Då kör vi BICEPS

Home Forums Medlemsbilder Då kör vi BICEPS

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 183 total)
  • Author

Alla kan göra misstag, jag anser storyn som utagerad. Du får sluta lura syrran i framtiden Tian;)

Till Lina: Krya på dig! Och släng upp en bild på din egen biceps sen när du är tillbaka, de står sig bra på egen hand:up:

Andreas Guiance wrote:
    Alla kan göra misstag, jag anser storyn som utagerad. Du får sluta lura syrran i framtiden Tian;)

Till Lina: Krya på dig! Och släng upp en bild på din egen biceps sen när du är tillbaka, de står sig bra på egen hand:up:

Du e roli du ..:D

Här kommer några bilder som tyvärr inte riktigt gör Lina rättvisa, eftersom de är tagna efter lång tids sjukdom.
    Bilderna jag tog, och inte visade, har jag tyvärr i studion. Ska se om jag kanske kan få upp dem om ett par veckor. :)

Ja det var ju iofs inte samma form, men tycker dock hon ser ut att ha fina f

SheeBa wrote:
    Du e roli du ..:D

Hehe, man måste ha koll på numerus;)

Och som sagt, Linas armar är inte alls dåliga – snarare tvärtom:)

Med lite modifieringar i tömmning/fyllning hoppas jag kunna visa upp en lite fylligare fysik på LP än på SM:bb2:

herre jevlar snacka om effektiv deff och sjuk massa;)

Tobbe K wrote:
    Med lite modifieringar i tömmning/fyllning hoppas jag kunna visa upp en lite fylligare fysik på LP än på SM:bb2:

Hur har du gjort bakgrunden??

Annars bara :bb2:

Incredible1 wrote:
    Hur har du gjort bakgrunden??

Annars bara :bb2:

Mitt tips om du har Photoshop

vanessa wrote:
    Mitt tips om du har Photoshop är att använda lassot runt det du vill ska förbli detsamma o sen välja att göra bakgrunden med ”Blur”.

Coooolt!!

:)

brutal arm ripper :up:

Martin.P wrote:
    brutal arm ripper :up:

Tack! :) ,…får skylla på bra ljus, ser inte så brutala ut igentligen! :p

Har lagt upp denna i min tråd men får väl kasta in den här med. Tycker den hör hit iaf!!! :|

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 183 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.