Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

Home Forums Medlemsbilder Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 413 total)
  • Author

oj rutorna börjar titta fram

Anthem wrote:
    oj rutorna börjar titta fram

Vart fan ser du det? :D Det ser bra ut ekman.

Robert Svensson wrote:
    Hur lägger du upp kosten under en typisk dag Ek, Hur ser fördelningen ut på makron?

Det finns väll några bra och några dåliga dagar. Men ursprungsdagen ser ut såhär

Frukost: Fiberhavregrynsgröt + proteindrink
    Mål 1: Tonfisk med ris
    Mål 2: Stekt kycklingfilé med ris
    Mål 3: Fisk/Magert kött med potatis

Därifrån går jag på ett ungefär :)

Har inte laggt tid på att läsa igenom alla åsikter du fick angående dina ”deff-tankar” så du/ni får ursäkta om jag upprepar vad någon annan skrivit tidigare.

Måste tyvärr komma in och tjata om ditt ”scenen 2010”-mål, ska du ha en ärlig chans att kunna stå på scenen om 2 år så kan du lägga ner alla tankar om deff innan dess och satsa istället på att äta rätt för optimal ökning av muskler.

Om jag varit i dina kläder så hade jag satsat på deffen nu, direkt. Du har börjat styrketräningen tidigt och är fortfarande i ung ålder. Det är definitivt ingen skam att stå på scenen när du 20, då har du helt plötsligt dubbelt så lång tid på dig.

ju tidigare du börjar väga maten desto snabbare kommer du börja ha stenkoll på kosten.

Marcus Syvertsen wrote:
    Lägg alla defftankar på hyllan helt, tycker jag.

Du behöver ju inte bli gristjock bara för att du ligger på +, och du behöver inte bli stenhård bara för att du ser över intaget. Håll dig på en nivå som är bekväm för dig, och skit i allt annat. För fan, Ekman. Du gör ju detta för att ha kul… Varför låta något som inte är lika kul ta över?

Folk har antagligen gillat dig fram tills nu, de gör nog det även om du inte är tävlingshård och har svindyra badbrallor i sommar.

:up:

+ 1.

Satan vilka axlar du går runt och bär på :up: keep up the good wörk.

Tjenare Kommisarien!
    Vad vinner du på att vara sponsrad av flexor?

Best regards
    The Big A

Emil_Larsson wrote:
    Satan vilka axlar du går runt och bär på :up: keep up the good wörk.

Tackar :D Jo, axlarna och vaderna är det ända jag är nöjd med för tillfället

antonoscarsson wrote:
    Tjenare Kommisarien!
    Vad vinner du på att vara sponsrad av flexor?

Best regards
    The Big A

Rabatt på sortimentet :)

Förövrigt så fortstätter denna tråd i min journal

[http://forum.body.se/showthread.php?t=24910]

För alla haters!![/b]

46 weeks out :pop:

Kommer bli så bra!

Ser bra ut Blekfetman! Säg till när du vill bli styggt uppägd på gymmet, som vanligt. ROFLMAO! Synes

Det här är faktiskt en av de roligare trådarna någonsin (i min body historia).

Först 45 sidor med hat och sen dödar Faogel tråden med bilden 2 år senare.

Calle hade ett mål, blev utskrattad för det och kommer förmodligen spöa alla som sa något för 2 år sen i december i år.

Jag gillart.

gustaf lindberg wrote:
    det här är faktiskt en av de roligare trådarna någonsin (i min body historia).

Först 45 sidor med hat och sen dödar faogel tråden med bilden 2 år senare.

Calle hade ett mål, blev utskrattad för det och kommer förmodligen spöa alla som sa något för 2 år sen i december i år.

Jag gillart.

+1

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 413 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.