Home › Forums › Medlemsbilder › Chris på väg mot Lucia CBB +178 2009
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 december, 2009 at 19:51 #559449Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:kul att snacka lite med dig chris…ny strid framöver???:up:
Det samma Henrik!
Du är en skön snubbe med rätt inställning blandat med lite ödmjukhet!
Jag kommer ha lite annat att pysla med en tid framöver, jag o flickvännen väntar barn i slutet på Dec. (planerat 30 Dec)
Jag får komma in i pappa rollen först men slappna inte av för jag kommer tillbaka o tar upp striden med dig!!:emo-thumbCalle Sirén wrote:Jag såg dig backstage och tyckte att det såg bra ut, speciellt formen!// Calle
Tack Calle!!
Efter 15 hårda veckors diet värmer dom orden!!
Jag förbättrar mig lite för varje tävling så snart kommer Henke o dom andra få passa sig;)8 december, 2009 at 20:23 #559450Anonym anvandareMemberEn kompis som va ner på FF har tagit lite kort åt mig.
Kvaliten är väl lite sådär men visar väl lite av tävlingen o formen iaf.
Tack Crille!8 december, 2009 at 20:25 #559451Anonym anvandareMember8 december, 2009 at 20:30 #559452Anonym anvandareMember11 december, 2009 at 15:23 #559453Anonym anvandareMemberBra jobbat Crille det va riktigt kul o se dig ner på FF, du är en stor förebild för alla oss små killar, Snygga bilder!
11 december, 2009 at 20:19 #559454Anonym anvandareMemberRobb4n wrote:Bra jobbat Crille det va riktigt kul o se dig ner på FF, du är en stor förebild för alla oss små killar, Snygga bilder!Tack Robban!
Snälla ord, som gjorde mig väldigt glad:up:12 december, 2009 at 13:25 #559455Anonym anvandareMemberNu en vecka efter Lucia börjar man komma ner på jorden igen, har haft en väldigt bra träningsvecka med fullt tryck i bitarna:)
Blir alltid väldigt tomt efter en sådan här satsning, men i år har jag ändå större grejer på gång!
Jag o min sambo väntar vårat första barn o det är beräknat till 30dec så jag har väldigt stora saker att se fram i mot!:up:Jag har nu tänkt avsluta denna tråd med att tacka alla som ställer upp för mig inför varje tävlingsatsning!
Man kanske tränar o tävlar själv men bakom mig har jag ett gäng av vänner o familj som peppar, hjälper och stöttar när det går tungt!
Min underbara sambo som trots sin växande mage och andra problem under Graviditeten hållit ordning på hemmet o fixat allt jag inte hunnit med. Utan din hjälp hade det nog inte blivit någon tävling!Daniel, Crille, Henke och Jill bättre vänner, coach, träningspartners och kameraman får man leta efter!
Skönt att ha er i ryggen när det är tungt!!Många som inte nämns här men jag har inte glömt er, TACK!
Nu ser vi fram mot nya mål och utmaningar![/b]
(Har ju inte tänkt bli 8a föralltid;))Avslutar med lite träningsbilder från veckan!
13 december, 2009 at 17:13 #559456Anonym anvandareMemberVarit kul att följa din satsning i tråden här. Resultatet blev bra! Syntes att du hade roligt på scenen också!
Lycka till med fortsatta satsningar och hoppas allt går bra med barnet!
God jul
16 december, 2009 at 02:40 #559457Anonym anvandareMemberGrym den sista bilden blev… Hade jag ägt GASP hade du fått ett telefonsamtal på en gång!
Har bebisen tittat ut än?
16 december, 2009 at 10:10 #559458Anonym anvandareMemberfår gratta i förtid till barnet då:up:
samt ser formen fortfarande mk god ut.Mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.