Home › Forums › Medlemsbilder › Checka o säg :)
Hade bara tänkt höra vad som tycks än så länge. Har tränat sen i slutet av April förra året så d blir väll 8-9 månader. Har tyvärr ingen fler bild, men ser väll om det kommer upp nån senare.
Tycker det ser bra ut..Kör hårt…:up:
Okej då väntar vi väl på vettiga bilder…..
Även om bilden inte visar så jättemycket så verkar du gjort mycket bra resultat på den korta tiden. Bara köra på!
Kul o höra
som sagt så har jag inga fler bilder (för tillfället) men ni får vara nöjda såhär än så länge :p
Det ser bra ut! Var glad!
Tycker det ser ut som du är på rätt väg:up:
För övrigt har jag sett betydligt sämre bilder än så i mina dagar;)
Ser bra ut, du verkar inte sl
skitbra resultat . har du tr
Bra off-form och bra massa f
Tack! Jo det känns faktiskt bra efter så kort tid. Muskelbyggande tar ju sin lilla tid.
Jag har väll smått tränat med några hantlar och en skivstång hemma för några år sedan, men kunde inte direkt mycket om styrketräning under den tiden och det var inte seriöst precis. Jag är 20
fler bilder!
Jajaja jag ska försöka fixa fler bilder vid nått tillfälle. Ni får hålla ögonen öppna. Har nyss börjat gå in seriöst med det här så har inte direkt ett galleri förberett :p
Han skrev faktiskt ”för några år sedan”, inte i några år innan.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY