Home › Forums › Medlemsbilder › Camilla och Jonas firar midsommar and doing some set at X-act gym!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juni, 2006 at 14:11 #995391Anonym anvandareMember
that´s all!
Tack till Arne som lät oss träna på X-act gym i Löddeköpinge! :emo-thumb
kommer gärna tillbaka någon mer gång.Ps. skönt att få en återställare efter god mat och dryck i helgen!
Ps2. tack till Jocke och Johanna för gästfrihet och Camillas och Jockes debatt om hur man löser samhällsproblemen.
väl mött på onsdag på Liseberg för nya utmaningar, Jocke den som inte åker höjdskräcken är ingen macho man!puss och kram!
26 juni, 2006 at 14:13 #995392Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:väl mött på onsdag på Liseberg för nya utmaningar, Jocke den som inte åker höjdskräcken är ingen macho man!QUOTE]
I am a pussi
26 juni, 2006 at 14:13 #995393Anonym anvandareMemberRedigt fina bilder Jonas ni ser ut att har haft en kul kväll
26 juni, 2006 at 14:18 #995394Anonym anvandareMemberHenkzz wrote:haha.. den där camilla är inte medlem här va?:emo-thumbJo…men det är hon ju:nod
Vi hade en bra helg…även om Jonas fick med kameran:)
26 juni, 2006 at 15:01 #995395Anonym anvandareMemberLinus.G wrote:Redigt fina bilder Jonas ni ser ut att har haft en kul kvälläventyret sträcker sig ifrån fredag till söndag kväll – Malmö, Löddeköpinge och Ängelholm.
Många goda minnen; italiensk glass, T-ben stek, Burger King, frukost bufféer, Italiensk restaurang, kebab, Öl, Lilla torg, VM, Malmö stad och strand, VIP rum på Scandic (jäkla brudpar som tog rummet med jaccuzi), bebis, chips, Iranier och en halvjapan som vi umgicks med i Malmö, X-act, familjen Bohm m.m.
tyvärr så var inte kameran med på mer än en bråkdel.
men en god helg, för att summera! :fun: :friends:26 juni, 2006 at 15:07 #995396Anonym anvandareMemberjocke wrote:Jonas Lundberg wrote:väl mött på onsdag på Liseberg för nya utmaningar, Jocke den som inte åker höjdskräcken är ingen macho man!QUOTE]
I am a pussi
Den e ju lafsig ju, kanonen ska de va! ..
26 juni, 2006 at 18:33 #995397Anonym anvandareMemberThe_Stack wrote:Att du inte hade cyckelbyxor på så man kunde se svulstvaderna Jonas??? :rtfm::emo-thumb
ingen vacker syn, även om jag gillar hot pants.
är man hårig som en gorilla, vader som en bofink och blek som snövit så gör man nog bäst i att behålla sin stolthet tills bättre tider kommer. även om den där bofinksvolymen blir svår att förbättra så där i ett trollslag.26 juni, 2006 at 19:23 #995398Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:jocke wrote:Den e ju lafsig ju, kanonen ska de va! ..
Får du åka den Daniel ? jag har hört att man måste vara över 1,40 lång (det klarar du ju galant) men att man inte får vara över 1,40 bred och där får du väl problem :p din groffa j….
26 juni, 2006 at 19:28 #995399Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:stora starka vader behöver stora vikter för att bli totalt groteska!:dance:dom plattorna ser stora ut. hur mycket väger dom?
26 juni, 2006 at 19:36 #995400Anonym anvandareMemberRoligt att ni hade roligt…
Hur måddes det dagen efter, vad jag förstod så hör ju inte dryckerna i badkaret till vanligheterna.
TA hand om Er
Kramar
Anna Andersson(snart e dt dags, jag e taggad som få, ska vi köra på med utgång från senaste kollen eller ska vi göra en ny precis innan??(70,3+ hela tiden på morgonen nu)…..)
26 juni, 2006 at 19:44 #995401Anonym anvandareMemberSrednq wrote:dom plattorna ser stora ut. hur mycket väger dom?vet ej kanske 15 kg.
Martin P, Arne P eller någon annan på X-act vet säkert.edit. fel konto! Jonas svarar på Camillas konto!
26 juni, 2006 at 19:55 #995402Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Roligt att ni hade roligt…Hur måddes det dagen efter, vad jag förstod så hör ju inte dryckerna i badkaret till vanligheterna.
TA hand om Er
Kramar
Anna Andersson(snart e dt dags, jag e taggad som få, ska vi köra på med utgång från senaste kollen eller ska vi göra en ny precis innan??(70,3+ hela tiden på morgonen nu)…..)
Nja…jag vaknade en gång mitt i natten å då kändes det att kroppen inte mådde så bra. Men på morgonen var det ingen fara…antar att alkoholen hunnit lämna systemet vid det laget.
Vi kör en koll helgen innan du börjar…för att veta exakt utgångsläge. Vi får höras av om det.
Kram tebax!
27 juni, 2006 at 18:01 #995403Anonym anvandareMemberMkt fina bilder :emo-thumb
27 juni, 2006 at 18:14 #995404Anonym anvandareMemberni ser ut att haft d bra över midsommar
fina bilder alltid kul att se!
27 juni, 2006 at 23:18 #995405Anonym anvandareMemberStekar wrote:det såg inte fel ut med en picknick vid havetsjälv hade vi det trevligt med några utav pillans alla systrar (nästan hela familjen)
ses väl snart igen antar jag må väl sålängehur många systrar är dom egentligen?
såg att du hade fått maxstorlek på bilden.
Camilla hälsar med ett strängt finger!:nono: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.