrote:
    Robert Lilja drog det bästa inlägget i denna tråd hittills.
    Att Ekman nu ska kliva upp på decemberpokalen 2010 och vinna för att året efter vinna SM har jag inte sett honom påstått någonstans. Men på de flesta kommentarerna här inne verkar det så.

Ekman vet mycket väl att han behöver lägga på sig mer för att tävla, men killen är 16 år. Förstår ni inte hur mycket man kan växa under dessa år när hormonerna sprutar som mest :D

Det behövs fler som Ekman som vill tävla i ung ålder utan att behöva nå en topplacering för att få denna sporten att gå frammåt.

Om ni nu tycker att han är så dåligt och inte har någonting här att göra så undrar jag vad ni gör i tråden.
    Jag hatar att låta som en jävla farsa och försvara Ekman men seriöst, han lägger upp bilder för att få hjälp frammåt och jag tror att han är medveten om att han är långt ifrån klar.

Qustaph got it ;)

Tack så mycket :)

wesaft wrote:
    Ser bättre ut än förra bilden, midjan är smalare, ger en bättre v-form.
    Sen bättre posering, bild, skärpa också.
    ca 3,5kg skillnad gör rätt mycket, gå inte ner för snabbt nu bara.

träna hårt och smart
    ha det gött

Tack så mycket :) Midjan vet jag inte om den blir någe mindre dock :( 93-94cm är måttbandet på :) Men det känns bättre iaf

Wehej Ekman! Upp med dagsfärska bilder nu!

Ekaman vad skall man säga :emo-thumb jag tror du kommer bli sveriges svar på Hulken :D

fortsätt att köra hårt så kommer du nå toppen!

// Haakon 8)

Har inte riktigt följt hela din journal, men det ser ju bra ut ! ;):up: vad ligger du på för stats nu i de tre stora ? :bb: Mvh Niclas!

hasselstrom wrote:
    Wehej Ekman! Upp med dagsfärska bilder nu!

Du har ju en en sida bak ditt fyllo ;)

HG-MAX wrote:
    Ekaman vad skall man säga :emo-thumb jag tror du kommer bli sveriges svar på Hulken :D

fortsätt att köra hårt så kommer du nå toppen!

// Haakon 8)

Hahah haakon din babe =) Tack så mycket ;)

hoolge wrote:
    Har inte riktigt följt hela din journal, men det ser ju bra ut ! ;):up: vad ligger du på för stats nu i de tre stora ? :bb: Mvh Niclas!

Tack så mycket :)
    Statsen har la inte blitt så mycket bättre
    Bänk +7,5kg
    Knäböj Vet ej, har tränat teknik och fokus bara, men det har gått uppåt
    Marklyft +-0kg Inte tränat marklyft på samma sätt nu

RbN33 wrote:
    Ska du gråta om du inte tar en 1a plats på scen också? Allvarligt lägg ner din ”journal” eller bildtråd om du inte klarar kritik!

ork..:what:

RbN33 wrote:
    Ska du gråta om du inte tar en 1a plats på scen också? Allvarligt lägg ner din ”journal” eller bildtråd om du inte klarar kritik!

Det är sådana som dig som får andra att lägga ner med sina journaler osv.
    Kritik kan han ta mycket väl. Men när det gäller kritik som ”du kommer aldrig klara det, lägg ner.” så hade jag också blivit arg. För det är knappast en kritik man har nytta av.

RbN33 wrote:

Satt och kollade igenom alla dina inlägg, och lyckades inte finna många vettiga. Så snälla, lägg ner!

RbN33 wrote:

Ska jag dra härifrån? Det är nog mer du som ska dra härifrån eftersom du inte ger någonting till detta forumet

Ser klockrent ut calle, kötta på !

Tompa_W wrote:
    Ser klockrent ut calle, kötta på !

Tackar :)

RbN33 wrote:

Nu är det dags att klippa sig och skaffa ett jobb. Snabbt! Kritisera gärna, men gör det på ett konstruktivt sätt. Det du gång på gång uppvisar när du ska kritisera är vare sig informativt eller särskilt snyggt formulerat.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 413 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.