Camilla Öhman

Home Forums Medlemsbilder Camilla Öhman

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 101 total)
  • Author

[img=http://img154.imageshack.us/img154/5707/pa290017nz8.jpg]PS. fler bilder på förra sidan! (alla poserna):bb3:

:worship:

Grymt stumpan!!! :bb3:

Jonas Lundberg wrote:
    [img=http://forum.exhale.us/files/mage-ben_121.jpg]PS. fler bilder på förra sidan! (alla poserna):bb3:

:worship:

Lelle Fotograf wrote:
    Verkligen bra jobbat Camilla!!! Grattis grattis!!!!!! Ses imorgon måndag för plåtning =)

här kommer några bilder som Lelle tog. :emo-thumb (för ett halvår sedan)
    jag var själv med på plåtningen efter SM och det såg riktigt bra ut ifrån sidan.
    har tyvärr inte sett många mer än dessa bilder, men jag anar att Lelle har många som är bra. det togs flera hundra bilder. någon bild kanske kommer med i BODY (tidningen) framöver!:dntknw:

tyvärr så är inte upplösningen på bilderna den bästa. var tvungen att komprimera dom ytterliggare för att få in dom.
    tror att det hade varit bättre att tillåta 800 pixlar på höjden istället för på bredden.
    helkropps fotografering gör sig oftast bäst med stående bilder. (lättare att få plats med motivet)

Jösses vilka snygga bilder!!!
    sO BEAUTILFUL!!!! Jag tycker att BODY tidningen borde interviewa henne och ta lite hardcore bilder:emo-thumb

Kanonbilder!
    gött att se! Håller med Vanni det vore kul att se henne i body…..just nu e hon8) min förebild på hur jag vill se ut hehe

Camilla ser helt kanon vacker ut på de bilderna (ja hon såg ju bra ut live med :emo-thumb )
    Hälsa och kör hårt nu båda två.

…snygga bilder med ett ännu snyggare motiv:P . Dessutom en underbar personlighet :up:

Tack för senast, det gör vi gärna om! Då står vi för käket.

Jäkla snygga bilder.:up:
    Både snyggt tagna och snyggt motiv:p

Grymt snygga bilder!!! :up:

Exhale Freddan wrote:
    Jäkla snygga bilder.:up:
    Både snyggt tagna och snyggt motiv:p

Kan inte annat än att hålla med!

Tack allihop!:D

Å Tack Lelle, för de fina bilderna…de påminner om en svunnen tid:| !

YES :yahoo: Vilka coola bilder!!! Alla var snygga.. men favvisen
    var nummer två!! Vilken tjej :D

:worship: Gumman! vilka bilder.. säger bara Wow :worship:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 101 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.