Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

Home Forums Medlemsbilder Calle Ekman, 16 åringens väg till scenen 2010

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 413 total)
  • Author
    Ekman_ wrote:
    Yes sir :)

Aa, kul har jag. Är ofta på fester utan att dricka, funkar lika bra ;)

Haha hur lyckas du? Jag sa till mig själv att jag aldrig ska dricka en droppe alkohol igen om det är så att det skadar mina tidigare träningspass så pass allvarligt att träningen var onödig.

Stark bänkpress! Dina ben måste ju vara rätt feta om du har dagsvikt på 105 och är 190 och ser ut som du gör på bilderna. Sj trycker jag på 81kg och är 186cm men jag ser större ut än dig :S HOW? Vet att jag är kortare men ändå 19kg tyngre…

Juste…Lycka till med 2010!

Detta är förövrigt den första posten ever här :)

han är bara 16, det är nog det han prioriterar främst skulle jag tro, ser annars massa nybörjare som tycker att de ska prioritera sina yttre lats mer, vilket låter dumt som fan när det ända de borde göra är att bara VÄXA som fan, ÖVERALLT!!!!

Fredrik1988 wrote:
    Haha hur lyckas du? Jag sa till mig själv att jag aldrig ska dricka en droppe alkohol igen om det är så att det skadar mina tidigare träningspass så pass allvarligt att träningen var onödig.

Stark bänkpress! Dina ben måste ju vara rätt feta om du har dagsvikt på 105 och är 190 och ser ut som du gör på bilderna. Sj trycker jag på 81kg och är 186cm men jag ser större ut än dig :S HOW? Vet att jag är kortare men ändå 19kg tyngre…

Juste…Lycka till med 2010!

Detta är förövrigt den första posten ever här :)

Jag väger 94 kg, och mina ben är dem sämsta musklerna jag har, förrutom vader =)

menige biceps wrote:
    han är bara 16, det är nog det han prioriterar främst skulle jag tro, ser annars massa nybörjare som tycker att de ska prioritera sina yttre lats mer, vilket låter dumt som fan när det ända de borde göra är att bara VÄXA som fan, ÖVERALLT!!!!

Jag prioriterar alla muskler :)

Om du ska tävla så lär du:
    *gå ner till minst 85 kg!
    *Prioritera 20 min. snabba promenader varje dag.
    *Ät mycket och bra kost!
    *Utöka målet med 2 år till!
    *Försöka få en propotionell fysik!
    *Äta mer än en gainomax som kosttillskott !?
    *Träna rätt!

arne_fan wrote:
    Om du ska tävla så lär du:
    *gå ner till minst 85 kg!
    *Prioritera 20 min. snabba promenader varje dag.
    *Ät mycket och bra kost!
    *Utöka målet med 2 år till!
    *Försöka få en propotionell fysik!
    *Äta mer än en gainomax som kosttillskott !?
    *Träna rätt!

varför skulle han måsta gå ned i vikt?Han skall väl bygga mer muskler.

von huff wrote:

Klart han ska bygga mer muskler, men kanske inte bulka?
    Mvh

von huff wrote:

En eventuell deff skall ju inte framkomma nu, utan den skall komma när han byggt upp så pass mycket muskler så han är redo är ”scenen” om han verkligen vill satsa, satsa på ett/fler bra kosttillskot, mycket proteinrik mat o rätt träningsmetoder.
    Klart han ska bulka, för att bygga muskler måste han få i sig mera kcal än han gör av med, bulka på o lycka till!

arne_fan wrote:
    Klart han ska bygga mer muskler, men kanske inte bulka?
    Mvh
    Wargclou wrote:
    En eventuell deff skall ju inte framkomma nu, utan den skall komma när han byggt upp så pass mycket muskler så han är redo är ”scenen” om han verkligen vill satsa, satsa på ett/fler bra kosttillskot, mycket proteinrik mat o rätt träningsmetoder.
    Klart han ska bulka, för att bygga muskler måste han få i sig mera kcal än han gör av med, bulka på o lycka till!

Har precis deffat från 105 till 93-94, och nu ska jag strunta i vikten i 2-3 månader för att sedan deffa bort lite fett till sommarn. Bulka kan man inte kalla det, men jag ska äta vad jag vill

Börjar med protein och kreatin nu efter nyår :)

Wargclou wrote:

Jo dessutom ser han inte det minsta fet ut.Förstår mig inte på endel som tränar 2 månader och sen deffar.Ingen ide att deffa om man inte har nåt att deffa fram

Hallo klenis :D lycka till nu till 2010 älskar folk som satsar stort!!!

von huff wrote:
    Jo dessutom ser han inte det minsta fet ut.Förstår mig inte på endel som tränar 2 månader och sen deffar.Ingen ide att deffa om man inte har nåt att deffa fram

deffade när jag gymamt en månad för att få bara en lite finare kropp, hade ändå itne så mycket massa attdet skulel göra nåt. Men ville få bort onödigt fett så jag inte går bullfet hela tiden :)

Tack pontha ;)

Jojje89 wrote:
    Ser fram emot och se dig på scenen!

MVH Jojje

Så bra att nån gör det :)

Tycker du fått rätt bra resultat på kort tid.:up:

Lycka till med din tävlingssatsning, Kommissarie Ekman.:D

Jon Larsson wrote:
    Tycker du fått rätt bra resultat på kort tid.:up:

Lycka till med din tävlingssatsning, Kommissarie Ekman.:D

Tack så mycket :)

Lägger upp några filmer från nyårsaftons pass :)

Hantelpress 30kg x 10. Det är den fjärde gången jag tränar hantelpress

[http://www.youtube.com/watch?v=UeXl9ZNv-MM]

Skivstångsrodd 60kg x 8. Set 2, gick mycket sämre än set 1

[http://www.youtube.com/watch?v=b0xU8NE_PXg]

Och till sist fjärde setet i Pushdowns, 60kg x 12

[http://www.youtube.com/watch?v=IL4mPO7-r1U]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 413 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.